וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת רווח ליצרנית המחשבים גייטווי: מעריכה כי תתקשה לעמוד בטווח הנמוך של התחזיות

יהודה שויצר

5.12.2002 / 10:06

מנכ"ל החברה, טד ווייט, הזהיר אמש כי אם לחברה לא יהיו כעת "מספר שבועות חזקים", קיימת סכנה כי החברה לא תעמוד ביעדי הרבעון הרביעי



יצרנית המחשבים גייטווי (סימול GTW) מזהירה כי רבים הסיכויים כי לא תעמוד ביעדיה לרבעון הרביעי. מנכ"ל החברה, טד ווייט, הזהיר אמש כי אם לחברה לא יהיו כעת "מספר שבועות חזקים", קיימת סכנה כי החברה לא תעמוד ביעדי הרבעון הרביעי.



"התרחיש הטוב ביותר שיכול להתרחש זה אם נצליח לעמוד בטווח הנמוך של התחזיות", אמר ווייט בוועידת הטכנולוגיה שאירגן בית ההשקעות CSFB.



באוקטובר צפתה החברה כי תרשום הפסד של 10-13 סנט למניה ברבעון הרביעי, ומכירות שנתיות של 4.3-4.5 מיליארד דולר. לדברי ווייט, מכירות חג ההודיה היו "סבירים, אך לא מעולים".



לחיוב מסרה החברה כי בחודש נובמבר עלו המכירות הקמעונאיות שלה בשיעור דו ספרתי נמוך, ביחס למכירות נובמבר 2001. החברה גם מסרה כי מכירות מוצרי האלחוט שלה עלו ב-20% ומסכי הפלסמה לטלוויזיה מתוצרתה עומדים לכבוש נתח שוק דו ספרתי.



בכל הנוגע לעסקי הליבה של החברה המצב ממשיך להיות קשה. ווייט העריך כי שוק המחשבים האישיים ימשיך להיות מאתגר והוא מאופיין ב"תמחור ברוטלי", שנוגס ברווחי יצרניות המחשבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully