וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הכי יפה בארץ: ה"קולג'" הישראלי שאתם חייבים להכיר

וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית תל-חי, בשיתוף המכללה האקדמית תל-חי

7.8.2018 / 7:11

ממדעי המחשב וביוטכנולוגיה ועד חינוך: 13 חוגים אקדמיים לתואר ראשון, 10 מסלולי לימוד לתואר שני, מעבדות מחקר מתקדמות וחיי סטודנטים שאין דומה להם. מה מושך צעירים מרחבי הארץ ללמוד במכללה האקדמית תל-חי? ביום הפתוח יספרו לכם ויש גם הסעות חינם מרחבי הארץ

המכללה האקדמית תל חי.
הסטודנטים מגיעים למכללת תל-חי מכל קצוות הארץ

אחד המאפיינים הבולטים של הקולג'ים בארה"ב הוא שינוי האווירה. סטודנטים רבים שיוצאים ללמוד מבינים שעבורם מדובר בצעד ראשון לבגרות ולעצמאות, ולפיכך בוחרים להתרחק מהבית, לגור בקמפוסים עם מרחבים ירוקים ולשלב לימודים עם טבע. על פי מחקרים רבים שנערכו בנושא, צפייה בנוף ירוק משפרת את יכולות המוח שלנו לקלוט ולהשתפר. לפיכך, לא מפתיע שלמעלה מ-70% מהסטודנטים במכללה האקדמית תל-חי אינם תושבי הגליל המזרחי, אלא מגיעים אליה מכל קצוות הארץ.

הסביבה הטבעית ואווירת הלימודים באחד המקומות היפים בישראל היא רק אחת הסיבות ללמוד בתל-חי. הרמה האקדמית הגבוהה, המאפשרת הצלחה בלימודי המשך בארץ ובעולם, האחוז הגבוה של הסטודנטים המשתלבים בעולם התעסוקה, במקצוע אותו רכשו, ותוכנית הלימודים האטרקטיבית - כל אלה מושכים מידי שנה אלפי סטודנטים ללמוד בתל-חי.

13 חוגים לתואר ראשון, 9 תכניות לימוד לתואר שני

במכללה האקדמית תל-חי 13 חוגים אקדמיים לתואר ראשון, המחולקים לשתי פקולטות: הפקולטה למדעים וטכנולוגיה, המעניקה תואר B.Sc במדעי החי, מדעי התזונה, מדעי המזון, ביוטכנולוגיה, מדעי המחשב, ומדעי הסביבה. הפקולטה הנוספת, למדעי החברה והרוח, מעניקה תואר B.A בחינוך, לימודים רב-תחומיים, כלכלה וניהול, פסיכולוגיה, שירותי אנוש, עבודה סוציאלית ולימודי מזרח אסיה.

בנוסף לכך מציעה המכללה עשר תכניות לימוד לתואר שני בביוטכנולוגיה, במדעי התזונה, במדעי המים, במדעי המחשב, בעבודה סוציאלית, בלימודי גליל, בטיפול באמצעות אמנויות - דרמה-תרפיה, בחינוך, בפסיכולוגיה חינוכית וטיפול באמצעות אומנות.

המכללה האקדמית תל חי.
החוג לביוטכנולוגיה פותח דלת לדרך מרתקת ולהשתלבות מהירה בתעשיית התרופות, המזון, האנרגיה והחקלאות בארץ ובעולם

מביוטכנולוגיה ועד לימודי מזרח אסיה: כך תקבלו את כל הכלים להצלחה

את כל תכניות הלימוד בתל-חי מוביל סגל הוראה המורכב מחוקרים ומומחים מובילים בתחומם. במכללה מעבדות מחקר מתקדמות, הכוללות ציוד וטכנולוגיות משוכללות ומשמשות את הסגל האקדמי והסטודנטים לביצוע מחקרים אקדמיים ומחקרים יישומיים. תל-חי היא המוסד האקדמי הראשון בארץ, גם בין האוניברסיטאות, שיצא עם תכנית לתואר ראשון (B.Sc) בביוטכנולוגיה, אחד התחומים המבוקשים ביותר היום בעולם כולו. החוג לביוטכנולוגיה פותח דלת לדרך מרתקת ולהשתלבות מהירה בתעשיית התרופות, המזון, האנרגיה והחקלאות בארץ ובעולם, וכל זאת בסביבת מחקר אידיאלית שמספקת את כל התנאים להצלחה.

גם מסלולי הלימוד האחרים יפתחו לכם חלון לעתיד בהיר ומבטיח בכל רחבי הקשת התעסוקתית. החוג למדעי המחשב מספק את הכלים התיאורטיים והיישומיים להשתלבות מהירה בתפקידי המפתח בתעשיית ההייטק. כיום ניתן למצוא סטודנטים שסיימו את החוג בחברות היי-טק מובילות כמו BMC, מלאנוקס, תדיראן ועוד. החוג לימודי שירותי אנוש יסייע לכם להשתלב במגוון רחב של תפקידי מפתח בארגונים ציבוריים, עמותות, חברות, בנקים ומשרדים ממשלתיים וציבוריים שונים. יפן, סין, דרום קוריאה והודו מחזקות את מעמדן בכלכלה העולמית, ולימודי מזרח אסיה יספקו לכם את הידע והכלים הנדרשים, כולל לימודי סינית ויפנית. בחוג לחינוך תפתחו כישורים אקדמיים איכותיים, כולל לימודי חינוך מיוחד, שילוב אמנויות בחינוך ועוד.

המכללה האקדמית תל חי.
מגוון מסלולים ואווירה מיוחדת. המכללה האקדמית תל חי

היום הפתוח: ייעוץ, אישי, הרצאות, מסיבות ומצב רוח טוב

החוגים הללו וחוגים נוספים הופכים את המכללה האקדמית תל-חי לאחת המכללות המובילות בישראל, כשהשילוב בין הקמפוס העשיר והתוסס, הסביבה האיכותית ואקדמיה ברמה גבוהה, מעניקים לכם הזדמנות לצאת לדרך חדשה. איך תעשו את זה? ראשית, תגיעו ליום הפתוח ב-9.8.

כבר ביום הפתוח תוכלו לטעום מהחוויה הייחודית והמהנה של המכללה. במסגרת היום הזה יוצגו תכניות הלימוד החדשות, לצד המגוון העשיר של החוגים ותכניות הלימוד הקיימות. המתעניינים יוכלו להתרשם ממגוון החוגים האקדמאים ואפשרויות הלימוד שמציעה המכללה האקדמית תל-חי, להיפגש ולקבל ייעוץ אישי מראשי החוגים וממרצים בכירים, לשמוע הרצאות של ראשי החוגים על המיוחד בחוגים אותם הם מנהלים ולשוחח עם סטודנטים ובוגרים, שיספרו לכם על חווית הלימודים המיוחדת.

ביום הפתוח יכולים המתעניינים לבדוק גם זכות למלגות במתחם מיוחד שיוקם לצורך כך, ולקבל את כל המידע על תעסוקה, דיור וקהילה בגליל. ההגעה חינמית - המכללה האקדמית תל-חי מספקת הסעות מכל רחבי הארץ, כשעם ההזדמנות לפגוש את הסגל האקדמי ולהתרשם מהחוגים השונים, תוכלו ליהנות מדוכני אוכל, בירות, מסיבות מוחיטו ומוסיקה טובה.

אם אתם מתכננים את העתיד, המכללה האקדמית תל-חי תפתח עבורכם שפע של חלונות לאופק בהיר ומבטיח, עם מסלולים מגוונים בשלל תחומים. זה הזמן להירשם ליום הפתוח ולטעום כבר עכשיו מהאווירה הקסומה שתהיה מנת חלקכם בשנים הקרובות.

בואו להתרשם ממגוון אפשרויות הלימוד ומהאווירה המיוחדת במכללת תל חי. להרשמה ליום הפתוח הקליקו כאן >>

וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית תל-חי, בשיתוף המכללה האקדמית תל-חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully