וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשב: צפו בפסטיבל שבו 20 אלף מתגייסים קיבלו יותר עוד לפני הבקו"ם

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

10.7.2018 / 8:37

זו השנה ה-14 שפסטיבל "יותר" מקבץ בפארק הירקון אלפי צעירים במסיבה שכולה מוזיקה מעולה, מידע על מה שמצפה להם בשירות הצבאי ואפשרות לקבל הטבות והנחות במאות בתי עסק עם הצטרפותם למועדון "יותר", מועדון הצרכנות היחיד לחיילים. מי, כמה ולמה? צפו

צילום מסך

רגע הגיוס לצה"ל הוא רגע מרגש שכל אחת ואחד מאיתנו זוכרים היטב. אבל כבר 14 שנה שההתרגשות לקראת שרשרת החיול בבקו"ם מתחילה כבר בפארק הירקון בתל אביב. כ-20 אלף צעירים המתגייסים לצה"ל בין החודשים יולי 2018 למאי 2019 מילאו את הפארק במסגרת פסטיבל "יותר", שמארגן מועדון "יותר" - מועדון ההטבות והצרכנות לחיילי החובה של "יחד למען החייל" (הגוף המאוחד של קרן לב"י והאגודה למען החייל) ובשיתוף ידידי האגודה למען החייל בבריטניה.

המתגייסים לשירותי הביטחון השונים הוזמנו לאירוע שמטרתו עידוד ערך הגיוס לצה"ל ושירות משמעותי, תוך יצירת אירוע חווייתי שכל כולו מוזיקה מעולה, אווירה טובה ומידע משמעותי והכרחי לקראת הגיוס הקרוב. הכניסה הייתה בחינם, כמובן.

המתגייסים ראו הופעות של עדן בן זקן, "התקווה 6", סקאזי ורגב הוד, כשמסביב לבמה המרכזית נפתחו כ-110 עמדות מחשב מאוישות של לשכת הגיוס, והמתגייסים קיבלו במקום מידע אישי על שיבוצם בצה"ל, להגיש בקשות מיוחדות, ואף לבקש שינוי שיבוץ ולקבל תשובות מידיות.

ההפנינג הענק כלל מתחמי אטרקציות ייחודיים וכן מייצגים של 26 חילות בצה"ל, אשר מסרו מידע חיוני על השירות הצבאי והתפקידים השונים ונציגי הסברה שיענו על שאלות הנוגעות לגיוס. בנוסף, הוקם מתחם הסברה לנהיגה בטוחה הכולל סימולטורים מיוחדים מטעם עיריית תל אביב-יפו והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

"פסטיבל יותר" התקיים במסגרת "תודה! שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל", שנערך זו הפעם השנייה ברציפות - שבוע הוקרה ארצי הכולל מגוון אירועים ופעילויות לרווחת החיילים. רשתות צרכנות ומזון יציעו לחיילים הטבות מיוחדות וכן יתקיימו מגוון אירועים ופעילויות בפריסה ארצית בהובלת מתנדבי 'יחד למען החייל' ואזרחים.

מועדון "יותר" של קרן "יחד למען החייל" הוא מועדון הצרכנות היחיד לחיילים מלפני הגיוס ועד לאחר השירות. במועדון למעלה מ-200,000 עמיתים. החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום והיא מעניקה הטבות והנחות לחיילים בעשרות רשתות ובמאות בתי עסק מובילים בתחומים השונים: צרכנות, תרבות הפנאי, רווחה ולימודים.

אשר אזולאי, מנהל מועדון "יותר": "מועדון 'יותר' מקדם בברכה את המתגייסים החדשים לצה"ל. אנו במועדון פועלים כל העת על מנת לדאוג לחיילים בשרות חובה להנחות והטבות ברשתות המובילות בישראל ולמגוון פעילויות פנאי ותרבות. החברות במועדון חוסכת לחיילים כסף רב והדבר משמעותי מאד במהלך השירות הצבאי. על מנת להצטרף למועדון על החייל או המלש"ב לפנות לסניף הבנק בו מתנהל חשבונו ולבקש להנפיק כרטיס אשראי עם סמל המועדון". החברות במועדון חינם, ניתן לעקוב אחרי פעילות המועדון ברשתות החברתיות ובאתר מועדון יותר - yoter.co.il או בכוכבית 2202.

במהלך השבוע התקיימו מספר אירועים מרכזיים ביניהם: "עולים על כפכפים", יום כיף בפארק המים שפיים ל- 5,000 חיילים בודדים בשיתוף ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF), ו"שדרוג יום א'" פריסה של מאות מתנדבים בתחנות ההסעה השונות ברחבי הארץ שיפנקו את החיילים בצידה לדרך.

אלוף (מיל') יורם "יה יה" יאיר , יו"ר "יחד למען החייל": "מעבר לפעילות השוטפת ש'יחד למען החייל' מקיים במהלך השנה לרווחת חיילי צה"ל, החלטנו לקיים שבוע הוקרה בו יוכלו יחידים, חברות, בתי עסק ורשויות לקחת חלק ולהביע את הערכתם לחיילים. אותם חיילים וחיילות הממלאים משימתם במסירות ובנחישות, מעבר לכל מחלוקת, יום ולילה, על מנת להבטיח את ביטחונם של אזרחי המדינה. שבוע זה הוא ביטוי לקשר העמוק בין החברה לחיילי צה"ל. "פסטיבל יותר", המיועד למתגייסים הוא אחד מאירועי השיא של שבוע ההוקרה".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully