וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלתם עזריאלי גיפטקארד? קבלו 10 מתנות שוות שתוכלו לקנות לעצמכם

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

28.8.2018 / 8:01

אפשר סתם לעשות שופינג, אבל עם עזריאלי גיפטקארד אתם יכולים גם לפנק את עצמכם בקניות בעשרות חנויות וליהנות ממגוון גדול של מותגים. אם אתם רוצים להיות בצד שמעניק, אין פתרון טוב מזה

פרומול. ShutterStock
שופינג זה כיף, אז למה לא להפוך אותו לחוויה גדולה עוד יותר?/ShutterStock

החגים כבר ממש מעבר לפינה וזה הזמן שרובנו מתחילים לתכנן באיזה יום בדיוק נוכל להגיע לקניון למשך יום שלם (לפחות) ולחפש מתנות לכל מי שאנחנו מכירים. עד היום, בין אם חיפשנו מתנות או החלטנו על גיפטקארד, תמיד היינו צריכים להחליט באיזו חנות בדיוק אנחנו רוצים להשקיע, הרי לכולנו יש גיפטקארדים בארנק, וחלקם הם כאלו שבשלב מסוים מאבדים תוקף או עוברים לאנשים אחרים.

לשמחתנו, היום התהליך הופך לפשוט ומהיר יותר: עזריאלי גיפטקארד מאפשר לנו להזמין אותו און ליין, לחסוך זמן יקר, ולאפשר לאדם המקבל אותו לבחור מעשרות חנויות בכל קניוני עזריאלי. ובדיוק בגלל זה החלטנו לערוך עבורכם את מצעד עשר המתנות הכי שוות שהיינו קונים לעצמנו - לו היינו מקבלים לחג עזריאלי גיפטקארד!

לרכישת עזריאלי גיפטקארד

סט כלים חגיגי לאירוח של FOX HOME

FOX HOME_שולחן חג. דניאל לילה,
FOX HOME_שולחן חג/דניאל לילה

כל בית זקוק לסט אחד של כלים לאירוח, כזה שיהיה חגיגי, אופנתי, מעורר תיאבון וכמובן יצטלם נפלא! כלי הבית ל"שולחן החג" של FOX HOME משלבים בצורה מדויקת בין שחור, לבן, אפור אלגנטי ונגיעות זהב, לשולחן חגיגי שמשחק בצורה מושלמת בין הטרנדי למאופק ובין המגניב לקלאסי.

מחיר: כל הפריטים ב-17.90 עד 99.90 שקלים

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

סט מצעים איכותי של GOLF CO

golf&co. ערן סלם,
golf&co/ערן סלם

סט מצעים חדש ואיכותי הוא לא דבר שקונים בכל יום, שבוע ואפילו שנה, וזה חבל - כי אנחנו מבלים שעות ארוכות עטופים במצעים, ומצעים איכותיים יכולים לשדרג לנו בקלות את חווית השינה. החגים הם הזמנות מושלמת לשדרג את חדר השינה וסט המצעים של GOLF COבגוון ירקרק עדין שמזכיר לנו סגנון סקנדינבי רגוע, הוא בדיוק מה שהמיטה שלנו צריכה.

מחיר: סט ב-224 שקלים במקום 299 / סט ב-299 שקלים במקום 399 שקלים

מכנסיים מנומרים Minimum של סטורי

סטורי. אתר רשמי
צילום: Vipd/אתר רשמי

לא משנה איזה ארון יש לך - כזה ששולט בו הצבע השחור ומלא פריטי בייסיק או צבעוני, פרחוני וחגיגי, מכנסיים מנומרים הם בדיוק הפריט שמשחק בין הטרדני לקלאסי. לא פעם שמענו את המשפט "מנומר הוא ניטראלי", פשוט כי ההדפס הפוך כבר לקלאסיקה. המכנסיים של סטורי רחוקים מהגוף ומתאימים לכל אירוע. בדיוק מה שהארון שלנו צריך.

מחיר: 349 שקלים

מארז מפנק של ללין

ללין משיקה סדרה חדשה ומארזים חדשים לקראת ראש השנה. vipd,
ללין משיקה סדרה חדשה ומארזים חדשים לקראת ראש השנה/vipd

כל סבב של קניית מתנות מגיע בסופו של דבר לללין, ואנחנו לגמרי בעד! המארזים המפנקים משדרגים את חווית הרחצה שלנו והופכים את האמבטיה לריחנית ומפנקת.

מחיר: 219.90 שקלים

מארז X PATRICK STARRR של MAC

מארז מאק קולקציית פטריק סטאר. יח"צ,
מארז מאק קולקציית פטריק סטאר/יח"צ

MAC ידועים במארזים איכותיים ומרגשים והפעם הם מציגים מארז צבעוני ושימושי במיוחד, בשיתוף פעולה עם הביוטר פאטריק סטאר, עם שני ליפגלוסים, רביעיית צלליות בגוונים טבעיים וברונזר שישמחו כל תיק איפור.

מחיר: 299 שקלים

שמלה פרחונית של Topshop

טופשופ. אתר רשמי
צילום: אלון שפרנסקי/אתר רשמי

כל עונה צריכה להיפתח לפחות עם שמלה אחת חדשה ומרגשת. שתי השמלות שאהבנו במיוחד, הראשונה היא השמלה הפרחונית של Topshop, בגווני פודרה עדינים עם הדפס פרחים רומנטי, והשניה של טופ שופ עם עיטור תחרה, מנוקדת בשחור ולבן, מחמיאות במיוחד ומתאימות לכל אירוע, בין אם זו ארוחת חג, סיבוב בקניון ואפילו אירוע נוצץ, בשילוב עם האקססוריז הנכונים.

מחיר: 199 שקלים

שמלה פרחונית של רנואר

רנואר סתיו חורף 2019 שמלה. אלון שפרנסקי,
רנואר סתיו חורף 2019 שמלה/אלון שפרנסקי

כל עונה צריכה להיפתח לפחות עם שמלה אחת חדשה ומרגשת, והשמלה הפרחונית של רנואר, בגווני פודרה עדינים עם הדפס פרחים רומנטי, מחמיאה במיוחד ומתאימה לכל אירוע, בין אם זו ארוחת חג, סיבוב בקניון ואפילו אירוע נוצץ, בשילוב עם האקססוריז הנכונים.

מחיר: 229.90 שקלים

חליפה של מנגו

MANGO קולקציית סתיו חורף 2019. יח"צ חו"ל,
MANGO קולקציית סתיו חורף 2019/יח"צ חו"ל

בימים בהם אנחנו רוצות לגנוב את ההצגה, החליפה האדומה של מנגו עם הדפס הפייזלי הבוהמי היא בדיוק מה שאנחנו מחפשות. מושלמת לאירוע ובהחלט תיראה טוב גם כשתלבשי כל חלק בנפרד.

מחיר: חולצה 199.90 שקלים, מכנסיים 229.90 שקלים

סט פיג'מה של אינטימה

אינטימה. גולי כהן דור מלכה,
אינטימה/גולי כהן דור מלכה

גיפטקארד הוא ההזדמנות המושלמת לקנות לעצמנו מתנה שלא היינו קונות בדרך כלל, והסט הכחול של אינטימה הוא תחליף מושלם לבגדי הבית הישנים שלנו, והוא לא מתאים רק לשינה, אלא יאפשר לנו להרגיש בנוח גם אם נחליט להזמין הביתה חברות!

מחיר: 259.90 שקלים

מגפונים של ניין ווסט

ניין ווסט 2018 נעלי עקב. יחצ,
ניין ווסט 2018 נעלי עקב/יחצ

עונת המעבר היא העונה היחידה בה אנחנו יכולות לנעול מגפוני פיפ טואו אופנתיים, ואלו של ניין ווסט ייראו מעולה עם ג'ינס וטי שרט ויתאימו גם לערב הכי נוצץ שלך.

מחיר: 549.90 שקלים

משקפי שמש של ג'יג'י חדיד לווג, להשיג ברשת אירוקה

אירוקה ג'יג'י חדיד לווג. יח"צ חו"ל,
אירוקה ג'יג'י חדיד לווג/יח"צ חו"ל

כבר כמה עונות שג'יג'י חדיד מביאה את השיק הייחודי והלא מתאמץ שלה לקולקציית משקפי השמש של ווג והזוג העגול הזה הוא בדיוק התוספת הבוהמית שתשדרג לנו את האאוטפיט.

מחיר: 559 שקלים

כוסות קפה H&M Home

HM HOME. מערכת וואלה! NEWS
HM HOME/מערכת וואלה! NEWS

לכל אחד מאינו יש ת שגרת הבוקר שלו, והדרך הטובה ביותר לשדרג ולרענן אותה היא על ידי כוסות קפה (או תה) חדשות ואופנתיות -ואלו של M&H HOME, בצבעוניות רגועה אלגנטית, עושות לנו חשק להפוך עם קצף.

מחיר: 49.90 שקל

לרכישת עזריאלי גיפטקארד לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully