וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאיטקס ממנה את רו"ח אריאלה זוכוביצקי לדירקטוריון החברה במקום רוג'ה גלווה שהתפטר מסיבות אישיות

גתית פנקס

4.12.2002 / 11:12

זוכוביצקי תקבל שכר שנתי של 9,000 דולר לשנה ו-250 דולר לפגישה; לאחרונה התפטרה זוכוביצקי מתפקידה כדירקטורית בבנק לפיתוח התעשייה



חברת אחזקות הדפוס סאיטקס הישראלית מתכוונת למנות את רו"ח אריאלה זוכוביצקי לדירקטוריון כדירקטורית חיצונית, תחת רוג'ה גלווה (Roger Gallois) שהתפטר מתפקידו - כך עולה מההזמנה שפירסמה החברה לקראת אסיפת בעלי המניות שלה שתתקיים במרכז עזריאלי ב-29 בדצמבר. זוכוביצקי תמונה לתקופה של 3 שנים.



התפטרותו של גלווה, שמונה כדירקטור חיצוני ב-1997, תיכנס לתוקף באסיפת בעלי המניות, ושמואל קנדל יישאר כדירקטור חיצוני בחברה. זוכוביצקי (45) היא שותפה מנהלת במשרד זוכוביצקי-ויינשטיין ייעוץ והשקעות והיתה בעבר שותפה במשרד רואי החשבון קוסט פורר גבאי. לאחרונה היא התפטרה מתפקיד דירקטורית הבנק לפיתוח התעשייה לאור ההתפתחויות בבנק. זוכוביצקי, וחברים אחרים שהתפטרו, הטילו ספק לגבי מכירת תיק הנכסים וההתחייבויות של הבנק עד לסוף 2002 וטענו כי בנק ישראל מנווט את הבנק ומביאו לשיתוק וניוון.



תפקידים נוספים אותם מילאה: שותפה בניהול קרן ההיי-טק אקסיד, חברת מליאת רשות ניירות ערך, דירקטורית בכור, קארד גרד, קופות הגמל של בנק דיסקונט, חברת דירוג האשראי מעלות, גזית-גלוב, מאקפל, אפליקום והחברה לנכסים קיסריה.



לאחר בחירתה תקבל זוכוביצקי, כדירקטורית חיצונית, שכר שנתי של 9,000 דולר לשנה ו-250 דולר לפגישה. יצוין, כי גלווה, שהתפטר מחברות בדירקטוריון סאיטקס, קיבל שכר של 20 אלף דולר בשנה ו-1,000 דולר עבור כל פגישה. קנדל מקבל שכר זהה לזה שזוכוביצקי תקבל, אם אומנם יאושר מינוייה.



חברי הדירקטוריון כעת, פרט לזוכוביצקי וקנדל, הם מאיר שני, יו"ר החברה; אברהם אשרי; רענן כהן (סמנכ"ל דיסקונט השקעות); ליאון רקנאטי ואופירה רוזיליו-אהרונסון. כמו כן, יתבקשו בעלי המניות לאשר את המיזוג בין שתי ההחזקות של סאיטקס, אפריון וסאיטקס ויז'ן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully