וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת כללי הזהב שיגרמו לכם להביט באהבה על מכונת הכביסה החדשה

וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג, וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג

9.9.2018 / 8:04

אתם לא יכולים בלעדיה ורוצים אותה מהירה, יעילה, שקטה ופשוטה, נכון? אז הגיע הזמן שתדעו מה אתם מחפשים. אז במקום להסתובב סביב עצמכם, יצרנו לכם רשימה קצרה שתחסוך לכם זמן והתלבטויות, קבלו את ארבע הפונקציות שאתם חייבים במכונת הכביסה הבאה שלכם

מכונת כביסה. ShutterStock
אי אפשר בלעדיה/ShutterStock

יש אותה כמעט בכל בית, הצליל שלה מלווה אותנו מילדות ועד זקנה ואנחנו באמת לא יכולים בלעדיה. מכונת הכביסה היא אחד המוצרים החשמליים הכי חשובים והכי שימושיים שלנו, וכמו כל מכשיר בעידן הדיגיטלי, הטכנולוגיה הופכת את מכונת הכביסה ליעילה יותר, עמידה יותר ותתפלאו - קלה יותר לתפעול. ובכל זאת, אם אתם רוצים לקנות מכונת כביסה חדשה, כדאי מאוד שתקפידו על כמה דברים כדי שתקבלו את הטוב ביותר מבחינתכם.

תחשבו קודם כל על עצמכם

פתח קדמי או פתח עליון זה ה"להיות או לא להיות" של השיקולים לגבי מכונת כביסה חדשה. כל אחד והנוחות שלו וההרגלים שלו. פתח קדמי הופך את הצד העליון של המכונה למשטח עבודה - אפשר לשים עליו מה שרוצים, מחומרי ניקוי ועד מייבש כביסה - ואילו מכונות בעלות פתח עליון הן לרוב צרות יותר וחסכוניות במקום. מכונה שתתאים לכם לא רק מבחינת מיקום הפתח, אלא גם מבחינת פרמטרים שפחות לוקחים בחשבון - מיקום ברז כניסת המים וצינור הניקוז, גובה המכונה ורוחבה, והכי חשוב - תכניות כביסה שיתאימו לתא המשפחתי שלכם וגודל תוף מתאים.

מה אתם צריכים לחפש: לרוב המכונות כיום יש כמה וכמה תכניות כביסה וזה יכול לבלבל, אבל אל תתבלבלו - זהו יתרון אדיר. שפע האפשרויות הופך את הכביסה שלכם ליעילה יותר. תכנית קצרה לבגדים ספורים שברצונכם רק לרענן, תכניות שמותאמות לבדים עדינים, תכניות לכביסה מלוכלכת במיוחד ועוד. גודל התוף חייב להתאים לכמות הכביסה שאתם מייצרים בבית. גרים לבד? תוף של שישה ק"ג יספיק. משפחה גדולה? לכו על שמונה-תשעה ק"ג. דבר אחד חשוב לזכור כשאתם קונים - חובה תוף יהלום ששומר על איכות הבד ומונע שחיקה.

אישה מוציאה כביסה ממכונת כביסה. ShutterStock
חפשו מכונה עם תכניות כביסה שיתאימו לתא המשפחתי שלכם וגודל תוף מתאים/ShutterStock

לשמור אנרגיה לדברים החשובים

לא נלאה אתכם באופן שבו מחשבים את צריכת החשמל להפעלה של מכונת כביסה עם מונחים כמו קוט"ש (קילוואט-שעה, אם שאלתם), אתם צריכים לזכור שני דברים פשוטים: ככל שהמכונה חדשה ומתקדמת יותר היא חסכונית יותר והצריכה שלה מושפעת מהתכנית שבחרתם, כמות הכביסה וטמפרטורת המים שבחרתם.

מה אתם צריכים לחפש: טכנולוגיית EcoBubble היא מאסט מהבחינה הזאת: היא חוסכת באנרגיה ובחשמל, כי לא צריך טמפרטורת מים גבוהה כדי שחומרי הניקוי יחדרו היטב לבגד. זכרו שתכנית קצרה אינה בהכרח החסכונית ביותר.ובכל זאת, יש אפשרות לייעל את מכונת הכביסה מבחינה אנרגטית, וזאת בתנאי שהחדשה שלכם תהיה בעלת גוף חימום קרמי, ששומר על אורך חיי המכונה באמצעות הפחתת היווצרות האבנית וחוסך בזמן ובאנרגיה בזכות חימום מהיר יותר של המים.

שקט בבקשה

לא לכולם יש מרפסת שירות ולא תמיד גם דלת סגורה באמבטיה מספיקה. כן, מכונת כביסה היא מכשיר רועששש, והבעיה היא שכשבודקים את המכונה בחנות היא עומדת לה שקטה ומבוישת, ואין לנו שום דרך לשמוע אותה בפעולה. ואז כשהטכנאי מתקין אותה בבית ואתם מכניסים בחגיגיות את הכביסה המלוכלכת להפעלת הבכורה ופתאום מרגישים שאם אתם עומדים ליד מנוע של מטוס נוסעים.

מה אתם צריכים לחפש: במקום לקנות אטמי אוזניים, קנו טכנולוגיה מתקדמת, כזו שתהפוך את פעולת המכונה לשקטה. קודם כל תתמקדו במכונת כביסה עם מנוע Digital Inverter שפעולתו שקטה יותר והוא עמיד לשנים רבות יותר. אם אתם רוצים את מכונת הכביסה שלכם שקטה במיוחד, אז חפשו כזאת עם מערכת VRT Plus - מערכת ייצוב מתקדמת השומרת על שקט ויציבות מכונת הכביסה בשלבי הסחיטה.

אישה מכניסה בגדים אל מכונת כביסה של סמסונג. אתר Samsung, אתר רשמי
הטכנולוגיות החדשות מספקות פונקציות מפנקות/אתר רשמי, אתר Samsung

הפינוקים הקטנים

הפרטים הקטנים הם אלה שגורמים לתענוג גדול. יותר לא תצטערו שהפעלתם מכונה ושכחתם להכניס את חולצה שנשכחה בתחתית סל הכביסה או את הגרביים של הילדה מהחוג. תמו רגעי החרדה בתהייה האם הכביסה הצליחה להסיר כתם מהמכנסיים של הילד, כי כל אותן תכניות מהסעיף הקודם הן רק המבוא לפינוקים שהטכנולוגיות החדשות בתחום יספקו לכם.

מה אתם צריכים לחפש: למי יש ראש לנקות את מכונת הכביסה??? פונקציית הניקוי העצמי חוסכת התעסקות בניקוי המכונה ובתחזוקה שוטפת. המתריעה כאשר היא זקוקה לניקוי ובלחיצת כפתור פשוטה מנקה עצמה. בנוסף, טכנולוגיית AddWash היא בדיוק מה שצריך כדי להוסיף בגדים או מרכך ריחני אחרי שכבר הפעלתם את המכונה. פונקציות Stain Away ו-Bubble Soak מאפשרות השריה בבועות להסרת כתמים קשים.

וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג, וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully