וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה זיסאפל מתכוון למזג את חברת ההפצה אבנט עם חיון מחשבים הבורסאית

ערן גבאי

4.12.2002 / 19:13

כך נודע ל-TheMarker; לחברות פעילות דומה ביבוא ושיווק מוצרי IT, והיקפי הכנסות דומים; המיזוג נועד להשגת יתרון לגודל בשוק; זיסאפל מחזיק גם בבינת תקשורת



יהודה זיסאפל, המחזיק בחברת ההפצה אבנט, מנהל מגעים למיזוג החברה עם חברת חיון מחשבים הבורסאית - כך נודע ל-TheMarker. שיחות המיזוג בין החברות, להן פעילות דומה והיקפי הכנסות דומים, מתנהלות זה מספר שבועות. המיזוג בין החברות נובע מהצורך להשיג יתרון לגודל בשוק הפצת יבוא ושיווק מוצרי IT.



היום הודיעה לבורסה חברת חיון מחשבים שבבעלות רפי חיון (73%), כי היא מנהלת מו"מ למיזוג תמורת העברת הפעילות או מניות החברה האחרת לידי חיון.



בעלי המניות באבנט יקבלו מניות של חיון מחשבים בשיעור מכלל מניות החברה המונפקות השווה ליחס שבין ההון העצמי של אבנט להון העצמי של חיון לאחר השלמת המיזוג.



חיון העריכה היום שהמיזוג ישפיע באופן מהותי על החברה מבחינת נכסיה והתחייבויותיה, הונה העצמי, מחזור מכירותיה ורווחיה הצפויים.



חברת אבנט מקבוצת רד-בינת פועלת כחברת הפצה דו שלבית, תוך שימוש במערך משווקי משנה. על החברות המיוצגות בארץ על ידי אבנט נמנות מיקרוסופט, סיסקו, נובל, CA ,HP ,IBM ו-Veritas. לחברה כ-50 עובדים. זיסאפל מחזיק גם בחברת ההפצה בינת תקשורת, פעילות שאין בכוונתו למכור או למזג.



חיון מחשבים היא הספקית הבלעדית של מסכים, ציודי תקשורת ומודמים של סמסונג הקוריאנית. היקף הפעילות של חיון מחשבים נאמד בכ-240 מיליון שקל ב-2001, והיקף הפעילות ירד השנה בכ-15%. חיון מחשבים רשמה ברבעון השלישי של השנה הפסד נקי של 1.2 מיליון שקל.



חיון מחשבים זכתה באחרונה במכרז של בזק לרכישת עשרות אלפי מודמי ADSL בהיקף של 2 מיליון דולר, מכרז בו השתתפה גם חברת אלקטל.



גורמים בתעשייה טוענים כי מוסר התשלומים בשוק זה נמוך, והחברות מוצאות עצמן לא פעם מבטלות עסקות או שוקלות פעמיים חלק מההתקשרויות העסקיות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully