וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזימוט טכנולוגיות צופה כי ברבעון הרביעי תציג המחזור הגבוה השנה; רווח של 3.2 מיליון שקל ברבעון השלישי

גולן פרידנפלד

3.12.2002 / 13:48

מחזור ההכנסות ברבעון השלישי הסתכם ב-19 מיליון שקל, ומשקף גידול של 82% לעומת הרבעון המקביל; צבר ההזמנות של החברה עומד על 44.5 מיליון שקל



חברת אזימוט טכנולוגיות, העוסקת בייצור של מערכות המבוססות על טכנולוגיות ניווט לוויינים (GPS), מראה סימנים של התאוששות ברבעון השלישי של השנה, וברבעון הרביעי צפויה תמונה ורודה אף יותר. החברה סיימה את הרבעון השלישי עם רווח נקי של 3.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 3 מיליון שקל ברבעון המקביל. רווח זה גם סייע לחברה לצמצם את ההפסדים בתשעת החודשים הראשונים של השנה ל-1.7 מיליון שקל בלבד, לעומת הפסד של 10.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



מחזור המכירות של החברה הסתכם ברבעון בכ-19 מיליון שקל, ומשקף גידול של 82% לעומת הרבעון המקביל. לשם השוואה, מחזור המכירות ברבעון השני של השנה הסתכם ב-9.7 מיליון שקל בלבד וההפסד הנקי עמד על 1.3 מיליון שקל.



אולם השיפור הניכר בתוצאותיה של אזימוט ברבעון השלישי אינו חד פעמי. הנהלת החברה סבורה כי היקף המכירות ברבעון הרביעי צפוי להיות המשמעותי מבין הרבעונים לשנה זו, וזאת בהסתמך על צבר ההזמנות של החברה. נכון להיום, צבר זה עומד על 37 מיליון שקל, לעומת צבר של 26 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, לאחר תום הרבעון השלישי התקבלו בחברה הזמנות נוספות בסך של 7.5 מיליון שקל כך שהצבר מסתכם ב-44.5 מיליון שקל.



חשב החברה מסר כי מתוך הצבר האמור ברבעון הרביעי אמורות להתבצע הזמנות בהיקף שינוע בין 15-25 מיליון שקל. יחד עם זאת סביר להניח, מציין החשב, כי המחזור יהיה גבוה מהמחזור שנרשם ברבעון השלישי ואשר עמד על כ-19 מיליון שקל. הגידול בצבר נובע מהזמנות מאירופה מאסיה מישראל ממדינה החברה בברית נט"ו ומארה"ב. ההזמנות מאחד הלקוחות באסיה מהוות 22% מצבר ההזמנות של החברה.



אזימוט מציינת כי במהלך הרבעון הרביעי של השנה התקבלה הזמנה ראשונה לפרויקט עבור משרד ההגנה האמריקאי בהיקף של כחצי מיליון שקל. הזמנה זו התקבלה הודות להקמתה של חברת ATS (חברת בת בבעלות מלאה) ואשר עוסקת במכירת מוצרי החברה בארה"ב.



הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון השלישי בכ-2.9 מיליון שקל, לעומת הפסד של 3 מיליון שקל ברבעון המקביל ולעומת הפסד של 1.5 מיליון שקל ברבעון הקודם. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון השלישי היה חיובי, והסתכם ב-15 אלף שקל לעומת תזרים שלילי של 3.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.



הונה עצמי של אזימוט טכנולוגיות מסתכם ב-23.4 מיליון שקל והוא מהווה כ-60% מסך המאזן של החברה. לחברה אשראים לזמן קצר בהיקף של 9.1 מיליון שקל לעומת מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-14 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully