וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת רווח ל-AOL

דפנה מאור

3.12.2002 / 14:43

הזהירה לפני פגישה עם משקיעים כי הצמיחה ברווח ובהכנסות של החברה כולה תהיה השנה נמוכה מהתחזיות

AOL טיים וורנר הזהירה כי נפילה חדה בהכנסות מפרסום בחטיבת אמריקה אונליין תקזז צמיחה בהכנסות ממנויים ותגרום לבלימת הצמיחה בהכנסות החטיבה בשנת 2003. עבור החברה כולה צפויה הצמיחה ברווח ובהכנסות השנה להיות בקצה הנמוך של טווח התחזיות.

בהודעה שפירסמה חברת המדיה לפני פגישה עם בעלי מניות, אמרה AOL כי היא צופה שהכנסות חטיבת האינטרנט שלה השנה יעמדו בתחזיות לשנה הנוכחית ויהיו בטווח של 8.8-9 מיליארד דולר. הכנסות ממסחר מקוון ופרסום יהיו 1.5-1.6 מיליארד דולר. ה-EBITDA של החטיבה צפוי להסתכם השנה ב-1.7-1.8 מיליארד דולר.

אולם בשל החולשה הקשה הצפויה בתחום הפרסום בשנה הבאה, יהיו הכנסות החטיבה דומות לאלו שנרשמו ב-2002.

עבור החברה כולה צפויה שנת 2002 להיות פחות טובה מהתחזיות. הצמיחה החזויה עבור רווח על בסיס EBITDA (לפני מסים, ריבית, פחת והפחתות) צפויה להיות בקצה הנמוך של טווח 5%-9% שקבעה החברה; צמיחת ההכנסות, בדומה לכך, תהיה קרובה יותר ל-5% לעומת טווח קודם של 5%-8% שקבעה החברה.

AOL צפויה לחשוף היום את האסטרטגיה החדשה שלה לחטיבת אמריקה אונליין, אשר נועדה לחולל מפנה לטובה עסקיה המדשדשים של חטיבת האינטרנט.

אמריקה אונליין, שרכשה את טיים וורנר בשנת 2000 במיזוג הגדול מסוגו בהיסטוריה, סבלה בשנתיים האחרונות מהאטה קשה מאוד בעסקיה. לאחר שחיברה לאינטרנט יותר אמריקאים מכל חברה אחרת בארה"ב, נאלצה החברה להתמודד עם שוק רווי ומפולת בהכנסות מפרסום בעקבות המשבר בענף.

ג'ונתן מילר, שמונה כיו"ר אמריקה אונליין לאחרונה לאחר סדרת זעזועים והדחות בשורות החטיבה, יחשוף היום במצגת למשקיעים את תוכניות הרפורמה בחטיבה. עד כה נמנעה החברה מלחשוף כל פרטים לגבי תוכנית ההבראה של היחידה, אולם בשבוע שעבר הודלף כי היא מתכננת למכור לגולשים בשירות האינטרנט שלה תוכן שיספקו חטיבות וורנר ברדרס וטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully