וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הבן של בוב מארלי מתנדב בעמותה ישראלית

רונית מטיאס

5.8.2018 / 9:21

וגם: אנשי העסקים מפרגנים לתערוכת חיבוקים מפורסמים, אמן הסומו שניסה לשבור שיא ברשת ההמבורגרים, מי מצטלם לקולקציה חדשה לאפריל והטרנד השיתופי מגיע עד קיסריה

מתוק להם

אבי זינגר, רוני אקלה וזיגי מארלי. מורג ביטון,
אבי זינגר, רוני אקלה וזיגי מארלי/מורג ביטון

הזמר זיגי מארלי, בנו של אגדת הרגאיי בוב מארלי, נפגש עם בני נוער מהעדה האתיופית השותפים לפרויקט ENP-פרויקט לאומי של צעירי הקהילה האתיופית לסיוע בלימודים וחוגים, והעצמה אישית. אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס, סיפר כי החברה השיקה לפני כשנתיים גלידהONe love בהשראת שירו של מארלי, כשחלק מהרווחי מכירת פיינטים, נתרמים לפרויקט ENP. רוני אקלה, מנכ"ל פרויקט ENP התרגש .

seperator

מניחים ומברכים

שאולי אלסברג רן אלישע מיכאל כרסנטי וגיא סברסקי. מירי צמחי,
שאולי אלסברג, רן אלישע, מיכאל כרסנטי וגיא סברסקי/מירי צמחי

גיא סברסקי, סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, ומיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, הניחו את אבן הפינה למרכז לוגיסטי חדש שייבנה בפארק העסקים קיסריה בהשקעה של 40 מיליון קל. סך ההשקעות של החברה לנכסי קיסריה בהקמת מרכזים לוגיסטיים מתקדמים ומבני משרדים בפארק העסקים החכם עומד על מעל ל-100 מיליון שקל. כרסנטי אמר כי עד כה הוקמו בישראל בעיקר מרכזים לוגיסטיים ייעודיים עבור ארגון אחד, וחברות קטנות ובינוניות נאלצו למצוא פתרונות לוגיסטיים פחות איכותיים. לדבריו, הם זיהו את הבעיה ופיתחו מודל ייחודי של מרכז לוגיסטי אחד עבור מספר לקוחות. בדומה לשוק חללי העבודה המשותפים, המודל שפותח מציע ללקוחות גמישות התורמת להתייעלות ולניהול מושכל. על גג המתחם תותקן מערכת פוטו-וולטאית שתאפשר שימוש יעיל בחשמל ירוק ומוזל, כחלק מאסטרטגית ה-ONE STOP SHOP .

seperator

כוחו של חיבוק

ימית סול ועדי עוז. רונית מטיאס,
ימית סול ועדי עוז/רונית מטיאס

בהמשך לתמיכת מותג החיתולים האגיס בעמותת "חיבוק ראשון", נפתחה בקניון TLV, ביוזמת המגזין "את", תערוכת "כוחו של חיבוק", שבה צילומים של אימהות מפורסמות המחבקות את תינוקותיהן, כשאת כל אחת צילם צלם מקצועי אחר. התערוכה תוצג בשבועיים הקרובים, כשכל ההכנסות ממכירת התמונות, קודש לעמותת "חיבוק ראשון".

עדי קריב סיון אלמוז  ג'ני צרוואני. רונית מטיאס,
עדי קריב, סיון אלמוז וג'ני צרוואני/רונית מטיאס

התחבקו: עדי קריב, סמנכ"לית שיווק האגיס; סיון אלמוז, מנכ"לית עמותת חיבוק ראשון; טלי אורן, מנכ"לית TLV; ג'יל יהב, מנהלת השיווק של הקניון ובן זוגה דדי שווצברגר, מנכ"ל עדיקה; עידית פראתי, סמנכ"לית שיווק TLV, עדי עוז, עורכת את.

דדי שוורצברגר, ג'יל יהב, עידו איז'ק, רותי אורן , עידית פראתי. רונית מטיאס,
דדי שוורצברגר, ג'יל יהב, עידו איז'ק, טלי אורן ועידית פראתי/רונית מטיאס
seperator
seperator

שואבים ונהנים

יורם בדש  וליאור ראובן. שי לי עוזיאל,
יורם בדש וליאור ראובן/שי לי עוזיאל

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית Dyson השיקה במתחם שבע בתל אביב, את שואב האבק החדש Dyson V10 בעל טכנולוגיית המנוע המתקדמת ביותר שנראתה עד כה. צבי כהן בעלים ב.נ.ז.כ. סחר יבואנית רשמית של Dyson בישראל הדגים למוזמנים את ביצועי המנוע הדיגיטלי החדש מדגם V10 של Dyson המבוסס על טכנולוגיות וחומרים עדכניים ביותר שפותחו בתעשיית האווירונאוטיקה והחלל, ומסתובב כ-2,000 סיבובים בשנייה במהירות של עד 125 אלף סל"ד, מה שהופך אותו למנוע הדיגיטלי המהיר ביותר של Dyson אי פעם.

צביקה אהרונוביץ צבי כהן ודני לוזון. שי לי עוזיאל,
צביקה אהרונוביץ, צבי כהן ודני לוזון/שי לי עוזיאל

ליאור ראובן, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה אמר כי צרכנים רבים שהתנסו בשואב, לא מוכנים להחליף אותו באחר ומחכים להשקת הדור הבא, כפי שקורה עם הטלפונים הניידים.

נשאבו להסברים: צביקה אהרונוביץ, מנכל אלמ; דני לוזון, משנה למנכ"ל סופרפארם; יורם בדש, מנכ"ל משותף מחסני חשמל; מיכל ינאי ומיכל אמדורסקי.

seperator

בטוב טעם

יוסי שחר, ענת סגל ודניאל בר. מקור גלעד תקשורת,
יוסי שחר, ענת סגל ודניאל בר/מקור גלעד תקשורת

חברת טמפו השיקה את Pixie - מותג משקאות חדש ואופנתי בטעמי פירות קייצייים. בתוכנית, תצוגת אופנה והופעה של נדב גדג'.

בטועמים: דניאל בר, משנה למנכ"ל; יוסי שחר, סמנכ"ל המכירות; ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים.

seperator

טעם החיים

הראל חייקין. שלי שמיר קינן. אורלי פלקס. עדי אשכנזי. הדר שגיאנור. יורם שגיא. אורן גולן,
הראל חייקין. שלי שמיר קינן. אורלי פלקס. עדי אשכנזי. הדר שגיאנור. יורם שגיא/אורן גולן

הזמר ג'ייסון דרולו הופיע בישראל במסגרת "קוקה-קולה וואו פסטיבל 2018", שהופק עלידי לייב ניישן ישראל בלוסטון, במהלכו השתתפו עשרות אלפי צעירים וצעירות בפרויקט החברתי של קוקה-קולה בו התנדבו ברחבי הארץ באמצעות עמותת "רוח טובה".

האירוע היווה את נקודת השיא של הפרויקט כשבחודשיים האחרונים נרשמו לפעילות 36 אלף צעירים וצעירות שהשלימו יחד כ-75 אלף שעות עשיית טוב והתנדבות.

במזמרים: יורם שגיא, מנכ"ל קבוצת קוקה-קולה ישראל; רפי בהרב, סגן נשיא לשיווק קונצרני; הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה; שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה; אורלי פלקס, מנהלת שיווק קוקה-קולה; גיא בסר ושי מור יוסף, מבעלי בלוסטון-לייב ניישן ישראל שהביאו את דרולו לישראל; הפרסומאי גיל סמסונוב ועוד.

seperator

פנים אל מול פנים

אופיר בריל, טל דקל, יובל רייזמן, יאשי זו. יח"צ,
אופיר בריל, טל דקל, יובל רייזמן, יאשי זו/יח"צ

חברת AIBA בראשות יובל רייסמן ערכה ברשת מתחמי העבודה המשותפים BE ALL את אירוע Building the chain בנושא בלוקצ'יין ומינוף שיתופי הפעולה בין ישראל ואסיה. רייסמן אמר כי תחום הבלוקצ'יין מוביל את העתיד ועוסק בסטנדרטיזציה שקורמת עור וגידים. עוד אמר כי המפתח להצלחה בעבודה עם סינים הוא צניעות, סבלנות והרבה זמן פנים אל פנים.

יאשי זו, שותפה מייסדת ומנכ"לית בלוק 72, ואחת המשקיעות הגדולות באסיה, סיפרה שהחלה דרכה בתחום הפוקר, אך במהרה היא וחבריה פנו לקריפטוקורנסי על מנת להקל על העברת הכספים ביניהם, ובמקרים של טורנירים בחו"ל, בהם לא יכלו להעביר עמם סכומי כסף גדולים, מטבעות דיגיטליים סיפקו את הפתרון.

טל דקל מאתר שקעות מטעם בוש דיבר אודות הבלוקצ'יין והאופן בו הוא מחלחל גם לתחומי האקדמיה.

עוד השתתפו: ספי גולן, מנכ"ל בלוקייניל; יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל ;eToro; אוריאל פלד, מייסד חברת Orbs ו HEXA` ; נמרוד להבי, מייסד ומנכ"ל סימפלקס, מנכ"ל חברת Buff טכנולוגיות בע"מ, איתי אליצור, סמנכ"ל תפעול חברת MarketAcross, קווין חן, שותף בחברת GBIC, דניאל טרטמברג מנכ"ל ומייסד ZINC.

seperator

שוויץ זה כאן

זאן דניאל רוך עופר קיש. גואנה וידמן,
ז'אן דניאל רוך ועופר קיש/גואנה וידמן

שגריר שוויץ בישראל, ז'אן-דניאל רוך, ערך אירוע לרגל יום העצמאות השוויצרי בכפר נווה שלום - כפר שיתופי בו מתגוררות 54 משפחות יהודיות וערביות, בעלות אזרחות ישראלית. רוך הדגיש את חשיבות ערכי הכפר הקורא לשוויון, כבוד הדדי ושותפות, וציין כי מקום האירוע נבחר כיוון שלדבריו ה-Swissness ניכר בו. עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, הכוללת את חברת התעופה SWISS, ציין כי SWISS דוגלת בערכים המסורתיים של שוויץ איכות, דיוק ושירות.

seperator

קיץ בגלריה

רונית דואק, רחלי עטייה, מישל כהן, הניה נור והדסה פתאל. רונית מטיאס,
רונית דואק, רחלי עטייה, מישל כהן, הניה נור והדסה פתאל/רונית מטיאס

נשות עסקים רבות לקחו פסק זמן משגרת יומן והתייצבו ב"הגלריה של אלמוג" לחגוג עם מישל כהן, מעצבת החיה בניו יורק את סיום חופשתה הנוכחית בארץ.

רונית רוזנבלום, אורנה האווי, רחל עטייה, מישל כהן, אורית מור סיניבר. רונית מטיאס,
רונית רוזנבלום, אורנה האווי, רחלי עטייה, מישל כהן ואורית מור סיניבר/רונית מטיאס

בקייציות: הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן; הניה נור, מבעלי קבוצת נור; רחל עטייה, מבעלי עטייה נכסים ואחותה רונית רוזנבלום, אמנית בעלת סטודיו בשוהם; עו"ד אורית מור סיניבר; רונית דואק, מבעלי "בית הבושם"; אורלי הרברט מפדני; האדריכלית מיכל בדש דגני, איריס דרור, מהמרכז למרצים שנהנו מבראנץ' חגיגי והתפנקו עם מתנות טיפוח של לנקום.

seperator

הכי גדול

דודו ארז, טל בכר, סומו יאמה, גל בכר ושי פרנגי. איציק בירן,
דודו ארז, טל בכר, סומו יאמה, גל בכר ושי פרנגי/איציק בירן

רשת "יומנגס" אירחה בסניף גבעת ברנר את אמן הסומו יאמה הכבד בהיסטוריה של יפן שהגיע לביקור ראשון בישראל להשתתף באתגר הצ'אלנג' של הרשת העומד על 2.6 ק"ג, 13 קציצות המבורגר, 65 תוספות, 350 גרם צ'יפס ומילקשייק של בן-אנד-ג'ריס.

האחים גל וטל בכר, בעלם רשת יומנגס, אמרו כי מתחילת דרכה לפני כ-8 שנים, נודעת הרשת בזכות הצ'לאנג' שלה, שהפך לשם דבר בעולם הקולינריה בישראל ומושך חובבי המבורגר ואתגרים מכל הארץ לסניפים, במטרה לשבור את השיא. הם בחרו להטיס במיוחד לישראל לוחם סומו אמיתי מיפן, שניסה לשבור את השיא של האתגר אך הגיע רק למקום השני.

בסועדים: שי פרנג'י, מנהל מרכז A ברנר מקבוצת נכסי אריאל; בן ינובר, מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים; דודו ארז שהנחה.

seperator

פריחת השקד

ליאור אבירם אפי נווה איילת שקד יוסי בנקל. יח"צ,
ליאור אבירם, אפי נווה, איילת שקד ויוסי בנקל/יח"צ

משרד עו"ד שבלת ושות', ערכו במשרד דיון פתוח עם שרת המשפטים איילת שקד, במהלכו ענתה לשאלות עורכי הדין, השותפים והמתמחים במשרד, והתייחסה לנושאים הבוערים הנמצאים תחת אחריותה ולנושאים הנמצאים בראש סדר היום הציבורי. בהיבט העסקי, ציינה כי עודף חקיקה פופוליסטית מכביד על המגזר העסקי ולכן, כיו"ר וועדת השרים לחקיקה, היא פועלת לצמצום החקיקה.

במאזינים: עו"ד ליאור אבירם, שותף בכיר במשרד שבלת; אפי נווה, יו"ר לשכת עורכי הדין; עו"ד יוסי בנקל, שותף בכיר במשרד שבלת; עו"ד ינון היין, יו"ר מחוז ת"א.

seperator

אוניברסליים

אריק מור, גליה מוצה, איריס ורוני בר, קסניה טרנטול, ניקולא וורד. רונית מטיאס,
אריק מור, גליה מוצה, איריס ורוני בר, קסניה טרנטול, ניקולא וורד/רונית מטיאס

איריס ורוני בר, בעלי לאונרדו קוסמטיקה, השיקו קמפיין חדש בסימן מהות האוניברסליות והיופי שנמצא בכל גיל ובכל צבע. רוני ציין כי יש משהו מאחד בתקופה הפלגנית היום, לכן אשתו איריס-שהצטלמה לקמפיין, והוא, חשבו שיהיה נכון לעשות שינוי מרענן ולצלם דוגמנים ודוגמניות בכל הגילאים ובעלי גוון עור שונה.

בהתפתחות העסקית מתמקדת החברה בעולם הגברים, היא משקיעה בפיתוח מוצרים לגבר והתאמת קוסמטיקה מקצועית לגבר, פחות למצוא שיטה ויותר להנגיש מוצרים כך שהשימוש יהיה קל ופשוט גם לגברים, שיוכולו ליהנות ממה שנשים נהנות כולל חומרים פעילים המדמים בוטוקס-בוטוקסין.

בר דיווחו על פתיחת שווקים חדשים בעולם, בעיקר בתחום הסרת שיער מהירה איתה פרצו לפני 3 שנים כולל פטנט רשום על היפר פולס alt.

אפריל באוגוסט

גולן נהרדעא, ניקולא וורד, עדי נבו, אבי זק, משה רחימי. רונית מטיאס,
גולן נהרדעא, ניקולא וורד, עדי נבו, אבי זק, משה רחימי/רונית מטיאס

משה רחימי, מבעלי רשת אופנת "אפריל", בחר במלון היוקרה "דריסקו" ביפו, כלוקיישן לצילום קולקציית המעבר של שמלות הערב של מותג "אפריל" שהשנה נוספו להן גם גלביות. הדוגמנית שנבחרה להוביל את הקו היא ניקולה וורד שחיה בלונדון וגברה לאחרונה על מאות דוגמניות שהתמודדו על הקמפיין העולמי של מותג האיפור העולמי- KIKO.

רחימי הציג לאבי זק, מבעלי מלון דריסקו-מלון שהוא חלק מקולקציית מלונות היוקרה LEADING HOTELS OF THE WORLD לעדי נבו, מנכ"ל המלון ולגולן נהרדעא, יו"ר גולן נהרדעא קומינקיישין, את הפריטים שימכרו בחנויות הרשת בתל אביב, עיר-ימים נתניה, קניון הזהב ראשל"צ, הסיטי אשדוד, מלחה שנפתחה לאחרונה ובוטיקים נבחרים. רחימי סיפר כי את הרשת הקים ב-1994 עם אחיו איציק, ומאז ומתמיד חרטה לעצמה הרשת ייצור כחול לבן לאורך כל הדרך.

חצי חצי

שירה וסרמן ואור ביבה. איילת דובקין,
שירה וסרמן ואור ביבה/איילת דובקין

שירה וסרמן, ובכינוייה המקצועי חצי שירה, מנטורית בתחום אורח חיים בריא המשלב תזונה נכונה, נבחרה להוביל את קמפיין מותג תוספי התזונה אקוסאפ, המתמחה בתוספי תזונה איכותיים בכושר ספיגה גבוה. כשאור ביבה, מנכ"לית החברה קראה את המלצותיה של ווסרמן על המוצרים שסייעו לה בתהליך ההרזיה, החליטה להיפגש עם וסרמן, מפגש שהוליד שיתוף פעולה במסגרתו וסרמן תקדם את מוצרי החברה בהרצאות ברחבי הארץ יחד עם צוות הדיאטניות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully