וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים חגגו את גמר המונדיאל

רונית מטיאס

16.7.2018 / 8:36

וגם: מנהלי הבנקים לומדים קצת היסטוריה, המונדיאל המקומי של ביטוח ישיר, קרנית פלוג בבורסה ליהלומים והחתונה בחוות רונית שמשכה עשרות אנשי עסקים

מונדיאל בנדל"ן

זאב יוכלמן, אירמה אורנשטיין, יקי כוזהינוף, משה ריקובר. רונית מטיאס,
זאב יוכלמן, אירמה אורנשטיין, יקי כוזהינוף, משה ריקובר/רונית מטיאס

משפחת כוזהינוף אירחה אמש במתחם "בראשית" בבבלי אירוע הקרנה חגיגי לגמר המונדיאל. למוזמנים הוקצתה חניה ברמת גן, והם הוסעו עם רכבי קדילאק מפוארים לאירוע. על המדשאות הוצבו דוכני אוכל רחוב של קייטרינג פלפל פרודקשיין, קינוחי כוסות של דודו אוטמזגין, פירות טרופיים ושקיות פיצוחים. המשחק שודר על מסך ענק של 200 אינץ', כשלפני ובמחצית להקה ברזיליאית עם בטוקדות ורקדנים, הקפיצה את הצופים.

הניה נור, מוטי כוזהינוף, משה נור. רונית מטיאס,
הניה נור, מוטי כוזהינוף, משה נור/רונית מטיאס

בחוגגים: זאב יוכלמן, מנכ"ל ומבעלי חברת Y Group, הבונה את פרויקט AGAM בכנרת - דירות וויקנד על הכנרת; הניה ומשה נור, בעלי קבוצת נור; מרגרט וסילבן אדמס, אלוף העולם באופניים שהביא את תחרות הגירו ד'איטליה לישראל, שבאו לפרגן לאירמה אורנשטיין, ארכיטקטית הפרויקט; משה ריקובר, ייעוץ עיסקי בענף הנדל"ן; ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה; אייל מודי, מבעלי רשת מודי; גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון; ישראל רייף, יו"ר קבוצת שלמה; שולי ופרופ' יהודה אדלר, יו"ר האיגוד הקרדיולוגי באירופה; נאור גלילי, מנכ"ל מכבי ישראל; המעצבת מירב דהן ובן זוגה האדריכל גדי פרידמן; האדריכל מיכאל אזולאי.

אירמה אורנשטיין, מרגרט וסילבן אדמס, גלעד עדין. רונית מטיאס,
אירמה אורנשטיין, מרגרט וסילבן אדמס, גלעד עדין/רונית מטיאס
זאב יוכלמן וחיליק שיאון. רונית מטיאס,
זאב יוכלמן וחיליק שיאון/רונית מטיאס
שולי אדלר, נאור גלילי, יהודה אדלר. רונית מטיאס,
שולי אדלר, נאור גלילי, יהודה אדלר/רונית מטיאס
מיכאל אזולאי, מירב דהאן, גדי פרידמן. רונית מטיאס,
מיכאל אזולאי, מירב דהאן, גדי פרידמן/רונית מטיאס
seperator

מונדיאל טלוויזיוני

ניר שטרן ונדב אמסלם. סיון פרג,
ניר שטרן ונדב אמסלם/סיון פרג

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום,
ערך ב"מערבה" שבגעש ערב חוויתי לכ-500 לקוחות עסקיים גדולים ומובילים של הקבוצה שנהנו מקייטרינג של השף רן שמואלי, הקרנת משחק גמר המונדיאל על גבי מסך ענק היישר מסלקום tv על בירה ופיצוחים, עמדות משחק מולטימדיה של כדורגל, עמדת צילום עם כובעים ודגלי צרפת/קרואטיה, פינות ישיבה עם כורסאות, כריות ופופים על שטיח דשא.

בספורטיביים: ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום; ליאור גולדגרבר, מנהל מכירות ישראל צ'ק פוינט; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו - שותפיה הבכירים של סלקום בעולם אבטחת המידע.

seperator

מונדיאל גסטרונומי

טל בטיטו אייל רביד, אבי רביד, אריק גולן. מקור גל תקשרת,
טל בטיטו אייל רביד, אבי רביד, אריק גולן/מקור גל תקשרת

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, לקח בסוף השבוע פסק זמן מעיסוקיו בארץ וטס לצפות בגמר המונדיאל במוסקבה. אמש חגג ברחובות מוסקבה עם אחיו, אבי רביד, סמנכ"ל הרשת, וטל בטיטו ואריק גולן, חברי הנהלת הסחר.

seperator

יהלומי הנגידה

חזי בלום, יורם דבש, קרנית פלוג, קובי קורן, בועז מולדבסקי, בן ציון שאשו.. אלעד גוטמן,
חזי בלום, יורם דבש, קרנית פלוג, קובי קורן, בועז מולדבסקי, בן ציון שאשו/אלעד גוטמן

נגידת בנק ישראל, קרנית פלוג, נפגשה בלשכתו של יורם דבש, נשיא הבורסה עם נשיא התאחדות תעשייני היהלומים קובי קורן; יו"ר מכון היהלומים בועז מולדבסקי; מ"מ הנשיא חזי בלום; המשנה לנשיא בן-ציון שאשו; גזבר הבורסה נסים זוארץ; סגנית הנשיא אמה ינובר; חני ישראל ושלמה עדן חברי ההנהלה.

דבש אמר שבאחת מפגישותיו עם הנגידה היא אמרה שצריך ללכת לעולם חדש, מילים שנחקקו בליבו ובישר כי בורסת היהלומים נמצאת לקראת סוף תהליך מעבר לעולם החדש ובחודשים האחרונים מורגש שינוי חיובי בעסקי היהלומים וחברות בבורסה יוצאות מהמשבר שפקד אותה. לדבריו, בשנתיים האחרונות הגיעו מספר פרויקטים להבשלה שמתחילים לקצור את פירותיהם, כמו חברות סטארטאפ המחכות לקיים שיתופי פעולה במסגרת החממה הטכנולוגית, פרויקט עלי באבא - מפעל שהעבודות להקמתו יחלו בקרוב, ומרכז מכירות פומביות שהעבודה עליו החלה לפני כמה חודשים.

פלוג עודכנה על מיזמים חדשנים בבורסה ביניהם חממה טכנולוגית, מכשירי הדמיה חדשים, בניית רובוטים, הקמת מפעל חדש, קניית יהלומים באמצעות אתר מכירות אינטרנטי, והכנסת קוד אתי לבורסה. בהמשך הרצתה פלוג בפני 500 חברי ועובדי בורסת היהלומים.

עוד באותו נושא

רכילות עסקית: חגיגות המונדיאל של אנשי העסקים בשיאן

לכתבה המלאה
seperator

שיק בשוק

אלה אלקלעי, טלי הובר, חני שטרית בר. גיא אסיאג,
אלה אלקלעי, טלי הובר, חני שטרית בך/גיא אסיאג

למעלה מ-200 נשים ונציגות גברית מצומצמת (בכל זאת מונדיאל) התייצבו במרכז הכנסים בבורסה לניירות ערך בתל אביב לאירוע "השיק של השוק" - מפגשים בגובה העיניים על כלכלה ופיננסים.

טלי הובר, סמנכ"לית הכספים של שופרסל; חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לניירות ערך; ואלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"לית פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI ויו"ר שדולת הנשים, דיברו על חדשנות והשפעתה על החלטות השקעה בשוק ההון.

המפגשים נערכים ביוזמת הבורסה לני"ע, בית ההשקעות IBI וארגון- SUPERSONASהפועל ליצירת נוכחות נשית שוויונית ומאוזנת בשוק, ונועדו להעלות את המודעות ולעודד נשים להיות מעורבות יותר בתחומים ניהול פיננסי וכלכלה.

seperator

הצד השני של המטבע

לילך אשר טופילסקי, יוסי בכר, דוד ברודט וחזי כאלו. סיון פרג',
לילך אשר טופילסקי, יוסי בכר, דוד ברודט וחזי כאלו/סיון פרג'

במוזיאון הרצלילינבלום נפתחה תערוכת "הצד הציוני של המטבע, 1954-1947" המציגה את התהליכים, הקשיים והדילמות שליוו את מנהיגי המדינה בפן הכלכלי בשנים הראשונות להקמתה. יוסי בכר, יו"ר קבוצת דיסקונט אמר כי ב-70 שנה עשו דרך ארוכה, והתערוכה הוקמה למען החברה ולקהילה והם שמחים שההיבטים החברתיים הם חלק מהשיקולים. כחובב נוסטלגיה, אמר בכר, התערוכה מספקת פרספקטיבה ויש במה להתגאות בתהליכים שהמדינה עברה.

חזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל שיבח את הנגיד הראשון דוד הורוביץ שהבין את חשיבות המסרים הלאומיים המופיעים על גבי השטרות, ועל כן שבעקבות הביקורת על סדרת השטרות הראשונה בהנפקת הבנק - סדרת הנופים, הוא הקים ועדה המורכבת מאישי ציבור, שתמליץ לו על העיצוב הראוי. תוך תקופה קצרה הוחלפה הסדרה בסדרת הדמויות המאפיינות את החברה הישראלית באותה עת.

באמנותיים: לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית הבנק; דוד ברודט, יו"ר בנק לאומי; אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים; אירית איזקסון, יו"ר הבינ"ל; משה פרל, מנכ"ל איגוד הבנקים; גד פרופר, יו"ר הלשכה לסחר ותעשיה של האיחוד הישראלי-אירופי; אריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; אלי כהן, מנכ"ל מקורות; חיים גבריאלי, יו"ר תנובה; נועז בר-ניר, מנכ"ל הכללית; אהוד דנוך, מנכ"ל סולל בונה; אלי פיינרמן, ראש המנהל של מכון וולקני.

seperator

חתונה מתוקה

עינת ניר, בועז, רותי והדר חזן, תום, ליאורה (בירנהק), שוקי ודניאל מרקוס, למטה עדי איתי ומיה. שי פרנקו,
טלי ועינת ניר, בועז, רותי והדר חזן, תום, ליאורה בירנהק, שוקי ודניאל מרקוס. למטה: עדי איתי ומיה/שי פרנקו

ליאורה בירנהק מרקוס, מבעלי מפעל מנעמים ובעלה שוקי מרקוס, השיאו ב"חוות רונית" את בנם תום, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, עם הדר חזן, בתם של רותי ובועז חזן. המוזמנים נהנו מקוקטייל בגינת החווה, חופה באמפי ומסיבת חתונה שכללה ארוחת ערב ומסיבת ריקודים על DJ איתי גאלו.

הדר חזן ותום מרכוס. רונית מטיאס,
הדר חזן ותום מרכוס/רונית מטיאס

חזן לבשה שמלה של אלון לבנה ובמהלך המסיבה החליפה לאוברול של שני צימרמן. ביציאה קיבלו המוזמנים מזוודה מלאה בוופלים של מנעמים.

חני ואבי מוסר, ליאורה בירנהק, נחום ביתן. שי פרנקו,
חני ואבי מוסר, ליאורה בירנהק, נחום ביתן/שי פרנקו

בחוגגים: אסתר אלדן, מנכ"לית דלק; עדינה ורמי לוי, מבעלי שיווק השקמה; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; אסא תורג'גמן, מבעלי קמח שטיבל; חני ואבי מוסר, מנכל אמות נחום ביתן; שלום ושגיא נעמן בעלי מחסני השוק; זיוה ושלום זיידלר, בעלי ויסוצקי; איציק צאיג, מנכ"ל אסם הפורש; איש העסקים עדי צים; ענת ומישי הורוביץ, בעלי אלכס אוריגינל; טל ועינת ניר, דניאל מרקוס, אחותו של תום ובעלה אדם; עינת ניר, אחותה של הדר ובעלה בועז.

seperator

אוכלים בחגים

שלמה זיגרייך, מאיר אדוני, דני זיגרייך. רונית מטיאס,
שלמה זיגרייך, מאיר אדוני, דני זיגרייך/רונית מטיאס

האחים שלמה ודני זיגרייך, מבעלי חברת מילניום מרקטינג - יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל, ארחו בבית מילניום מרקטינג בתל אביב את תערוכת החידושים של החברה לראש השנה וחגי תשרי. לקוחות החברה ושפים מובילים נהנו מממנות מיוחדות שהוכנו במקום מהתפריט של "דוניא" - רשת מסעדות הסטריט-פוד של השף מאיר אדוני שעתידה להתרחב ולפתוח שני סניפים חדשים בהרצליה ובקרית ביאליק הצפונית.

במשיקים: מאיר אדוני, שהתרשם משלל החידושים והכלים החדשים, ביניהם סדרת אטלס טופ החורפית, כלי הגשה בעיצובים חדשניים, גאדג'טים מרגשים ועוד. על קירות אולם התצוגה נתלו תמונות של חברי הנהלת החברה אוכלים מהמנות והקונדיטור מיקי שמו המשתף פעולה עם החברה.

seperator

הגדול מכולם

אבי גנון ורוג'ר רוזנטל. מקור שטרית מדיה גרופ,
אבי גנון ורוג'ר רוזנטל/מקור שטרית מדיה גרופ

בסוף השבוע נערך לראשונה כנס המנהלים של רשת אורט העולמית כ-40 מנהלים מבתי הספר מרחבי העולם השייכים לרשת הגיעו לכנס הגדול ביותר של הארגון שנערך אי פעם בארץ, במטרה לגבש תוכניות לעבודה משותפת של תלמידים ישראליים ותלמידים יהודיים מהעולם כדי לשמר את הגחלת היהדית בקרב הדור הצעיר בתפוצות. אבי גנון, המנכ"ל העולמי של הארגון הציג את המצטרף הטרי ביותר לרשת, בית-ספר העברי קולמבו בבוגוטה קולומביה בהנהלת רוג'ר רוזנטל. גנון אמר כי הכי חשוב לא לאבד את הדור הצעיר של הנוער היהודי בעולם, חשוב שיגיעו לבתי הספר היהודיים כי אם יכנסו לבתי הספר הציבוריים גדל הסיכוי שיתרחקו מהשורשים.

seperator

הגביע הוא שלנו

אייל ברקוביץ', קובי סבן וקובי הבר. אלי גאלי,
אייל ברקוביץ', קובי סבן וקובי הבר/אלי גאלי

מנהלי ועובדי חברת ביטוח ישיר חגגו קרנבל מונדיאל שכלל טורניר כדורגל בהשתתפות עובדי האגפים השונים בחברה, פעילות ספורטיבית, הופעות ודוכני אוכל ובירה מהמדינות המשתתפות במונדיאל. קובי הבר, המנכ"ל הנכנס של ביטוח ישיר, קובי סבן, המשנה למנכ"ל ואייל ברקוביץ', העניקו גביע לקבוצה הזוכה.

seperator

מעבירים באמת

אבי זינו ואורי רוזנשיין. מורג ביטן,
אבי זינו ואורי רוזנשיין/מורג ביטן

אבי זינו, מנכ"ל "א.ד.י מערכות" מקבוצת ש.נ.פ, הודיע לעובדי החברה על רכישת חברת "סרוויז'ן" - מהמובילות בעולם בתחום העברת קבצי וידאו בזמן אמת ממצלמות ברכבים הפועלת בכ-50 מדינות בעולם. שווי העסקה כ-7 מיליון שקל.

זינו אמר כי א.ד.י מערכות תשקיע 2.5 מיליון שקל בשילוב מערכות סרוויז'ן עם מערכות movon - מערכות בטיחות למניעת תאונות דרכים.

seperator

יש עתיד

גקו גבאי ורועי להב. ערן צפיר,
ג'קו גבאי ורועי להב/ערן צפיר

איגוד לשכות המסחר קיים כנס בנושא עתיד המגזר הקמעונאי מול המדיניות המפלה של הממשלה. בעלי העסקים הביעו מחאתם על כך שהממשלה מעודדת תחרות למגזר העסקי בישראל, אבל בפועל מבצעת מדיניות בלתי מאוזנת ובלתי שקולה המאיימת באופן ממשי על בסיס הקיום של 100 אלף עסקים קמעונאים ויצרנים, חצי מיליון מועסקים ו-2 מיליון איש שפרנסתם תלויה בעסקים אלה. ג'קו גבאי, מבעלים ומנכ"ל רשת "דיסקרט", ורועי כהן, נשיא ארגון לה"ב האזינו.

seperator

הבית הלבן

שרלי דן ודנה בלושינסקי. רונית מטיאס,
שרלי דן ודנה בלושינסקי/רונית מטיאס

דנה בלושינסקי, מבעלי G גרופ - ייזום ושיווק פרויקטים בנדל"ן, חגגה את המעבר לבית החדש בהרצליה פיתוח, במסיבה לבנה לחברות. המוזמנות נהנו מטקס הפרשת חלה, ארוחת ערב של Smart Catering של השף תמיר, ושולחן קינוחים מפואר של הקונדיטורית קרן פרנסס.

בחוגגות: שרלי דן שעיצבה את הבית; עופרה רייף-שמלצר, מבעלי שלמה סיקסט; חלי דולברג, מבעלי אמי טכנולוגיות; קרן פרנסס; עו"ד הילי לוי

seperator

נפרדנו כך

גילי לוסטינג, גל נבו, אילן בן דרור, יגאל כרמי וניר שני. עמית שיסל,
גילי לוסטינג, גל נבו, אילן בן דרור, יגאל כרמי וניר שני/עמית שיסל

במרכז הוועד האולימפי בתל אביב נערכה מסיבה לשחיין גל נבו שהודיע על פרישה לטובת סטארט אפ חדש שהוא מקים בתחום ההתמחותו - שחייה התחרותית. נבו אומץ בשנים האחרונות על ידי ספידו, ובכל תחרות לבש בגד ים של המותג.

בחוגגים: אילן בן-דרור, מבעלי "ספידו; ניר שני, מנהל המותג; גילי לוסטיג, מנכ"ל הועד האולימפי; יגאל כרמי היו"ר.

seperator

היהלום שבכתר

אורלי סלם , ענבל איפרגן, יעל לוי אוחיון, הלה יצחקי. רונית מטיאס,
אורלי סלם , ענבל איפרגן, יעל לוי אוחיון, הילה יצחקי/רונית מטיאס

ענבל איפרגן, מאסטרית איפור השיקה מוצר איפור ראשון שימר דיאמנד Shimmer Diamond אותו ייצרה והקדישה לגיסתה שנפטרה מגידול בראשה אותו כינתה "היהלום שבכתר". כעת מיוחס שם זה למהלך חיובי. את השימר השיקה בשיתוף פעולה עם חברת עדה לזורגן והכריזה כי חלק מההכנסות ממכירת השימר, יתרמו לעמותת "גם אני חליתי בסרטן השד".

שרון גוטליב, עדה לזורגן, חנה דייגי, ענבל איפרגן, גיא לייפשטט. רונית מטיאס,
שרון גוטליב, עדה לזורגן, חנה דייגי, ענבל איפרגן, גיא לייפשטט/רונית מטיאס

להשקה, בקוד לבוש אדום שחור, התייצבו: מעצבת התכשיטים חנה דייגי שאיבדה את אחותה למחלה; השחקנית סמדר קילצ'נסקי; גיא לייפשטט, בנה של לזורגן שעזר בפיתוח המוצר. התייצבו גם נשים שהחלימו, ביניהן: אורלי סלם, יועצת מס, יעל לוי אוחיון מנהלת משרד האחים תותי; והילה יצחק שעוסקת בחינוך מיוחד.

seperator

שיר לצפון

עברי לידר ואייל פרנקו. שלי קופטש,
עברי לידר ואייל פרנקו/שלי קופטש

עברי לידר הצפין ליקב הרי גליל לחגיגת פתיחת עונת הבציר, 1300 אורחים נהנו מיין מהחבית והופעה של לידר, קיבוצניק מגבעת חיים, אייל פרנקו, מנהל השיווק של היקב הרים כוסית.

seperator

הצניעות מחייבת

עדן הראל שמוליק בן שושן. מקור זאביק דרור,
עדן הראל שמוליק בן שושן/מקור זאביק דרור

שמוליק בן-שושן, המעצב הראשי ומנהל הקריאייטיב של מותג האופנה SEVEN SEVENTY, אירח את המגישה עדן הראל שסיפרה על הקושי למצוא פריטי לבוש עדכניים וצנועים, בן-שושן הציע לה לעצב קולקציה משותפת וצנועה לקיץ הבא.

seperator

חוגגים לילדים

בני פרץ גיא בלושינסקי רוני מאנה וחיים רביבו. אביב חופי
בני פרץ, גיא בלושינסקי, רוני מאנה וחיים רביבו/אביב חופי

ג'ני צרוואני ורוני מאנה חגגו יום הולדת 5 לביתם אמילי ב-iJump על גג עזריאלי.

בחוגגים: הנדל"ניסט, גיא בלושינסקי; בני פרץ, המנהל והשותף של אייל גולן; איש העסקים חיים רביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully