וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ פרדיקס בעיצומו של סבב גיוס הון שני בהיקף של כ-15 מיליון דולר

ערן גבאי

4.12.2002 / 18:50

בגיוס משתתפים המשקיעים הקיימים - הקרנות אורבימד האמריקאית, יוזמה הישראלית ופרד פרנק, סגן יו"ר בנק ההשקעות ליהמן ברדרס, וכן משקיעים חדשים אמריקאים וישראלים



חברת הסטארט אפ פרדיקס פרמסוטיקל (לשעבר Bio IT) נמצאת בעיצומו של גיוס הון שני בהיקף של כ-15 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי ישתתפו כל המשקיעים מסיבוב הגיוס הראשון וכן משקיעים חדשים, אמריקאים וישראלים.



פרדיקס השלימה באוגוסט 2001 גיוס הון פרטי בהיקף של 7.8 מיליון דולר, שהחל עם הקמתה של החברה בנובמבר 2000. בגיוס הראשון השתתפו בין השאר הקרנות אורבימד האמריקאית, יוזמה הישראלית ופרד פרנק, סגן יו"ר של בנק ההשקעות האמריקאי ליהמן ברדרס.



החברה, שהוקמה על ידי פרו"פ חיים אביב וד"ר סלביה נוימן, עוסקת בחיזוי המבנה התלת מימדי של קוטלנים, שמאפשר להאיץ גילוי תרופות חדשות באמצעות סריקה של כ-1.2 מיליון מולקולות במחשב ויכולת לשלוח לבדיקה כ-50-100 מולקולות.



פרדיקס פיתחה טכנולוגיה ממוחשבת לפיתוח תרופות על בסיס חלבונים שנמצאים בקרום התא (GPCR). הטכנולוגיה עשויה להחליף חלק ניכר מפעילות הפיתוח של תרופות המתבצעת כיום במעבדות ביולוגיות.

הטכנולוגיה של החברה פותחה על ידי שניים שהיו בקבוצת המייסדים של החברה - ד"ר אורן בקר וד"ר שרון שחם. החברה נוסדה על ידי רמות - חברת היישום של אוניברסיטת תל אביב.



ד"ר מייקל קאופמן מונה היום כמנכ"ל החברה והוא יפעל מבסיס החברה בארה"ב, שם נמצא הפיתוח העסקי. קאופמן שימש קודם לכן כסמנכ"ל בחברת מילניום. לפרדיקס 26 עובדים, מהם כ-16 עובדים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully