וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקוברנדט, שבשליטת אלקו אחזקות, ופאגור הספרדית יקימו שותפות בתחומי הרכש והסחר

אילן מוסנאים

4.12.2002 / 9:58

פאגור מחזיקה בכ-10% ממניות אלקוברנדט; מטרת השותפות לייעל את מהלכי הרכש תוך ניצול היתרון לגודל של החברות, שמחזור המכירות המצרפי שלהן מגיע לכ-2 מיליארד יורו



חברת אלקו החזקות , שבשליטת גרשון זלקינד, ממשיכה לבצע צעדי ייעול בחברה הבת (90%) אלקוברנדט. היום מודיעה אלקו כי החברה הבת חתמה על הסכם עם השותפה הספרדית Fagor Electrodomesticos (המחזיקה ב-10% ממניות אלקוברנדט), לפיו יקימו שתי החברות שותפות בתחומי הרכש והסחר.



אלקו, שרכשה יחד עם פאגור את השליטה בברנדט בינואר השנה, מציינת כי מטרת השותפות היא להגיע לאופטימיזציה של נוהלי הרכש וביצועו תוך ניצול היתרון לגודל של שתי החברות, שהיקף מכירותיהן המצרפי מגיע לכ-2 מיליארד יורו.



ברונו ונדרו, נשיא אלקוברנדט, ופבלו מונגלוס, מנכ"ל פאגור, הוציאו הנחיות ברוח זו לספקי שתי החברות, מתוך כוונה ליצור צוות אחד הפועל בשמם של שני השותפים.



מהנהלת אלקו החזקות נמסר כי מהלך זה יביא להתייעלות נוספת של מערך הרכש והסחר בקבוצה, בו משתלבת גם אלקטרה מוצרי צריכה. בנוסף לכך, יביא הרכש המשותף לסטנדרטיזציה של המוצרים מחד גיסא ולשיעורי רווחיות גבוהים יותר מאידך גיסא.



אלקוברנדט פועלת באירופה באמצעות 7 מפעלים בצרפת ומפעל נוסף באיטליה והיא מתמחה בייצור ושיווק של מוצרי חשמל לבנים (תנורים, כיריים, מכונות כביסה, מייבשים ומדיחים, מקררים ומקפיאים). מאז נרכשה החברה בינואר, היא הצליחה להציג שיפור ניכר בתוצאותיה, ועל פי ההערכות תסיים אלקוברנדט את שנת 2002 במכירות בהיקף של 850 מיליון אירו.



פאגור משתייכת לקונצרן ספרדי ענק (MCC) שמחזור המכירות המצרפי שלו הוא מעל ל-8 מיליארד יורו. פאגור מובילה את השוק הספרדי בתחום המוצרים הלבנים עם נתח שוק של 24% ולה 4,600 עובדים ו-13 מפעלים בספרד, ארגנטינה, מרוקו ופולין.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully