וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כור: "לא היו דברים מעולם - המניות אינן עומדות למכירה"

אמיר טייג

3.12.2002 / 10:46

כך מוסר דובר כור בתגובה לפרסומים כי מתנהלים מגעים בין בעלי השליטה הנוכחיים, יונתן קולבר וקלארידק', למכירת השליטה בקונצרן לשמרוק ובני גאון

דובר כור מכחיש כי בעלי השליטה בקונצרן מנהלים מגעים למכירת אחזקותיהם בו. "לא היו דברים מעולם, המניות של קלארידג' ושל קולבר אינן עומדות למכירה", כך מוסר הדובר. ההכחשה היא בתגובה לידיעה שפורמה הבוקר ב"הארץ" כי מתנהלים מגעים בין בעלי השליטה בכור לבין בני גאון ושמרוק למכירת השליטה בקונצרן.

על פי ידיעתה של אורה קורן ב"הארץ", קרן ההשקעות האמריקאית שמרוק בוחנת אפשרות לרכוש את השליטה בקונצרן כור. שמרוק נמצאת בשליטת משפחת דיסני ומנוהלת בידי סטנלי גולד. לדברי מקורבים, נציג שמרוק בישראל, מיכה גייגר, נמצא בישראל ומנהל מגעים ראשונים עם בעלי מניות בכור. שמרוק שוקלת להציע למנכ"ל כור, יונתן קולבר, המחזיק עם קבוצת קלארידג' בשליטה בקונצרן, לרכוש את אחזקותיהם בכור או את חלקן. קלארידג' נמצאת בבעלות משפחתו של צ'רלס ברונפמן.

עוד נודע כי בני גאון, אשר ניהל את הקונצרן משנת 1995 עד שנת 2000, עשוי להצטרף ולרכוש נתח של כ-10% מכור. מקורות המעורים בעניין, אמרו אתמול כי שמרוק מנהלת במקביל מגעים עם בעלי השליטה בבנק הפועלים לרכישת אחזקותיהם בכור. כ-19% ממניות הקונצרן חולקו כדיווידנד בעין בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully