וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גולדשטיין מחפש פתח יציאה מהון סיכון: פורמולה העבירה הצעה לניהול הפורטפוליו גם לחברת ההשקעות פיירוס

צורי דאר

4.12.2002 / 12:08

כך נודע ל-TheMarker; אתמול פירסמנו כי ג'רוזלם גלובל דחתה לאחרונה הצעה דומה; גולדשטיין מנהל מגעים בעניין עם מספר גופי השקעה



קרן ההון סיכון פורמולה ונצ'רס העבירה הצעה לניהול הפורטפוליו שלה גם לחברת ההשקעות פיירוס בניהול בועז דותן ויוסי בן-שלום; כך נודע ל-TheMarker. על פי מקורות, יו"ר פורומולה, דני גולדשטיין, מעוניין לסגור את עסקי ההון סיכון שבבעלותו. כדי למנוע נטישת שותפים מוגבלים נוספים וקריסת הקרן, מנהל גולדשטיין מגעים עם מספר גופי השקעה לניהול הפורטפוליו של פורמולה ונצ'רס.



יוסי בן שלום, מנכ"ל פיירוס, ושי בייליס, שותף מנהל בפורמולה ונצ'רס, הכחישו את הידיעה.



פיירוס, או בשמה הרשמי - DBSI - Dotan Ben Shalom Investments, הוקמה ב-2001 על ידי בועז דותן, מנכ"ל אמדוקס לשעבר. דותן הוא המשקיע היחיד בקרן, והוא משקיע בה את מאות מיליוני הדולרים שהרוויח ממימוש מניות אמדוקס. פיירוס מנוהלת על ידי יוסי בן שלום, לשעבר סמנכ"ל הכספים בכור.



כזכור, בספטמבר האחרון חתמו פיירוס וקרן הון סיכון ג'נסיס על הסכם עקרונות להשקעה של 8 מיליון דולר בחברת נקסוס (NXUS: NASDAQ), בניסיון לבצע בה תפנית עסקית לאחר שנקלעה לקשיים. יוסי בן שלום התמנה בעקבות העסקה ליו"ר נקסוס.



פיירוס, יחד עם חברת קונרס של רימון בן שאול, רכשה בתחילת השנה את אחזקותיו של גד זאבי בחברת סימטרון, שעברה מאז מהפסד לתזרים חיובי. בן שלום ובן שאול ניסו בעבר להשתלט גם על חברת נייס.



פורמולה ונצ'רס הוקמה כקרן המשך לארגוטק, מקבוצת פורמולה. פורמולה ונצ'רס מנהלת כיום כ-170 מיליון דולר בשתי קרנות. בין החברות בהן השקיעה פורמולה ונצ'רס: רדוויו וקונסטליישן 3D הנסחרות בנאסד"ק, וכן ביזנס לאיירס, LET ME KNOW, סקופוס, טדליס ואחרות. פורמולה מקיימת שיתוף פעולה הדוק בהשקעות עם קרן ההון סיכון ורטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully