וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב בידיים שלכם: הצעד הראשון לג'וב החשוב שתקבלו

בשיתוף המכללה האקדמית תל-חי, וואלה! NEWS בשיתוף מכללת תל חי

17.9.2018 / 7:41

חולמים להשפיע ולהנהיג? תכנית הצוערים לשלטון מקומי במכללה האקדמית תל-חי מאפשרת לצעירים ללמוד לתואר, לעבור הכשרה ייעודית וחווייתית ולעבוד ברשויות מקומיות בתפקידי מפתח. מה כוללת התכנית הייחודית וכיצד גם אתם תוכלו להיות חלק מהדור הבא של השלטון המקומי?

הצעירים בישראל מתעוררים. חלק גדול מבני הדור הצעיר מחפשים קריירה אקטיביסטית, עם משמעות וערכים. הם רוצים להשפיע על החברה הישראלית, ולהתחיל בכך כמה שיותר מוקדם. צעירים מכל קצוות הארץ ומכל גווני האוכלוסייה מחפשים את הדרך הנכונה להשתלב בתפקידים בהם יוכלו לעזור להצלחה של קהילות מקומיות, להוביל לשינויים מבורכים במרחב הציבורי ולקחת את החברה שלנו צעד קדימה.

עבור מי שרוצה לעשות שינוי, להשפיע ולקחת חלק מהסיפור הישראלי, נועדה תכנית הצוערים לשלטון מקומי במכללה האקדמית תל-חי, בשיתוף עם משרד הפנים, משרד האוצר, עמותת 'עתידים', המרכז לשלטון מקומי, מועצות אזוריות ומפעל הפיס. בוגרי התכנית היוקרתית משתלבים בתפקידי מפתח ברשויות המקומיות, ומובילים לשינוי אמיתי. איך בנויה התכנית הייעודית, על מנת להבטיח שהבוגרים יקבלו את הכלים המתאימים?

סטודנט מנהיג. ShutterStock
לקבל את הכלים המתאימים ולהגיע לפסגה/ShutterStock

תואר אקדמי רלוונטי, הכשרה חווייתית וניסיון בשטח בתפקידי מפתח

תכנית הצוערים, הייחודית למכללה האקדמית תל-חי, אורכת כ-3 שנים של לימודים אינטנסיביים לתואר אקדמי רלוונטי (כלכלה וניהול, לימודים רב תחומיים, חינוך חברתי ושירותי אנוש). הסטודנטים של התכנית לומדים קורסים ייעודים בנושאי חינוך חברתי, שירותי אנוש, מיומנויות ניהול, ממשל, מדיניות ציבורית, ועוד. במהלך הלימודים, עוברים הסטודנטים של התכנית הכשרה נפרדת הכוללת מפגשים עם דמויות מרכזיות בשלטון הציבורי והמקומי בישראל, ניסיון בשטח ברשויות עצמן, סדנאות העשרה וסמינר לימודי חווייתי בחו"ל.

לאחר תקופת הלימודים וההכשרה, בוגרי התוכנית יוצאים לעבוד במשרות מובילות ובתפקידי מפתח ברשויות מקומיות למשך 4 שנים. בין התפקידים בהם משתלבים משתתפי התכנית: עוזרי מנכ"ל\ראש עיר, עוזרי מנהל חברה כלכלית לנושאי פיתוח כלכלי ויזמות, רפרנטים של תכניות אב, פרויקטים או תכנון, מנהלי פרויקטים ומתאמים בתחומי חדשנות, גיוס משאבים ושיתופי פעולה.

מלגות והשמה - על מנת שתתמקדו בלימודים בלבד

המועמדים המתקבלים לתואר האקדמי ולתכנית עתידים צוערי פיס שלטון מקומי, זכאים למלגת לימודים מלאה ומלגת קיום שנתית, על מנת שיוכלו להתמקד בלימודים ובבניית הכלים שיעזרו להם להנהיג את השלטון המקומי. לאחר תום הלימודים, התכנית כוללת שירות השמה מותאם אישית בתפקידי מפתח ברשויות המקומיות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מנהיגי העתיד משלבים כוחות ברשת בוגרים פעילה במיוחד

רשת העמיתים של בוגרי התכנית בתל-חי שומרת על פעילות ערה ומשמעותית לאורכה ולרוחבה של המדינה. הייעוץ ההדדי, שיתוף הידע והתמיכה של בוגרי התכנית אחד בשני - מחזקים את ההשפעה שלהם בתפקידי מפתח, עוזרים להם לקדם את המדיניות שהם רוצים להנהיג ולהתקדם בסולם הדרגות.

התוכנית בתל-חי יותר יישומית והצוערים מתחילים להשפיע בפרויקטים בשטח כבר משנת הלימודים הראשונה. במהלך ההכשרה יוצאים הצוערים לסיור לימודי בחו"ל, כדי ללמוד על נושאים נבחרים בשלטון המקומי ברשויות מובילות בעולם.

המכללה האקדמית תל חי.
אווירה פסטורלית ויחס אישי. המכללה האקדמית תל חי

לימודים באווירה פסטורלית עם יחס אישי

המכללה האקדמית תל-חי היא המקום המושלם והיחיד לקבל בו את הכלים שיעזרו לכם להוביל את החברה בעתיד. בתל-חי תמצאו קמפוס מתקדם באווירה רגועה לצד לימודים בקבוצות קטנות, המאפשרים יחס אישי וצמוד של צוות ההוראה והמנהלה, וחיבור אנושי ומהותי בין הסטודנטים.

אם אתם מעוניינים להיות חלק פעיל בחברה, להוביל לשינוי אמיתי ולהיות חלק מדור שאכפת לו מהעתיד של המדינה שלנו - תכנית הצוערים הייחודית במכללה האקדמית תל-חי מציעה לכם את הדרך לשם. הירשמו לתכנית הצוערים של המכללה האקדמית תל-חי, עתידים ומפעל הפיס, ותוכלו להתחיל להשפיע על החברה כבר בשנים הקרובות.

רוצים להשפיע על עתיד החברה הישראלית? לפרטים על תכנית הצוערים הייחודית בתל חי, היכנסו עכשיו

בשיתוף המכללה האקדמית תל-חי, וואלה! NEWS בשיתוף מכללת תל חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully