וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק תעבור לרשימת החברות הקטנות בנאסד"ק

גתית פנקס

4.12.2002 / 11:48

כדי למנוע מחיקתה ממסחר ברשימה הראשית; ווקלטק זינקה ב-92% ב-5 ימי המסחר האחרונים אל מעבר למחיר של דולר

חברת ווקלטק הישראלית תעבור להיסחר ברשימת החברות הקטנות (Small Cap) של הנאסד"ק. ב-3 ביולי ירד מחיר מניית החברה אל מתחת לדולר בודד - בניגוד לכללי השימור של הנאסד"ק - והחברה קיבלה מכתב ראשוני מהנהלת הבורסה שהתריע כי עליה להעלות את מחיר המניה מעל לדולר אם ברצונה להישאר ברשימה.

מאחר שהמניה הוסיפה להיסחר ברמות של חצי דולר בתקופה האחרונה, הגיעה ווקלטק להסכמה עם הנהלת הנאסד"ק לפיה היא תעבור לרשימת ה-Small Cap החל ב-9 בדצמבר, טרם קבלת מכתב רשמי לגבי המחיקה ממסחר. יצוין כי ב-5 ימי המסחר האחרונים זינקה מניית ווקלטק ב-92% למחיר של דולר, ואם ווקלטק תצליח לשמור על רמה זו בתקופה הקרובה, ייתכן שתוכל להישאר ברשימה הראשית של הנאסד"ק.

ווקלטק מספקת ציוד טלקום ופתרונות קול על גבי תשתיות תקשורת בטכנולוגיית IP ושווי השוק שלה הוא 12.5 מיליון דולר. לחברה היו בסיום הרבעון 12.9 מיליון דולר במזומן בקופה וסכום נוסף של 10.2 מיליון דולר במניות ITXC, שאותן היא מתכוונת למכור, לפי הודעה שפירסמה לאחרונה.

החשיבות של הישארות ברשימה הראשית של הנאסד"ק היא גבוהה, שכן כאשר חברה אינה עומדת בדרישות הסף יש לכך השלכה - ולו תדמיתית - על לקוחותיה, משקיעיה ועובדיה. הסחירות ברשימות הקטנות יותר היא נמוכה במיוחד, ולכן יכולים משקיעים "להיתקע" עם סחורה, לשלם עמלות גבוהות יותר לברוקרים על ביצוע פעולות ולסבול מתנודתיות של המניה. בנוסף, מאחר שהמטבע של החברה - המניות - נחלש לאחר המחיקה מהמסחר, יכולה להיות לכך השפעה לרעה על יכולת החברה לגייס כספים ולבצע רכישות באמצעות מניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully