וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל קיבלה הזמנה בסך 2.3 מיליון דולר לאספקת מערכות הגנה היקפית ל-13 בתי סוהר בקנדה וארה"ב

TheMarker

3.12.2002 / 16:50

השלב הראשון בסך של חצי מיליון דולר יבוצע עד תום 2002; החוזה מהווה המשך לחוזים שנחתמו עם אותו הלקוח בינואר ואפריל השנה, בסך כולל של 3 מיליון דולר



חברת מגל מערכות ביטחון הנסחרת בבורסה בת"א ובבורסת הנאסד"ק, הודיעה היום כי חתמה על חוזה לאספקת מערכות הגנה היקפית ל-12 בתי סוהר בקנדה ואחד בארה"ב. היקף שני החוזים מסתכם ב-2.3 מיליון דולר, כשהשלב הראשון בביצועם, בסך של חצי מיליון דולר, יבוצע עד תום שנת 2002. החוזים נחתמו על ידי שתי החברות הבנות סנסטר-סטלר קורפורשיין (SSC), וסנסטר-סטלר אינק. (SSI), המצויות בבעלות מלאה של מגל.



החוזה כולל תכנון, אספקה, התקנה ובדיקה של מערכת ה-Intelli-Flex של מגל, שהינה מערכת התראה היקפית. בנוסף תספק מגל גם הדרכה להפעלת המערכת ותחזוקתה. במסגרת החוזה, תשולב מערכת ה-Intelli-Flex במערך ההגנה ההיקפית הקיים ב-12 המתקנים. העבודה ב-6 מתוך 12 בתי הסוהר תושלם עד סוף הרבעון הראשון של 2003, כאשר יתרת החוזה אמורה להתבצע עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2004.



יזהר דקל, מנכ"ל מגל, ציין בתגובה להודעה כי "החוזה שנחתם להגנה על בתי הסוהר הקנדיים, מהווה המשך לחוזים שנחתמו עם אותו הלקוח בינואר ואפריל השנה, בסך כולל של כ-3 מיליון דולר".



מגל, הנסחרת לפי שווי שוק של כ-46 מיליון דולר, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אבטחה ממוחשבות, לאיתור וזיהוי חדירות לא מורשות. בנוסף מספקת החברה שירותי אבטחה באמצעות מערכות וידיאו, באמצעות חברת Smart Interactive Systems שהוקמה על ידה בארה"ב ב-2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully