וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מפגש פסגה בחנות הפופ-אפ והמנכ"ל שהפך לדיג'יי

רונית מטיאס

16.8.2018 / 8:00

איפה אירחה משפחת אירני לדורותיה חברים ודוגמניות, למה מנכ"ל רשת H&O תקלט לצד הדוגמנית נטלי דדון ואיזה שיתוף פעולה נוצר בין רשת אופנה לזמרת עדן בן זקן

חגיגת מותגים

תומר אירני רוני אירני יוסי אירני ויפעת אירני. אביב חופי
תומר אירני, רוני אירני, יוסי אירני ויפעת אירני/אביב חופי

משפחת אירני לדורותיה - ויוי, יוסי, רוני, יפעת, תומר ודור - בעלי רשת האופנה פקטורי 54 פתחו בקניון גינדי TLV בתל אביב חנות פופ-אפ של הרשת היוקרתית, שמציעה למכירה מותגי על בינלאומיים. בני המשפחה אירחו על מגש מתוקים קולגות, אנשי עסקים וסלבס בחנות, המשתרעת על שטח של כ-2,000 מ"ר.

חלון הראווה של חנות הפופ-אפ עוצב עם איור ענק של מאיירת האופנה טליה צרף, בהשראת רחובות פריז, השאנז אליזה והקטלוג הקיצי של פקטורי 54 עם הפרזנטורית סופיה מצ'טנר. צורף אמרה שעבורה זהו חלום שהתגשם, לראות את האיורים שלה בגודל ענק באמצע הקניון.

עינת לסר ויוי אירני ויפעת אירני. אביב חופי
עינת לסר, ויוי אירני ויפעת אירני/אביב חופי
טליה צרף על רקע איוריה. מקור צרף,
טליה צרף על רקע איוריה/מקור צרף

באופנתיים: מנור גינדי ואורי לוי, מבעלי מתחם TLV; אבי זמיר, מנכ"ל מתחם TLV; אלונה ברקת, מבעלי קבוצת הפועל באר שבע; דנה אונגר בר-דיין, מבעלי רשת אמור (AMOR); בן ינובר, מנכ"ל מלון דן בוטיק; ועו"ד עינת לסר.

seperator

מפולין באהבה

נטלי דדון ומשה עמר. אלעד גוטמן,
נטלי דדון ועמיר משה/אלעד גוטמן
מימין עודד תורג'מן עמיר משה ומשה רוזנבלום. אלעד גוטמן,
עמיר משה, עודד תורג'מן ומשה רוזנבלום/אלעד גוטמן

עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O - יבואנית ומשווקת מותג ריזרבד (Reserved) לישראל - תקלט שלשום בעמדת הדיג'יי עם הדוגמנית נטלי דדון. משה לא צפוי לבצע הסבה מקצועית - הוא אירח דוגמניות וחובבי אופנה בפתיחת הסניף הראשון של מותג האופנה הבינלאומי בקניון אילון ברמת גן, לאחר שהמותג שעשה עלייה מפולין וכונה "זארה הפולנית".

עמי סגיס ורעייתו רזיה. אלעד גוטמן,
עמי סגיס ורעייתו רזיה/אלעד גוטמן
נחמה רונן ואהוד אולמרט. אלעד גוטמן,
נחמה רונן ואהוד אולמרט/אלעד גוטמן
משה רוזנבלום ועודד תורג'מן. אלעד גוטמן,
משה רוזנבלום ועודד תורג'מן/אלעד גוטמן

בחוגגים: צביקה וסוניה לבנת, מבעלי קבוצת H&O; סוואבק וובודה, חבר מועצת המנהלים של קבוצת LPP (בעלי הרשת) וסמנכ"ל השקעות וגרגורי ירוצקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי של המותג; רינה טל, מנכ"לית קניון אילון, שהגיעה היישר משדה התעופה לאחר חופשה באמסטרדם; עפרה רייף שמלצר; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי, שחזרה מסוף שבוע בלונדון; ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט; עמי סגיס, יו"ר H&O ואשתו רזיה; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; עודד תורג'מן, מבעלי אמירי גן; אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר; יוסי רוזן, יו"ר מכון האנרגיה בוועידה הלאומית לאנרגיה; יאיר עשהאל, מנכ"ל UPS; עו"ד רונית סיטון זלקינד; אורי שוקר, סמנכ"ל כאל; נחמה רונן, יו"ר קבוצת ממן; ועופר קוטלר, יו"ר מגדל.

ד"ר להבית אקרמן עם עורך דין רונית סיטון זלקינד. אלעד גוטמן,
ד"ר להבית אקרמן ועו"ד רונית סימון/אלעד גוטמן
מימין רינה טל ועפרה שמלצר. אלעד גוטמן,
רינה טל ועופרה שמלצר/אלעד גוטמן
עמיר משה, גרגורי ירוצקי, סוניה לבנת , סוואבק וובודה. אלעד גוטמן,
עמיר משה, גרגורי ירוצקי, סוניה לבנת, סוואבק וובודה/אלעד גוטמן
seperator

שוויה של המדינה

אמנון נויבך, יצחק כהן, משה כחלון, ענת גואטה ואיתי בן זאב. עומר מסינגר,
אמנון נויבך, יצחק כהן, משה כחלון, ענת גואטה ואיתי בן זאב/עומר מסינגר

הבורסה לניירות ערך, החוגגת 65 שנים להיווסדה, יצאה לפני כחודש במסע הסברה בו קראה לציבור לקחת חלק בהערכת שווי "החברה הציבורית" הגדולה במשק - מדינת ישראל. בהצבעה השתתפו עשרות אלפי ישראלים, שקבעו כי שווי מדינת ישראל הוא 17,638,763,277,054 שקל. אתמול פתח שר האוצר, משה כחלון, את המסחר בבורסה בתל אביב והכריז על שוויה של המדינה.

בפותחים: אמנון נויבך, יו"ר הבורסה; איתי בן-זאב המנכ"ל; יצחק כהן, סגן שר האוצר; ענת גואטה, יו"ר רשות ניירות ערך; רמי לוי, מבעלי שיווק השקמה.

seperator

החשיפה הגדולה

עידו לוינסון, לי בולדס, וגיל אסולין. ליאור גולדסאד,
עידו לוינסון, לי בולדס וגיל אסולין/ליאור גולדסאד

רגע לפני חגי תשרי, ערכו ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל; לי בולדס, מנהלת השיווק; ועידו לוינסון, היינן הראשי של היקב; ערב טעימות במלון סטאי ביפו. יחד עם הייננים צחי מלצר ושירי רוזנטל קובה הם השיקו את סדרת אלטיטיוד, בציר 2014 של יקבי ברקן. שף המסעדה מישל נבט ולוינסון בנו תפריט מיוחד שכלל סלטים, דגים ובשרים, שהותאמו בקפידה ליינות.

עידו לוינסון צחי מלצר שירי רוזנטל קובה וינאי לוינסון. ליאור גולדסאד,
עידו לוינסון, צחי מלצר, שירי רוזנטל קובה וינאי לוינסון/ליאור גולדסאד
seperator

אופנה חוצת דורות

יובל קורן, לימור ויזל, בר ורונית חלפון. רונית מטיאס,
יובל קורן, לימור ויזל, בר ורונית חלפון/רונית מטיאס

רונית ואילן חלפון, מבעלי רשת האופנה הבינלאומית סאקס (SACK'S), השיקו בלוקיישן האורבני נחלת בנימין 144 בתל אביב את קולקציית סתיו חורף 2018-2019, בעיצובן של רונית ובתם בר. המתחם עוצב עם בגדי הקולקציה והאורחות הצהירו שהן מתכננות להסתער על הקולקציה כשזו תנחת בחנויות. השף ערן זינו היה על הקייטרינג.

ג'ני קובה ורונית חלפון. אביב חופי
ג'ני קובה ורונית חלפון/אביב חופי

בין החברות של ההורים והבת לבית חלפון התייצבו לפרגן גם: לימור ויזל, מבעלי קבוצת פוקס; ויובל קורן, חברתו של בנה מורן; עפרה רייף שמלצר, מבעלי שלמה סיקסט; דליה ממרוד, מבעלי תדיראן ובתה שני; ציפי לנדאו, יו"ר הוועד המנהל של מוזיאון נחום גוטמן ובתה יעל; מרב כהן, מבעלי ללין; האמנית סיון שטרנבך; אלינור אנג'ל, מבעלי LUCK; ורד אילני, יו"ר אגודת ידידי מכללת ספיר; אשת העסקים דפנה פושינסקי, ובתה לורי; עו"ד לימור בלדב; ג'ני קובה, מבעלי רשת ג'ק קובה, ובנה דניאל; עו"ד מגי הלפרין; ואלינור קופלר בן-נתן.

seperator

ביקור אופנתי

אנה שוורץ, עידו לוין, גלית גוטמן וסיגל דקל. דודי חסון,
אנה שוורץ, עידו לוין, גלית גוטמן וסיגל דקל/דודי חסון

עידו לוין, סמנכ"ל ומבעלי חברת האופנה קרייזי ליין, קפץ לבקר את הדוגמנית גלית גוטמן על סט צילומי קמפיין סתיו-חורף של החברה, שבה היא משמשת פרזנטורית זו השנה התשיעית. לוין סיפר על פעילות שיווקית חדשה ברשת והתחלת פיילוט אתר ייעודי בארה"ב. אנה שוורץ, מעצבת הבית, והמעצבת סיגל דקל שעיצבה קולקציית קפסולה לרשת סיפרו על הטרנדים.

seperator

נדל"ן וכדורסל

מירי דריקס ומרצלו אינצ'ליני. מורג ביטן,
מירי דריקס ומרצלו אינצ'ליני/מורג ביטן

לאלי דריקס, מנכ"ל קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, יש סיבה לגאווה. אשתו ומלכת היופי לשעבר, מירי דריקס, החלה לעבוד כיועצת נדל"ן בחברת פרנצ'י נדל"ן בבעלות מרצ'לו אינצ'ליני. אינצ'ליני סיפר כי הוא שמח לגייס את דריקס לצוות החברה שהתרחבה ואף פתחה סניף נוסף במודיעין.

seperator

קאמבק אופנתי

אפרת עזר מוסלי עדן בן זקן רונקו קאהן. אביב חופי
אפרת עזר מוסלי, עדן בן זקן ורונקו קאהן/אביב חופי

קבוצת רנואר תוביל מהלך ייחודי להשקת קמפיין הג'ינסים לסתיו-חורף 2018, ותשתף פעולה עם הזמרת עדן בן-זקן, שתחדש את הלהיט fresh של להקת Kool & the gang אשר ילווה את סרטוני הפרסומת. אפרת עזר-מוסלי, מנהלת השיווק, ורון רונקו-קאהן, המעצב הקריאטבי של קבוצת רנואר, הצטלמו למזכרת.

seperator

העולם התחתון

דרור בלומנשטוק עדי הימלבלוי אורי גור. רפי דלויה
דרור בלומנשטוק, עדי הימלבלוי ואורי גור/רפי דלויה

הדוגמנית עדי הימלבלוי הצטלמה לקמפיין הגוזיות של חברת ההלבשה התחתונה פמינה, שמשיקה לראשונה מוצר בעל זיקה לעולם האופנה. המוצר צפוי להיכנס בקרוב ל-14 סניפים בפריסה ארצית. דרור בלומנשטוק, מנכ"ל הרשת, ואורי גור, סמנכ"ל פיתוח עסקי, סיפרו כי הסניף ה-15 צפוי להיפתח בקריון לפני החגים.

seperator

רק בקולנוע

מיכאל הורוביץ. מקור זאביק דרור,
מיכאל הורוביץ/מקור זאביק דרור

קבוצת קולנוע חדש, המחזיקה בבלעדיות בלמעלה מ-25 מותגי הנעלה מובילים, הציגה את קולקציית סתיו-חורף 2019 בשואו-רום החברה. מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל, אמר כי העונה מצטרף לחברה המותג קדס (KEDS) - נעלי ילדים בעיצובים חדשים. עמוס הורוביץ, מנכ"ל הקבוצה, ומורן אפטר, מנהל המדיה החברתית, התרשמו.

seperator

בקטנה

מיכה אוברמן, מנכ''ל תעשיות לביא, סיים שיפוץ מחדש של בית הכנסת ''ישורון'' ביוסטון טקסס, אשר נפגע מהסופה "הארווי" שאירעה בסוף אוגוסט 2017, והביאה להצפת בית הכנסת ולהריסת חלק גדול מהריהוט. תעשיות לביא הציבה 500 כסאות בית כנסת וריהוט באולמות האירועים הצמודים לו. עלות השיפוץ כ-200 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully