וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ ברייטקום פיטרה מרבית מ-40 עובדיה

עינב בן יהודה

5.12.2002 / 13:02

כך נודע ל-TheMarker; יו"ר BVR טכנולוגיות, המחזיקה ב-32% מהחברה: החברה אינה עומדת להפסיק פעילותה



חברת הסטארט אפ הישראלית ברייטקום (BrightCom) פיטרה את מרבית עובדיה. כך נודע ל-TheMarker. החברה, העוסקת בפיתוח שבבים בתחום התקשורת האלחוטית קצרת הטווח מסוג Bluetooth, העסיקה עד לפיטורים כ-40 עובדים. בשיאה העסיקה החברה כ-65 עובדים.



ירון שיינמן, יו"ר BVR טכנולוגיות, המחזיקה 32% מהחברה, אישר היום כי ברייטקום נאלצה לבצע קיצוץ משמעותי בהוצאותיה, אך סירב לפרט היקפו. "ברייטקום מתאימה את רמת הוצאותיה לרמת ההכנסות. צעד זה נעשה על מנת להבטיח לחברה אורך נשימה לטווח ארוך". כמו כן, הכחיש שיינמן הערכות כי החברה עומדת להפסיק פעילותה.



ברייטקום הוקמה ב-98' על ידי יובל בן זאב המשמש כמנכ"ל החברה. עד היום גייסה ברייטקום כ-23 מיליון דולר, כאשר גיוס ההון האחרון הושלם בדצמבר 2000, במהלכו גייסה החברה 15 מיליון דולר. על בעלי המניות בחברה נמנים שרפ"ק, STI ונצ'רס של בני שטיינמץ, ארגוקווסט ו-BVR טכנולוגיות.



בחצי השנה האחרונה הודיעה ברייטקום על מספר עסקות חדשות, בהן עם חברת EIL מהונג קונג וחברת Bio-Guard Ltd מקבוצת StarTen Ltd. בן זאב העריך עם פרסום ההתקשרות עם חברת EIL כי עסקה זו תניב לחברה הכנסות של 5 מיליון דולר בטווח של שנה וחצי. היום הוסיף בן זאב כי לברייטקום מספר שיתופי פעולה חדשים נוספים, אך סירב להעריך מתי תעבור החברה לאיזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully