וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד כמה שנים תפרגנו בגדול לעצמכם שזה המקצוע שבחרתם

וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית צפת, בשיתוף המכללה האקדמית צפת

6.8.2018 / 8:01

אפשר לעבוד בכל רחבי הארץ ואף בעולם, חיים את החידושים הטכנולוגיים הכי מתקדמים ואפשרויות התעסוקה מגוונות. כולם צריכים בוגרי תואר במדעי המעבדה הרפואית וזו הסיבה שאתם חייבים להכיר את המקצוע שיפתח לכם דלת לקריירה מאתגרת ומרתקת

מדעי המעבדה הרפואית, המכללת האקדמית צפת. יוני לובלינר,
כולם צריכים בוגרי תואר במדעי המעבדה הרפואית. סטודנטית במסלול ללימודי מעבדה רפואית במכללה האקדמית צפת/יוני לובלינר

בספטמבר 2003, כשהיא בת 19 בלבד, רשמה אליזבת הולמס פטנט על "מכשיר רפואי לניטור אנליטי ואספקת תרופות". היא הייתה בוגרת אוניברסיטת סטנפורד בהצטיינות והשקיעה את מלגת המחקר שלה בלימוד ופיתוח ערכה חדשנית לבדיקות דם. ההצלחה הייתה מסחררת. החברה שייסדה, תראנוס, הפכה לאחת המצליחות בעמק הסיליקון והולמס הפכה למיליארדרית לאחר שבדיקת הדם החדשנית שלה, שמתמצה בדקירה קטנה באצבע, הניבה תוצאות ואומצה על ידי מערכת הבריאות האמריקאית. היא הסתבכה לאחר מכן בתביעות עקב גיוס כסף שלא כחוק, אבל הצלחתה הכבירה העלתה לתודעה את אחד ממקצועות העתיד - מדעי המעבדה הרפואית.

מדעי המעבדה הרפואית, המכללת האקדמית צפת. יוני לובלינר,
מקצוע שחי את החידושים הטכנולוגיים הכי מתקדמים. המעבדה במכללה האקדמית צפת/יוני לובלינר

בשנים האחרונות מקצועות הבריאות השונים דוגמת פיזיותרפיה, סיעוד ורפואת חירום, אטרקטיביים לצעירים ולמבוגרים כאחד, ומגלמים בתוכם יתרונות רבים בפן האישי, המקצועי והכלכלי, במיוחד אחרי הפיכתם למקצועות אקדמיים עם תואר המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. מדעי הבריאות הוא אחד המקצועות המבוקשים, מסיבות אלה אבל גם בשל היותו ייחודי מאוד - הוא פותח אפשרויות רבות ומגוונות בשוק העבודה. בתי חולים, חברות הייטק, מעבדות מחקר באקדמיה, מרפאות וקופות חולים, חברות תרופות ומעבדות פרטיות - כולם צריכים בוגרי תואר במדעי המעבדה הרפואית.

מעבדה מודרנית היא מקום שדורש ידע מעמיק וכישורים פרקטיים נרחבים. במעבדות אלה מתנהל גם מחקר שמאפשר, למשל, לפתח בדיקות לגילוי מוקדם של מחלות קשות. התקדמות הבלתי פוסקת בתחום מדעי המעבדה הרפואית והדרישות לבדיקות שונות וחדשות, חייבו את העוסקים בו בתואר אקדמי, והבוגרים צורך שהעוסקים במעבדות הרפואיות השונות יהיו בעלי תארים אקדמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שילוב מנצח של בסיס אקדמי וכלים מקצועיים מבוקשים

יתרון נוסף של מקצוע זה הוא שאפשר לעבוד בו בכל רחבי הארץ ואף בעולם. הוא לא מוגבל למקום אחד משום שבכל מקום יש שימוש במעבדות ונדרשים מדעני מעבדה. מדובר גם במקצוע שחי את החידושים הטכנולוגיים הכי מתקדמים ובו מיושמות כל הטכנולוגיות החדשות, כך שלצד האפשרות לפתח קריירה במגוון רחב של מסלולים ישנה למעשה עבודה בחזית הכי מתקדמת של תחומי המדע והטכנולוגיה.

התואר מעניק ידע נרחב בכל המקצועות הנדרשות לעבודה במעבדה רפואית מודרנית ונותן הכשרה מלאה לעבודה במעבדות של מרכזי רפואה ומחקר. המסלול ללימודי מעבדה רפואית במכללה האקדמית צפת מעניק לסטודנטים הכשרה לעבודה עם המכשור המודרני. הסטודנטים עוברים פרקטיקה ומקבלים ניסיון מעשי לקראת סוף התואר ויכולים להמשיך במסלול אקדמי מלא ואף לעבור הסבה לרפואה במסלול המיוחד בן ארבע שנים. בתואר הראשון הסטודנטים עוברים פרקטיקה נרחבת במעבדות והתואר מעניק הסמכה של משרד הבריאות לעבודה במעבדה רפואית ללא בחינה נוספת. המשמעות: לבוגריו כלים שהמעסיקים מחפשים והם יכולים להשתלב במהירות בשוק העבודה.

למידע על מסלול לימודי מדעי המעבדה הרפואית במכללה האקדמית צפת

מדעי המעבדה הרפואית, המכללת האקדמית צפת. יוני לובלינר,
הסטודנטים עוברים פרקטיקה ומקבלים ניסיון מעשי. המעבדה במכללה האקדמית צפת/יוני לובלינר
וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית צפת, בשיתוף המכללה האקדמית צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully