וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.ס.ר אירופה עשויה לספוג הפסד של 700 אלף דולר עקב פיצוץ של עסקה בהונגריה

אילן מוסנאים

4.12.2002 / 11:57

חברה בת הונגרית לא עמדה בתנאי עסקה לרכישת מקרקעין והמוכר החליט לחלט את המקדמה בהיקף של כמיליון דולר; ב.ס.ר הרוויחה מתחילת 2002 כמיליון דולר



חברת ב.ס.ר אירופה , הנמצאת בשליטת קלמן סופרין, נחשון קיוויתי, לידר החזקות וגבור ספורט , עשויה לספוג הפסד של כ-700 אלף דולר, עקב ביטול עסקת רכישה שחברה בת הונגרית היתה אמורה לבצע.



מוכר הקרקע הודיע לחברה הבת ההונגרית כי החליט לבטל את ההסכם מאחר שהחברה טרם השלימה את העסקה. במקביל הודיע המוכר לחברה ההונגרית כי החליט לחלט את המקדמה שקיבל בהיקף של כמיליון דולר - מקדמה המהווה כ-10% ממחיר המקרקעין.



ב.ס.ר מציינת כי בימים אלו החברה הבת ההונגרית מנהלת מגעים עם המוכר לביצוע עסקה חלופית לרכישת המקרקעין ביחד עם משקיעים נוספים ובשני שלבים, כאשר בשלב הראשון הם ירכשו חלק מהמקרקעין ולגבי היתרה תקבל החברה אופציית רכש.



ב.ס.ר מציינת כי במקביל היא מנהלת מגעים לעיכוב חילוט המקדמה בגין העסקה הראשונה וכי קיים סיכוי טוב לסיום המו"מ בהצלחה. במידה שהמגעים לא יעלו יפה, תרשום ב.ס.ר הפסדים בגין חילוט המקדמה והוצאות נוספות שהיו לחברה הבת ההונגרית בגין העסקה.



ב.ס.ר אירופה סיימה את הרבעון השלישי של 2002 ברווח של 2.2 מיליון שקל במחזור מכירות של כ-25 מיליון שקל. מתחילת 2002 הציגה החברה רווח של כ-4.6 מיליון שקל, כך שבמידה שהעסקה לא תצא אל הפועל והמוכר יחליט לחלט את הערבויות, המהלך עשוי למחוק את רוב רווחי החברה השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully