וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראליות באירופה עלו בניגוד למגמה: ויקון זינקה ב-22% במחזור גבוה במיוחד

יהודה שויצר

3.12.2002 / 20:37

קארד גארד רשמה עלייה של 11% במחזור הגבוה פי 5 מהממוצע; באטמ, המפתחת מתגים ונתבים לרשתות תקשורת נתונים בפס רחב, התחזקה אף היא במסחר בלונדון ב-6.3%



עליות שערים חדות נרשמו במניות החברות הישראליות הנסחרות בבורסות אירופה, על אף המגמה השלילית ששרתה בקרב מניות הטכנולוגיה האירופיות. קארד גארד , המתמחה בפיתוח פתרונות טלה-מדיסין (רפואה מרחוק), זינקה ב-11% בבורסה בשווייץ, במחזור הגבוה פי חמש מהמחזור היומי הממוצע שלה. לפני מספר שבועות הודיעה החברה כי היא מתכננת ליישם תוכנית הבראה שתוביל לחיסכון של 20 מיליון דולר בהוצאות השנתיות. בעקבות זאת, היא העריכה, תוכל להתאזן ברמת הכנסות של 50-55 מיליון דולר ב-2003.



ויקון , שמניותיה נסחרות בבורסה של פאריס, רשמה זינוק של 22% במחזור הגבוה פי שמונה מהמוצע היומי שלה. החברה, המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול שיחות ועידה בווידיאו, הציגה ברבעון השלישי המשך ירידה בהפסדים, אם כי בליווי ירידה בהכנסות. ההפסדים ירדו ל-1.9 מיליון דולר לעומת 2.3 מיליון ברבעון המקביל. עם זאת, יש לציין כי ברבעון המקביל ביצעה ויקון מחיקה של כ-917 אלף דולר. מכירות החברה גם הן התכווצו, מ-6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-4.4 מיליון דולר ברבעון הנוכחי.



ויקון מפתחת ומייצרת מגוון רחב של פתרונות וידיאו מקוון מבוסס IP. ויקון היא החברה היחידה שמציעה ניהול ריכוזי ואדמיניסטרציה לרשתות מרובדות כאלו. החברה גם מציעה פתרונות מלאים למפגשי וידיאו באמצעות מחשבים שולחניים, לדיונים קבוצתיים ב-ISDN ,IP ו-xDSL, וברשתות תקשורת אחרות.



באטמ , המפתחת מתגים ונתבים לרשתות תקשורת נתונים בפס רחב, התחזקה אף היא במסחר בלונדון ב-6.3% במחזור ער.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully