וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם בקמפיין תדמיתי בהשקעה של 800 אלף דולר

איילה צורף

5.12.2002 / 10:26

הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, בנוי כמיני סדרה בת 4 פרקים ונשען על הפריחה בשנים האחרונות של סדרות טלוויזיה ישראליות

כשבוע לאחר שהודיעה אסם על מהלך של כינוס כ-200 מוצרים תחת מותג העל "אסם", יוצאת החברה בקמפיין תדמיתי שמטרתו לגבות מהלך זה. הקמפיין בהשקעה מדווחת של 800 אלף דולר.

במסגרת המהלך, שמטרתו חיסכון בתמיכה שיווקית ופרסומית בכל אחד מהמותגים, בוטלו המותגים "גורמה", "פסטריה", "בית חם", "חמים וטעים" ועוד. במקומם, מקדמת החברה מהלך של קטגוריות קולינריות: "מרקי תיבול"; "סוד התיבול"; "שקדי מרק" ו"פסטה".

קמפיין הטלוויזיה והעיתונות, שהפיק גיתם BBDO, מציג את הקטגוריות באמצעות סדרה של ארבעה סרטים, תחת הסיסמה: "אסם - טעם שמחזיר אותי הביתה". מסע הפרסום יבליט את הערכים: ישראליות, משפחתיות, ביתיות, איכות וטעם של בית המלווה אותנו מהילדות.

סמנכ"ל קריאטיב בגיתם, יגאל שמיר : "הקמפיין, הבנוי כמיני סדרה, נשען על הפריחה בשנים האחרונות של סדרות טלוויזיה ישראליות. ("בנות בראון", "הבורגנים", "טירונות" ו"בת ים - ניו יורק")".

סיפור הקמפיין מתמקד ביונתן, בחור ישראלי צעיר, השוהה בניו יורק הרחק ממשפחתו. יונתן שומר על קשר שוטף עם בני המשפחה ונוהג לקבל מהם קלטות וידיאו ומכתבים על הנעשה בישראל, אולם מה שבאמת מחזיר אותו הביתה הם הטעם והריח של התבשילים של אימא שמכינה אותם בעזרת מוצרי אסם. הקמפיין מתאר ארבע אפיזודות מחייו של יונתן, כאשר כל אפיזודה מוקדשת לקטגוריה אחת מתוך ה-4.

קרדיטים:

סמנכ"ל לקוחות- עינת יוזנט רביד; סמנכ"ל קריאטיב- יגאל שמיר; מנהל קריאטיב- איתי גלאון; צוות קריאיטיב: יניב שמעוני ותמי מלצר-רוזנווקס; פלנרית- אורית מלובנצ'יק; סופרוויזרית- איילת הרגש; תקציבאית- דיתה רן; מפיקות משרד- שירלי זלצמן, ענבל קלי; חברת הפקה- POV; במאי- שחר סגל; צלם- מנו קדוש; מעצבת מזון- נורית ברניצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully