וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לפני הפתיחה: AOL נופלת ב-8% לאחר אזהרת רווח ומושכת את מניות המדיה

דפנה מאור

3.12.2002 / 15:43

טקסס אינסטרומנטס עולה ב-4% לאחר שהעלתה את תחזיות הרווח לרבעון הרביעי; ווסט וירג'יניה הצטרפה לערעור במשפט מיקרוסופט



מגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים נרשמת במסחר לפני הפתיחה בוול סטריט. בין הבשורות הרעות להיום נמצאת אזהרת רווח של AOL, ותחזית שלילית של מריל לינץ' לשוק המניות. מניות הטכנולוגיה נסחרות במגמה מעורבת, בעוד שמניות המדיה רושמות ירידות.



מריל לינץ' הקטין את הקצאת המניות בתיק ההשקעות שלו ל-45% מ-50% והעלה את משקל האג"ח בתיק מ-30% ל-35%. הנימוק לשינוי מבנה ההשקעות הוא מצבו הספקולטיווי מאוד של השוק, לדברי האנליסט ריצ'רד ברנסטין. תחזית היעד למדד S&P 500 ל-12 החודשים הקרובים נותרה 860, לעומת סגירה של 934 נקודות אמש.



AOL טיים וורנר נופלת ב-7.9%, לאחר שהזהירה כי נפילה חדה בהכנסות מפרסום בחטיבת אמריקה אונליין תקזז צמיחה בהכנסות ממנויים ותגרום לבלימת הצמיחה בהכנסות החטיבה בשנת 2003. עבור החברה כולה צפויה הצמיחה ברווח ובהכנסות השנה להיות בקצה הנמוך של טווח התחזיות.



בהודעה שפירסמה חברת המדיה לפני פגישה עם בעלי מניות, אמרה AOL כי היא צופה שהכנסות חטיבת האינטרנט שלה השנה יעמדו בתחזיות לשנה הנוכחית, ויהיו בטווח של 8.8-9 מיליארד דולר. הכנסות ממסחר מקוון ופרסום יהיו 1.5-1.6 מיליארד דולר. ה-EBITDA של החטיבה צפוי להסתכם השנה ב-1.7-1.8 מיליארד דולר. בפגישה עם בעלי המניות לפני פתיחת המסחר, פרשה החברה את משנתה החדשה, המתבססת על הצעת שירותי פס רחב, הכוללים תוכן בתשלום, למנוייה.

טקסס אינסטרומנטס עולה ב-4%, לאחר שהעלתה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון הרביעי בשל סימנים להתאוששות בביקוש לשבבים לתקשורת אלחוטית מתוצרתה. הרווח הצפוי הוא סנט למניה, לעומת תחזיות קודמות לאיזון. המכירות צפויות לרדת ב-7% ל-2.08 מיליארד דולר לעומת הרבעון הקודם, בניגוד להערכות קודמות לנפילה של 10% במכירות.



מדינת ווסט וירג'יניה הצטרפה למסצ'וסטס בערעור על פסיקת ביהמ"ש בעניין מיקרוסופט. חברת התוכנה נסחרת בעלייה של פחות מ-1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully