וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אכזבה למוטי זיסר: אלביט הדמיה הפסידה 5.7 מיליון שקל ברבעון השלישי

אילן מוסנאים

4.12.2002 / 9:51

ברבעון המקביל, בו נהנתה מהכנסות אחרות בהיקף של 45 מ' ש', רשמה רווח של 53 מ' ש'; ההכנסות צמחו בכ-60% ל-122 מ' ש'; הרווח התפעולי מפעילות הליבה 5.5 מ' ש'



חברת אלביט הדמיה , שבשליטת מוטי זיסר, ממשיכה להציג דו"חות מאכזבים וברבעון השלישי היא מדווחת על הפסד של 5.7 מיליון שקל לעומת רווח של 53.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.



נציין כי החברה, שביצעה בשנה האחרונה מהלכי התרחבות ורכישות בתחום הנדל"ן המניב באירופה, ממשיכה להציג צמיחה בשורת ההכנסות שלה. אלה הסתכמו ברבעון בכ-122.8 מיליון שקל, והיו גבוהות בכ-60% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל. עם זאת, גם עלות המכר של החברה צמחה בשיעור ניכר (בכ-100% ל-40 מיליון שקל), וההוצאות התפעוליות שלה צמחו בכ-70%, ואף הן הסתכמו בכ-40 מיליון שקל.



בעקבות זאת, בשורת הרווח התפעולי החברה מציגה שיפור קל בלבד ומדווחת על רווח תפעולי של 35 אלף שקל, לעומת הפסד תפעולי של 2.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.



נציין עם זאת כי הרווח התפעולי כפי שהוא מוצג בדו"חות החברה הינו מעוות מעט, שכן הוא כולל את הוצאות המו"פ בגין החברה הבת אינסייטק, ואילו ההכנסות בגין אינסייטק מוצגות בשורת ההכנסות האחרות שלא משפיעה על הרווחיות התפעולית. החברה מציינת כי הרווח התפעולי שלה, מפעילות הליבה ובניכוי הפעילות של אינסייטק, מסתכם בכ-5.5 מיליון שקל.



בהמשך הדו"ח מדווחת החברה על הוצאות מימון בהיקף של כ-1.9 מיליון שקל (שמעבירות אותה להפסדים), וזאת לעומת הכנסות מימון של כ-10 מיליון שקל ברבעון המקביל, בו נהנתה החברה גם מהכנסות אחרות בהיקף של כ-45 מיליון שקל.



בסיכום תשעת החודשים שפתחו את 2002 מדווחת אלביט הדמיה על צניחה ברווחים לרמה של 862 אלף שקל, וזאת לעומת רווח של 81.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



בעלי המניות של אלביט הדמיה יכולים לשאוב עידוד מתזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה, שהיה ברבעון השלישי חיובי בהיקף של כ-29 מיליון שקל, וזאת לעומת תזרים שלילי של כ-32 מיליון שקל ברבעון המקביל.



אלביט הדמיה הינה חברה בת (כ-60%) של אירופה ישראל, המתמקדת בארבעה תחומים עיקריים: תחום מרכזי בידור וסחר באמצעות החברה הבת פלאזה סנטרס; תחום המלונאות באמצעות החברה הבת אלסינט; טיפול מונחה הדמיה רפואית באמצעות חברת אינסייטק; וכן השקעות היי-טק בתחום הביוטכנולוגיה והתקשורת ב-VCON, OLIVE ו-Easyrun.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully