וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט לביהמ"ש: זאבי מחשבים הודתה בהודעה לבורסה כי יש ספקות בדבר המשך קיומה כ"עסק חי"

אמיר הלמר

3.12.2002 / 18:47

הבנק ביקש לקצר את הארכה שנתן ביהמ"ש לחברה להגשת תגובה לבקשה למינוי מפרק זמני; אלשייך נענתה לבקשה וזאבי מחשבים תגיש התגובה עד ראשית השבוע הבא



שופטת ביהמ"ש המחוזי בתל אביב ורדה אלשייך הורתה על קיצור תקופת ההארכה שנתנה לחברת זאבי מחשבים וטכנולוגיה , להגיש תגובתה לבקשה למינוי מפרק זמני לחברה. את הבקשה הגיש בנק דיסקונט לפני כשבועיים בגין חוב של כ-13.4 מיליון שקל, בטענה שהחברה חדלת פירעון וכי היא פועלת למכירת נכסיה תוך חשש להעדפת נושים.



לפני יומיים ביקשה זאבי מחשבים, שבשליטת איש העסקים גד זאבי, לקבל ארכה של 14 יום לצורך הגשת התגובה, ואלשייך נענתה לבקשה. היום הגיש הבנק תגובה בה טען כי לפני ימים אחדים הודיעה החברה לבורסה כי גם אם תצליח בתוכניתה לממוש נכסים ודחיית פירעון הלוואות, לא יעלה בידיה לפרוע את כל חובותיה לבנקים, וכי להערכת החברה קיימים ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה כעסק חי.



עוד טען דיסקונט כי הארכה שהתבקשה, מאששת את הטענה כי החברה ממשיכה לפעול למימוש נכסיה תוך ניצול משאביה, וזאת לצורך פירעון חובות כלל קבוצת זאבי.



עוד ציין הבנק בתגובה, שהוגשה באמצעות עוה"ד גבי מויאל וסטיבן ברלוביץ, כי לאחר שהגיש את בקשת הפירוק התברר לו כי החברה הוליכה אותו שולל בכל הקשור למכירת אחזקותיה בפורטל Start.



דיסקונט טוען כי למחרת פרסום הידיעה על הבקשה למינוי מפרק זמני, התברר לבנק מפרסום בעיתונות כי החברה כבר מכרה את אחזקותיה בפורטל ל-MSN בעבור תמורה לא ידועה. הבנק מציין כי בירר את הנושא עם בא כוחה של החברה, וזה ציין בפניו כי מדובר בעסקה שנחתמה לפני כשנה.



הבנק ביקש בתגובתו שלא לאפשר מתן ארכה לחברה להגיש תגובתה, וכאמור, אלשייך בהחלטתה מורה על קיצור התקופה, כך שזאבי מחשבים נדרשת להגיש את תגובתה עד לראשית השבוע הבא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully