וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים וסטודנטים, זה בשבילכם: כך תתאימו לעצמכם את הבנק שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

31.10.2018 / 8:00

יש לכם הוצאות רבות כסטודנטים, כך שכל שקל חשוב. זאת הסיבה שכשאתם בוחרים היכן לשים את הכסף ואיך להשתמש בו, אתם צריכים לבחור בבנק שיספק לכם את החבילה המלאה - הטבות ותנאים שיתאימו לכם וישתלמו, גם בתקופה הסטודנטיאלית וגם אחריה. כך תבחרו נכון

סטודנטים. ShutterStock
בדרך כל כך ארוכה כדאי להתחיל לחסוך כבר מעכשיו/ShutterStock

באוקטובר תיפתח שנת הלימודים האקדמית וכ-310 אלף סטודנטיות וסטודנטים ברחבי הארץ יצאו לאתגר חדש. אלפי צעירים יגיעו אל 62 המוסדות השונים להשכלה גבוהה, שערי הפקולטות השונות יפתחו והלימודים יתחילו. לא משנה מה אתם לומדים והיכן, כשסטודנטים בישראל החיים שלכם מורכבים. אתם צריכים לשלב בין הלימודים לעבודה, יש לכם הוצאות גבוהות על שכירות, תחבורה ציבורית, שכר לימוד ודברים בסיסיים כמו מזון, בריאות, תקשורת וחשבונות. כמובן, גם על בילויים מפעם לפעם, בכל זאת, אתם צעירים ורוצים גם ליהנות מהחיים. המשמעות היא שסטודנטים מוציאים לא מעט כסף בתקופה זו שהם לומדים באקדמיה, כך שכל שקל חשוב.

זאת הסיבה שכשאתם בוחרים היכן לשים את הכסף ואיך להשתמש בו, אתם צריכים בנק שיספק לכם את החבילה המלאה - הטבות ותנאים שיתאימו לכם וישתלמו, גם בתקופה הסטודנטיאלית וגם אחריה. אז מה חשוב לקבל מהבנק כשבאים לבחור היכן לפתוח חשבון או שוקלים לעבור? אלה שלושת הדברים שאתם חייבים לקבל כסטודנטים.

הטבות בניהול החשבון

סקר שנערך על ידי מכון "מאגר מוחות" בקרב 11 אלף סטודנטים לקראת שנת הלימודים שהחלה ב-2016 גילה שסטודנט בישראל מוציא 5,120 שקלים בממוצע בחודש ומכניס רק 3,849 שקלים בלבד. על פי הסקר, רוב מוחלט של הסטודנטים - 83% - הצהירו כי הם עובדים במהלך תקופת הלימודים, מתוכם 67% עובדים לאורך כל השנה, והיתר לסירוגין בחופשות. לא קל, נכון. המשמעות היא שעליכם לנצל את הסטטוס "סטודנט/ית" ולקבל מהבנק הטבות שיסייעו לכם לחסוך בהוצאות.

אפשרות טובה ליהנות מהטבות כאלה היא הצטרפות למועדון סטודנטים של בנק הפועלים. לא קל להיות סטודנט, ובנק הפועלים מעניק תנאים שווים במיוחד: חשבון עובר ושב עם פטור מעמלות פקיד וערוץ ישיר, כרטיס אשראי קמפוסכרט בינלאומי חינם ללא דמי שימוש ו-50% הנחה על פנקסי צ'קים אישיים. ניתן להצטרף למועדון בגילאים 18-35, כך שגם הצעירים שלומדים לתואר שני ונאלצים לשלב בין הוצאות שונות לקריירה שאליה פנו יכולים ליהנות מההטבות.

תוקף החברות במועדון הוא ל-3 שנים עם אפשרות להארכה מדי שנה והתנאי לחברות בו היא לימודים במוסד להשכלה גבוהה/מוסד על תיכוני מוכר במשך שנה ומעלה. אגב, סטודנטים הלומדים בחו"ל ועומדים בכל הקריטריונים צריכים רק להציג תעודת סטודנט כדי להצטרף למועדון.

לימודים סטודנטים. ShutterStock
לא קל גם ללמוד וגם לעבוד, ובדיוק בגלל זה צריך לנצל את הסטטוס "סטודנט/ית" ולחסוך בהוצאות/ShutterStock

הטבות שונות

יש שתי דרכים פופולריות בה צעירים משלמים: כרטיס אשראי ואפליקציות. כן, לאט לאט המזומן נעלם מהארנק והארנק עצמו מתכווץ לכרטיס אשראי או סמארטפון שדרכו עובר הכסף שלנו. לא משנה אם זה שכר לימוד, הוצאות דיור או העברת כסף בין חברים, קרוב לוודאי שתעשו זאת בשני האמצעים האלה.

בנק הפועלים מעניק לחברי מועדון הסטודנטים מסגרת אשראי בחשבון בריבית מועדפת, כולל פריסת שכר הלימוד ללא ריבית והלוואות בתנאים מועדפים לכל מטרה. בנוסף, מעניק הבנק הטבות בניהול ניירות ערך ורכישת מטבע חוץ. בנק הפועלים מעניק במסגרת פועלים CashBack, מועדון המאפשר ללקוחות בעלי כרטיסי אשראי של בנק הפועלים מתשלובת ישראכרט, אמריקן אקספרס ו-ויזה אפשרות ליהנות מהחזר כספי. בכל פעם שתרכשו מוצר או שירות בכל אחד מבתי העסק השותפים לתוכנית תהיו זכאים לשיעור קבוע של החזר כספי מסכום הרכישה- CashBack. אחת לחודש, בסמוך למועד חיוב כרטיס האשראי, יזוכה חשבון העו"ש שלכם בסך ה- CashBack שצברתם במהלך חודש החיוב. זיכוי חשבונכם מתבצע באופן אוטומטי ואינו מצריך שום פעולה מצדכם.

אפליקציה נוחה

טוב, זה ברור, אתם חיים בסמארטפון ומנהלים את כל היומיום באמצעות הסלולר. אתם הרי מזמינים חופשה בחו"ל, טייקאווי או כרטיסים להופעה באמצעות הנייד, אז ברור וטבעי שאת חשבון הבנק שלכם תנהלו באמצעות אפליקציה, מכל מקום ובכל זמן שנראה לכם. אפליקציה נוחה וקלה לשימוש, מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר וכזאת שאפשר לבצע בה מגוון רחב של פעולות היא בדיוק מה שאתם צריכים. בנק הפועלים מציע ללקוחות המצורפים לשירות "פועלים באינטרנט" אפליקציית ניהול חשבון שמאפשרת לקבל מידע רב ולנהל את הכסף שלכם באופן האופטימלי. אתר הבנק הוא נוח וידידותי ומשלים לכם מעטפת דיגיטלית מושלמת לניהול הכסף שלכם.

* כל המידע והתנאים המופיעים לעיל נכונים ליום פרסום הכתבה והבנק רשאי לשנותם או להפסיקם בכל עת וללא הודעה מראש. מתן ההטבות כפוף לאישור הבנק ואי עמידה בפירעון הלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully