וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: יונייטד אירליינס קרסה ב-54% לאחר שלא זכתה לערבויות מהממשל

יהודה שויצר

5.12.2002 / 9:06

יונייטד עומדת בפני פשיטת רגל; יצרנית המחשבים גייטווי נפלה ב-16% לאחר שמנכ"ל החברה אמר כי היא תתקשה לעמוד ביעדי הרווח לרבעון



ירידות שערים חדות במניות התעופה ובמניות המחשבים נרשמו במסחר לאחר הסגירה. הירידות במניות התעופה באות לאחר שיונייטד אירליינס (סימול UAL), חברת התעופה השנייה בגודלה בעולם, לא זכתה לערבויות מהממשל. אמש סירב הממשל האמריקאי להעניק לחברה 1.8 מיליארד הדולר כערבות להלוואה פדרלית. עם דחיית הערבויות נפלו מניות החברה ביותר מ-50% במסחר לאחר הסגירה באינסטינט.



מועצת התעופה האווירית האמריקאית מסרה כי העברת ערבויות להלוואה בת 1.8 מיליארד דולר אינה נכונה מבחינה פיננסית. עוד מסרה המועצה כי החברה יכולה לנסות להגיש הצעה מחודשת או לזכות לערבויות במסגרת פשיטת רגל.



חברה נוספת שרשמה מסחר ער לאחר הסגירה היתה יצרנית המחשבים גייטווי (סימול GTW), שנפלה ב-16%. מנכ"ל החברה, טד ווייט, מסר אמש כי החברה חייבת "מספר שבועות של מכירות חזקות", בכדי שתוכל לעמוד בטווח הנמוך של תחזיות האנליסטים. מתחרתה דל רשמה ירידה של 2%.



IBM מסרה אמש כי תעביר 3 מיליארד דולר למימון קרנות הפנסיה של עובדיה. על רקע העברה זו ירדו מניות החברה ב-1%.



אינטל ירדה ב-0.5%. יצרנית מעבדי המחשב הגדולה בעולם צפויה לפרסם היום הנחיות לתוצאותיה לרבעון הרביעי. אפלייד מטריאלס רשמה גם היא ירידה דומה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully