וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה מרחיבה פעילות באמריקה הלטינית: פותחת משרדים במקסיקו סיטי ובסאן פאולו

שירלי יום-טוב

4.12.2002 / 14:10

תמנה סמנכ"ל חדש לניהול הפעילות ותקים בשני המשרדים צוות מכירות ותמיכה טכנית; ברבעון השני פיטרה רבע מכוח האדם בחברה



חברת ג'קדה מרחיבה את פעילותה לאזור אמריקה הלטינית ותפתח שני משרדים חדשים במקסיקו סיטי ובסאן פאולו, ברזיל. ג'קדה הודיעה כי היא ממנה סמנכ"ל חדש לניהול הפעילות באזור, קרלוס פלקוני, ובנוסף היא תקים בשני המשרדים החדשים גם צוותי מכירות ותמיכה טכנית.



"אנו מצפים כי הצוותים החדשים יסייעו לג'קדה לבנות את עסקיה באמריקה הלטינית, כך שאלו יהוו את החזית החדשה של החברה", כך אומר גדעון הולנדר, מנכ"ל ג'קדה, בהודעת החברה.



החברה מציינת כי ההחלטה להרחיב את הפעילות באזור התקבלה כתוצאה מביקוש של הלקוחות ושל שותפיה של החברה לספק תמיכה טכנית ללקוחות הבינלאומיים. בנוסף, המשרדים החדשים יסייעו למלא אחר הביקושים הגדלים למוצריה של ג'קדה באמריקה הלטינית, כך ציינה.



ג'קדה נסחרת בבורסה בת"א ובבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-28 מיליון דולר לאחר ירידה של כ-50% במחיר המניה לרמה של כ-1.5 דולרים. ג'קדה סיימה את הרבעון השלישי עם 39 מיליון דולר בקופה, כ-11 מיליון דולר מתוכם במזומן.



הכנסות החברה המשיכו להצטמצם ברבעון השלישי לרמה של 4.6 מיליון דולר - ירידה של 10% מהרבעון המקביל ושל 13% מהרבעון השני. ההפסד הנקי הסתכם ב-1.3 מיליון דולר או 7 סנטים למניה - בדומה לרבעון הקודם. ברבעון השני הודיעה ג'קדה על פיטוריהם של כ-50 עובדים - כ-25% מכוח האדם בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully