וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, זאב קלימי, הודיע על סיום תפקידו

31.7.2018 / 18:13

קלימי, המכהן בתפקיד למעלה מ-4 שנים, הודיע כי יסיים את תפקידו באוקטובר הקרוב - כך סוכם עם יו"ר החברה, דני זלקינד. קלימי ישאר בחברה עוד כ-3 חודשים עד שימונה לו מחליף

זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה צריכה. יוני רייף,
המנכ"ל הפורש, זאב קלימי/יוני רייף

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, זאב קלימי, הודיע היום (שלישי) כי סיכם עם יו"ר החברה, דני זלקינד על סיום תפקידו. הוא ישאר עד למינויו של מנכ"ל חדש בעוד כ-3 חודשים. קלימי נכנס לתפקיד ב-2014 והוביל בחברה שינוי מבני ואסטרטגי. תחת כהונתו החברה צמצמה את שטחי המסחר ויצאה מהקניונים. כמו כן בתקופת כהונתו החברה עברה לזירת סחר מקוון תחת המותג "מחסני חשמל" וכן סיימה פעילותה בתחום מכירת ברי המים ורשת אייס.

בתקופת קלימי החברה הגישה תביעה של כ-80 מיליון שקל לחברת ענקית הטלפונים הסלולרית "וואוי", לאחר שהמו"מ בין הצדדים להפצת המכשיר בישראל הגיע למבוי סתום. כיום מחזיקה אלקטרה צריכה בנתח של קרוב ל-20% ממכירות מוצרי החשמל בישראל, כמעט ללא נוכחות בקניונים, עם 57 חנויות תחת המותגים שקם אלקטריק ומחסני חשמל.

"אני מודה למשפחת זלקינד ולחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בי גם בתקופות קשות וסוערות ובמאמצים לשיקום החברה", מסר קלימי. "אני מודה לעובדים המסורים, להנהלת החברה וללקוחותיה. אני משאיר אחרי צוות הנהלה מוכן ונכון לאתגרים שיעמדו בפני החברה בעתיד לבוא".

זלקינד הוסיף כי "זאב קלימי הציב את אלקטרה מוצרי צריכה בחזית הידע והטכנולוגיה בתחומי הפעילות של החברה ויצק נורמות עסקיות, שיווקיות וארגוניות, אשר אפשרו ומאפשרות לאלקטרה להתמודד ביעילות ובהצלחה מול אתגרי הענף. אני מודה לקלימי בשם דירקטוריון החברה ובטוח כי עוד נכונו לו אתגרים רבים בשוק הישראלי".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il


או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully