וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים: כל אחוז פיחות בדולר מול השקל יגדיל את הרווח התפעולי של כי"ל ב-3 מיליון דולר

אמיר טייג

4.12.2002 / 11:26

כך מעריכה רקפת אפטר ממחלקת המחקר; מכירות כי"ל ברבעון הרביעי יסתכמו ב-470 מ' ד', הרווח הנקי בכ-18 מ' ד'; מותירה המלצת "קנייה" ומחיר יעד על 6 שקלים - 14% מעל מחיר השוק;



ברבעון הרביעי צפויה כימיקלים לישראל להמשיך וליהנות מהתחזקות היורו כנגד הדולר ומהפיחות בדולר מול השקל ומהמשך ירידת ריבית הלייבור, כך מעריכה רקפת אפטר ממחלקת המחקר של בנק הפועלים. להערכתה, כל אחוז פיחות בדולר מול השקל יתרום לחברה כמעט 3 מליון דולר לרווח התפעולי. על רקע רמות המלאי הנמוכות ורמות המחיר הגבוהות של תוצרת חקלאית, צופה אפטר המשך צמיחה בפעילות מגזר הדשנים. עם זאת, מציינת אפטר כי הרבעון הרביעי בכימיקלים לישראל הוא עונתית, הרבעון החלש ביותר.



אפטר מעריכה כי מכירות כי"ל ברבעון הרביעי יסתכמו ב-470 מיליון דולר, עלייה של 7% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי צפוי להסתכם בכ-18 מיליון דולר, פי 2 מהרווח המתוקן ברבעון המקביל. להערכת אפטר, כי"ל עדיין נסחרת ברמת מכפילי רווח נוחה לעומת חברות הדומות לה, כאשר שיעור הצמיחה הצפוי ברווחיותה ב-12 החודשים הבאים גבוה משלהן כמעט פי 2. אפטר מותירה את המלצתה לחברה על "קנייה" ומותירה את מחיר היעד על 6 שקלים - כ-14% מעל מחיר הבורסה.



אפטר מציינת את הפוטנציאל הנוסף הקיים בפעילותה של כי"ל בשנת 2003, הן לאור הרחבת כושר הייצור באופן מהותי בתחום האשלג, הן לאור הרחבת כושר הייצור של החומצה הלבנה, הן לאור השלכות סיום מהלך הרה-ארגון והן לאור השיפור האפשרי בכלכלה העולמית בשנה זו.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully