וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת תקצץ 15% משכר ההנהלה ו-5%-10% משכר העובדים המשתכרים מעל 8,000 שקל

איילה צורף

3.12.2002 / 15:29

מנכ"ל קשת: "ההשקעה בתוכן תסתכם בשנה הקרובה בלמעלה מ-165 מיליון שקל - סכום גבוה יותר מהשנה החולפת"; לא מתוכננים פיטורי עובדים



הנהלת קשת הודיעה היום על קיצוצי שכר של 15% בשכר ההנהלה הבכירה וקיצוץ של 5% עד 10% בשכר העובדים המשתכרים מעל 8,000 שקל. מהחברה נמסר כי "שורת צעדים אלו נועדו לשמור על רמת הכנסות גבוהה תוך צמצום וייעול ההוצאות". כיום מועסקים בקשת כ-160 עובדים. עוד נמסר כי במסגרת המהלך לא מתוכננים פיטורי עובדים.



גורמים בקשת אמרו ל-TheMarker כי על ההגדרה "הנהלה בכירה" עונים שני בעלי תפקידים בלבד - אורי שנער, נשיא החברה ואבי ניר, המנכ"ל. "מנהלי המחלקות אינם נכללים בקטגוריה 'הנהלה בכירה'", אמרו.



"קשת תמשיך את השקעותיה בהפקות וביצירת תכנים ופורמטים חדשים", אמר מנכ"ל קשת, אבי ניר. "ההשקעה בתוכן תסתכם בשנה הקרובה בלמעלה מ-165 מיליון שקל, סכום הגבוה מהשנה החולפת".



זהו המשך למהלך בו החלה החברה לפני כשלושה שבועות, במסגרתו מונה גיל בהר למנהל הטכנולוגיה ובנוסף לניהול קשת אינטראקטיב הוא אחראי גם על ניהול המערך ההנדסי והמחשוב של החברה, לרבות חדרי השידור. כמו כן, החלה החברה במיזוג בפועל של קשת אינטרנט לתוך קשת.



"לשמחתנו הדו"חות האחרונים מראים כי החברה שמרה על רווחיות למרות התחרות ההולכת וגדלה בשוק הרב ערוצי", אמר ניר, "עם זאת ברור כי לאור המיתון המתמשך והצפי לקיפאון בהכנסות בשנת 2003 , בתקופה כזו עלינו להיות זהירים ואחראים. אנו בטוחים כי נצליח להתייעל ויחד עם זאת לשמור על הישגיה של קשת בתחום התוכן, השיווק והאינטראקטיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully