וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסיקו להוציא דולרים מהגרביים: ככה שומרים על הכסף בחופשה בחו"ל

וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל, וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל

11.7.2018 / 8:00

כדי להסתובב באופן בטוח עם כסף בחו"ל לא צריך להיכנס לתא מדידה באיזה חנות בשדרה החמישית, ולשלוף מחגורת הכסף או הפאוץ' כמה שטרות מקומטים. יש דרכים פשוטות, קלות ובעיקר בטוחות לשמור על הכסף שלנו בחו"ל

גבר מכניס דולרים לכיס המכנסיים. ShutterStock
ברור שצריך לקחת מזומן ולשמור עליו, אבל יש עוד דרכים להתנהל עם כסף בחו"ל/ShutterStock

זוכרים את הימים ההם, בהם טיול לחו"ל היה מאורע נדיר והיינו מסתובבים ברחובות פריז או ניו יורק עם חגורות, פאוצ'ים וגרביים מיוחדים עם ריץ'-רץ'? הימים המסורבלים וחסרי הנוחות האלה הם עכשיו נוסטלגיית ניינטיז בואכה שנות ה-2000. כמובן שתמיד טוב שיש מזומן בכיס. בנוסף, יש דרכים המאפשרות לנו להפוך את הכסף שלנו בחו"ל לבטוח יותר. אז הגיע הזמן שתכירו כמה אפשרויות נוספות, שישלימו לכם את הפן הכספי בנסיעה.

שלמו על הרוב מראש

הנה לכם דרך נוחה להתנהלות. כבר בשלב הזמנת חדר המלון, המכונית השכורה, הכניסה לאתרים ואטרקציות או הכרטיסים למשחקי כדורגל והופעות, שלמו זאת מהארץ באמצעות סוכנים ואתרי אינטרנט מאובטחים. כך הכסף שתצטרכו לקחת אתכם לטיול יהיה להוצאות בסיסיות תוך כדי תנועה כמו אוכל ושופינג. כן, שופינג זה בסיסי.

הכרטיס הנטען ששומר על הכסף שלכם בטוח

הנה הפתרון האולטימטיבי לכל מי שנוסע לחו"ל, כן כל מי שנוסע - אנשי עסקים, משפחה, צעירים לפני צבא, סטודנטים שיוצאים לדרום אמריקה והוריהם שדואגים בארץ. מדובר בכרטיס מט"ח נטען של דואר ישראל, ומה שהופך אותו ליעיל ונוח כל כך הוא שאין צורך בניהול חשבון בנק והוא מאפשר שליטה מלאה על ההוצאות. זה כמו ללכת עם ערימת מזומנים, אבל בכרטיס קטן, כשבניגוד לכרטיס אשראי, אובדן או גניבת כרטיס המט"ח הנטען אינה חושפת את חשבון הבנק שלכם להונאות והכסף נותר בטוח. יש כרטיס נטען דולרי שמתאים לנסיעות לארה"ב, ויש סמארטקארד שהוא למעשה כרטיס שאפשר להטעינו בשלושה מטבעות שונים - אירו/ליש"ט/שקל.
הכרטיסים מתאימים גם לטיולים אחרי צבא בדרום אמריקה או במזרח. הכרטיסים יכולים להיטען טעינה חוזרת מכל חשבון בנק בארץ כך שאם אתם נתקעתם או לילד שלכם נגמר הכסף בכרטיס באמצע הטיול, אתם יכולים להטעינו מחדש ויש אפשרות שיעשה זאת גם מישהו ממכריכם. כשתיסעו עם כרטיס כזה או תתנו אחד לילד שטס לחו"ל, אפשר להשתמש בו במקרה של אובדן או גניבה של המזומן, כך שלא ייווצר מצב שבו תקועים בחו"ל בלי כסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

להיכנס לאפליקציה ולשלם

העידן הדיגיטלי הופך את הנסיעה לחו"ל לסופר-נוחה וגם בטוחה. ישנן שפע של אפליקציות שבעזרתם אפשר לנווט בדרכים, להשוות מחירים, להזמין כרטיסים וכן - גם לשלם. יישומונים כגון PayPal, Google Pay, Apple Pay ועוד צוברים תאוצה ומאפשרים רכישה באופן בטוח. כך, הסמטארפון הופך לסוג של ארנק, וכל שעליכם לעשות הוא לשמור עליו היטב ולהשתדל לא לחרוג מתקציב הנסיעה.

זוג מצטלם על רקע מגדל אייפל, פריז. ShutterStock
סמארטפון הוא לא רק לסלפי והודעות, אלא גם הופך לסוג של ארנק בעזרת אפליקציות שונות/ShutterStock
וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל, וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully