וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הפשוט והזול שיעיף את העסק שלכם קדימה

וואלה! NEWS בשיתוף b144, וואלה! NEWS בשיתוף b144

31.7.2018 / 7:24

כל בעל עסק קטן או בינוני יודע, שקידום ברשת הוא הרבה יותר מאשר פוסט אקראי בפייסבוק וכמה תמונות מגניבות באינסטגרם. למרבה ההפתעה, אפשר לעשות קידום מוצלח למדי במחירים סבירים

פייסבוק. ShutterStock
פוסטים בפייסבוק לא מספיקים, והם רק חלק מהקידום הדרוש/ShutterStock

מקצוענות, אמינות, שירות - כל אלה תנאים הכרחיים להצלחתו של עסק, הכרחיים אך לא מספיקים. כל מי שפתח אי פעם עסק קטן יודע שגם אם ברשותו מוצר טוב, בלי שקהל הלקוחות הפוטנציאלי יכיר אותו אין לו קיום. הכוונה היא כמובן לפרסום, שיווק ובעיקר קידום ברשת.

לעסקים הקטנים תקציב מוגבל. תמיד קשה להם יותר להתמודד עם החברות הגדולות, והם מפלסים את דרכם באמצעי פרסום זולים יחסית כחלוקת פלאיירים לתאי הדואר. אמצעים מסוג זה אמנם טובים כשלעצמם, אך מספקים חשיפה פסיבית ולא ממוקדת.

המהפכה הטכנולוגית, שהביאה עמה את מנועי החיפוש והרשתות החברתיות, מזמנת לכל אחת ואחד אפשרות להגיע לכל אחד ואחת. לכל עסק, גם עסק קטן, יש פתאום טווח רחב, נגיש ונוח לקדם את עצמם. עם זאת, פרסום תקופתי של פוסט בפייסבוק וכמה סלפיז באינסטגרם רחוקים מלהספיק. קידום הוא עניין למקצוענים, ובשביל קידום טוב, ממוקד ויעיל כדאי מאוד לשכור את שירותיהן של חברות שמתמחות בכך, כלומר צריך להקצות תקציב לקידום.

רוצים להגיע גבוה יותר בחיפושים בגוגל? התייעצו עכשיו עם המומחים של b144

לא לעשירים בלבד

אם כך, נשאלת השאלה, מה הועילה כל הטכנולוגיה הזו אם בסופו של דבר בעל המאה הוא בעל הידיעה? ובכן, תתפלאו לגלות שלא צריך להתרושש כדי לקדם את העסק שלכם בתבונה וביעילות: בין החברות השונות המתחרות על הזכות לקדם אתכם, תוכלו למצוא כמה הצעות טובות ולא מאוד יקרות.

ל-b144, למשל, יש כמה וכמה חבילות פרסום וקידום אטרקטיביות במחירים נוחים למדי. החבילות השונות מותאמות במיוחד לבעלי העסקים הקטנים, והן יוכלו לאפשר להם לתפור את חליפת הקידום המתאימה למידותיהם.

חבילת הקידום הבסיסית כוללת 300 יחידות פרסום (חשיפה ממוקדת עם פרטי התקשרות של הלקוח או הקלקה על אחד מדרכי הקשר ללקוח, מסירת פרטי הלקוח במענה הקולי בחיפוש הקטגוריה) ב-299 שקלים לחודש. למי שמעוניינים למקד את הפרסום בתוצאות החיפוש של גוגל, מציעה b144 כמה חבילות קידום שמיועדות למטרה זו - הקמת קמפיין חיפוש. מחיר החבילה הבסיסית ביותר הוא 500 שקל בחודש, שמתוכם 300 מיועדים לקידום בגוגל ו-200 הם דמי ניהול וקידום.

נוסף על החבילות הללו מוצעות לבעלי העסקים שתי חבילות שונות לקידום בפייסבוק. החבילות הללו כוללות קמפיין מודעות שאנשי המקצוע של b144 מנסחים, מעצבים ומטרגטים (כלומר מפלחים את קהל המטרה הפוטנציאלי של העסק). עלות החבילה הזולה ביניהן היא 700 שקלים בחודש (500 שקלים לתקציב הקמפיין ו-200 שקלים דמי ניהול וקידום).

עובדה ידועה היא שאי אפשר היום לנהל עסק או מיזם כלשהו ללא אתר תדמית באינטרנט. ב-b144 נערכו גם לצורך הזה, ומציעים ללקוח חבילה ב-299 שקלים בחודש הכוללת 241 יחידות פרסום, הקמת אתר תדמית ותמיכה שוטפת באתר (כתיבת תכנים, העלאת תמונות ותחזוקה).

- קונדיטוריה. ShutterStock
רוצה שיכירו את העסק שלך? יש מי שיכול לעזור/ShutterStock

חיים בסרטון

יש מקרים שבהם האמצעי היעיל ביותר להגברת החשיפה לקהל היעד הוא הפקת סרטון פרסום. ובכן, תמורת 299 שקלים בחודש תוכלו לקבל, מלבד 215 יחידות פרסום, סרטון תדמית. אנשי הצוות המקצועיים של b144 יצלמו, יערכו, יתאימו פסקול ויעלו את הסרט אל ערוץ היוטיוב ואל כרטיס העסק של הלקוח. מקץ שנה יקוזז מחיר הסרטון ממחירה הכולל של החבילה, כך שהוא יעמוד על 200 שקלים בחודש בלבד.

לסיכום, העולם כבר לא שייך רק לעשירים: תמורת תקציב חודשי צנוע יחסית תוכלו לזכות לחשיפה גבוהה, איכותית וממוקדת מטרה. אם יש ברשותכם מוצר טוב ואם אתם מקצוענים, אמינים ומעניקים שירות טוב, דרככם אל השגשוג מובטחת.

רוצים לקבל אתר שיווקי ומקצועי לעסק? התייעצו עכשיו עם המומחים של b144

וואלה! NEWS בשיתוף b144, וואלה! NEWS בשיתוף b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully