וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי לאומי קארד נטשו את המשרדים: "חוסר תום לב בהנהלה"

15.8.2018 / 12:20

ועד עובדי לאומי קארד: "הנהלת החברה ממשיכה בניסיונותיה לפגוע בתנאי העסקה של העובדים". לאומי קארד: "ההנהלה ונציגי הוועד במו"מ אינטנסיבי לסגירת הפערים בגיבוש הסכם חדש. אנחנו מקווים שנגיע להסכמות לשביעות רצון הצדדים"

הפגנת עובדי לאומי קארד. ועד עובדי לאומי קארד,
הפגנת עובדי לאומי קארד/ועד עובדי לאומי קארד

כ-1,400 עובדי לאומי קארד הפגינו הבוקר (יום ד') נגד הנהלת החברה ולאחר מכן נטשו את המשרדים כמחאה על התעלמות הנהלת החברה מדרישת ועד העובדים לשבת למשא ומתן רציני. עד כה סרבה הנהלת החברה לדון בדרישות העובדים בטענה כי החברה נכנסת לשנים קשות וחוסר ודאות בעקבות מכירתה.

לטענת העובדים הנהלת החברה ובנק לאומי אינם נוקטים בתום לב וזאת לאחר שגרפו מליארדים ממכירת החברה.

רעות פבלוביץ, יו"ר ועד עובדי לאומי קארד: "צר לי כי הנהלת החברה ממשיכה בניסיונותיה לפגוע בתנאי העסקה של העובדים בלאומי קארד. לא יעלה על הדעת שבעקבות מכירת החברה תגדיל הנהלת החברה ובעליה את רווחיה שלה, תמשוך דיבדנדים ותרוקן את הקופה, בעוד עובדי החברה נאלצים להיתקל בדלת סגורה ובתירוצים. לעובדי לאומי קארד חלק עיקרי בהצלחתה של החברה ובמכירתה ב-30% מעל שוויה. אנו דורשים כי הדבר יבוא לידי ביטוי גם במסגרת ההסכם הקיבוצי ועל כן אין בכוונתנו לרדת מדרישתנו לתוספת שכר ובונוסים להם אנו זכאים. אני קוראת להנהלת החברה להתעשת, לקחת אחריות ולשבת איתנו ולסיים את הסגה הזאת. עובדי לאומי קארד הם הנשמה של החברה ועתידה ואנו דורשים בסך הכל לקבל את מה שמגיע לנו".

מלאומי קארד נמסר בתגובה כי "ההסכם הקיבוצי בלאומי קארד הסתיים לפני כשלושה חודשים. ההנהלה ונציגי הוועד במו"מ אינטנסיבי לסגירת הפערים בגיבוש הסכם חדש. אנחנו מקווים שנגיע להסכמות לשביעות רצון הצדדים כדי לשמור על רווחת העובדים ויציבות החברה".

הפגנת עובדי לאומי קארד. ועד עובדי לאומי קארד,
הפגנת עובדי לאומי קארד/ועד עובדי לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully