וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוזן: זאבי שוחח עם בן אליעזר על זירוז עסקת בזק

אסף ברגרפרוינד

5.12.2002 / 7:51

עם זאת, לדברי מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, מעורבותו של בן אליעזר "היתה התערבות רגילה כמו בכל נושא אחר"; בן אליעזר שימש כשר התקשורת באותה התקופה





רוזן ציין בעדותו כי התחיל תהליך בדיקה. לדבריו, נעשתה בדיקת ניגוד עניינים בענף התקשורת "ובזה לא ראינו בעיה", ובמקביל התחילה הבדיקה עם מערכות המשפט, הביטחון והמפקח על הבנקים. "אחרי שכל הגורמים הרלוונטיים לא ראו סיבה לא לאשר לו, נתנו לו את ההיתר", אמר. רוזן מציין כי תפקידו היה "לעקוב אחרי כל התהליכים שהיו. העבודה העיקרית היתה של המחלקה המשפטית בראשותו של עו"ד יזהר טל".



שאלה: האם נפגשת עם זאבי בנושא הבקשה להיתר?



תשובה: לא שזכור לי.



שאלה: האם נפגשת עם עו"ד של זאבי ובאילו נושאים?



תשובה: אני מניח שכן. בד"כ הפגישות היו לקדם עניינים.



שאלה: מה ידוע לך על דעתו של השר לגבי מתן היתר לבקשה של זאבי?



תשובה: לא זוכר באיזה שלב של הבדיקה החלטנו, המשרד בראשות השר, האנשים שעסקו עם זה, שאין בעיה עם מתן ההיתר, היתה רק בעיה טכנית שנוצרה עקב שעבוד המניות לבנקים.



שאלה: לקראת סוף נובמבר 99' נכחת בישיבה עם עו"ד קומיסר, ארנון ונציגי הבנקים ואתה הודעת כי הבעיות העיקריות להוצאת ההיתר נפתרו. האם זכורה לך פגישה כזו עם רוח דברים כאלו?



תשובה: לא זוכר את הפגישה, אני מציע לחפש את סיכום הדיון, אך כפי שאמרתי אכן בשלב לפני שנחתם ההיתר על ידי השר, היה שלב שבו הוחלט לתת היתר ועבדו על ניסוח כתב ההיתר. ואז נוצרו הבעיות של שעבוד המניות.



שאלה: מה היו הבעיות העיקריות להוצאת ההיתר?



תשובה: כפי שאמרתי, הבעיה העיקרית היתה בשעבוד המניות לבנקים וזה העסיק אותנו הרבה זמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully