וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עשו בכירי סמסונג עם הזמרת קרן פלס

רונית מטיאס

23.8.2018 / 11:30

וגם: בעלי תדיראן חוגגים יום הולדת בהרצליה, מנהלי רשתות הפארם מתבשמים ביפו, חברת הספנות שמגשימה חלומות, איפה ביקר המפכ"ל והיכן נצפה שר החינוך טועם המבורגר?

משיקים את הביצועים

קרן פלס. רונית מטיאס,
קרן פלס/רונית מטיאס

בכירי סמסונג ערכו אמש (רביעי) במתחם האירועים "שבע" בתל אביב את החשיפה המסקרנת של השנה: מכשיר הסמסונג גלקסי נוט 9 החדש, שהושק באירוע מושקע כיאה למעמדו. השותפים העסקיים, בכירי הקהילה הקוריאנית בישראל ושגרירי המותג התייצבו ונהנו מקוקטייל מוקפד ויצירתי של השף משה שגב ועמדות התנסות במכשיר. בהמשך נערכה ארוחת ערב אמנותית של שגב, ששילב אלמנטים של המכשיר בעיצוב המנות.

עמיחי עורקבי, קריין קו, אנה ליפניק לוי. רונית מטיאס,
עמיחי עורקבי, קריין קו ואנה ליפניק לוי/רונית מטיאס
משיקים את הביצועים נועה בנו, רונן סלם, אלין כהן. רונית מטיאס,
נועה בנו, רונן סלם ואלין כהן/רונית מטיאס

את האתנחתא המוזיקלית סיפקה הזמרת קרן פלס, שסיפרה כי חזרה מחופשה באילת עם נועם והילדים - והיא מאושרת שיכולה הייתה להשאיר אותו עם "הבלגן" כדי ללכת לעבודה. פלס התאימה את עצמה למעמד ושאלה אם יש בנוכחים בעל סמכות שיוכל לתת לה מכשיר סמסונג - במקום האייפון שברשותה.

איתי קריידן , עמיחי עורקבי עידו אלמוג. רונית מטיאס,
איתי קריידן, עמיחי עורקבי ועידו אלמוג/רונית מטיאס

במשיקים: קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל; עו"ד איתי קריידן, סגן נשיא לשכת מסחר ישראל-קוריאה; עו"ד עמיחי עורקבי, נשיא לשכת המסחר קוריאה-ישראל וקונסול הכבוד של קוריאה; עו"ד עידו אלמוג, היועץ המשפטי של סמסונג ישראל; רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל; השף משה שגב, שפינק בסלפי את מי שרק ביקש; המפיק מוטי רייפ, שרץ למועצת העיר תל אביב והבטיח לטפל ברווחת העיר ללא הפסקה; ח"כ רוברט אילטוב; אנה ליפניק-לוי, דוברת ומנהלת שיווק תאגידי בסמסונג ישראל; דפנה בסטר, נשיאת סופר פוש שהפיקה את ההשקה; ועידו איז'ק, שותף להשקה; כוכבות הרשת נועה בנו, מבעלות מותג בגדי הים בנות ושותפתה של נטע אלחמיסטר, ואלין כהן, בעלת קו מוצרי איפור על שמה.

מוטי רייפ, דפנה בסטר,משה שגב. רונית מטיאס,
מוטי רייפ, דפנה בסטר ומשה שגב/רונית מטיאס
seperator

חגגיגרקו

ישראלה שטיר, ברוריה לקנר, רוני אמיד, אבי איינשטיין. רונית מטיאס,
ישראלה שטיר, ברוריה לקנר, רוני אמיד, אבי איינשטיין/רונית מטיאס

דליה ומשה ממרוד, מבעלי תדיראן, פתחו שולחן חברים במסעדת "גרקו" בהרצליה לכבוד יום הולדתה ה-55 של דליה. נטלי תשבי עיצבה את המקום בכחול-לבן עם שלל בלונים מוארים בתאורת לד. המסעדה הגישה את כל התפריט לבקשת כלת יום ההולדת, ולהקת וזמרת הבית שימחו את החוגגים.

הניה נור  דליה ומשה ממרוד, משה נור, דורית וידבסקי. רונית מטיאס,
הניה נור, דליה ומשה ממרוד, משה נור, דורית וידבסקי/רונית מטיאס

חגגו: ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר, ובעלה אבי איינשטיין, קברניט באל על; עו"ד ברוריה לקנר ובעלה ד"ר רוני אמיד; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; ודורית וידבסקי, דוברת קבוצת לוריאל.

seperator

ניחוחות פירנצה

שלומית מלכה יעל טוויל. רונית מטיאס,
שלומית מלכה ויעל טוויל/רונית מטיאס

קבוצת שסטוביץ, יבואנית מותג הבישום רוברטו קוואלי, אירחה בצ'פל בר במלון Jaffa ביפו את ההשקה הרשמית של הבושם Roberto Cavalli Florence. המוזמנים נהנו מאוכל של קייטרינג פלפל פרודקשן, שתו קוקטיילים והתבשמו מערוגת הבושם שהוצבה במרכז החלל, והכילה פרחים שניחוחותיהם מרכיבים את תווי הבושם.

על החלק האמנותי הוצבה הזמרת מרינה מקסימיליאן, שנעמדה בנקודה גבוהה בחלל, מקום בו ניצב בעבר עוגב הכנסייה, ושרה למוזמנים.

דני לוזון, שלומית מלכה, יוני שסטוביץ. רונית מטיאס,
דני לוזון, שלומית מלכה ויוני שסטוביץ/רונית מטיאס

במתבשמים: יוני שסטוביץ וגיא שסטוביץ, מבעלי קבוצת שסטוביץ; איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה; יעל טוויל, סגנית נשיא מותגי הטיפוח קוטי (COTY) באירופה; רונית רפאל, בעלת מותג LREPHAEL שהגיעה לביקור בזק בישראל לקראת פתיחת הספא החדש במלון; יפית רפאל, מנכ"לית החברה; דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר פארם; הרצליה אשכנזי, מנהלת תחום קוסמטיקה, וחזי חממה סגנה; רמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן; והדוגמנית שלומית מלכה, מובילת הקמפיין, ובן הזוג יהודה לוי.

איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ אמר כי הבחירה של חברת קוטי לקיים את השקת הבושם כמו גם הבחירה שלהם להעביר לניהולה של חברת שסטוביץ את כל מותגי היקרה, בהם הוגו בוס, גוצ'י , קוואלי, לנקסטר ועוד, מעידות על האמון והביטחון שיש להם בשוק הישראלי בכלל ובשותפות העסקית עם חברת שסטוביץ בפרט.

יפית ורונית רפאל. רונית מטיאס,
יפית ורונית רפאל/רונית מטיאס
יוני שסטוביץ, דני לוזון, איציק לוי. לנס הפקות,
יוני שסטוביץ, דני לוזון, איציק לוי/לנס הפקות
seperator

הבטחות מקיימים

אלי אורגד. נפתלי בנט. אנטון פילין,
אלי אורגד ונפתלי בנט/אנטון פילין

השר נפתלי בנט קפץ לסניף בורגראנץ' באריאל, לאחר שלפני כ-5 שנים בירך את אלי אורגד, מבעלי הרשת, על החלטתו לפתוח סניף בקניון החדש שיוקם בעיר. בנט הבטיח אז כי יהיה הראשון לאכול בו ברגע שיפתח. שר החינוך מימש את הבטחתו, הזמין ראנץ' כפול, שילם במזומן, התיישב לאכול ושוחח עם בני נוער שהיו בקניון.

seperator

הללויה לעולם

עירית אורן  גונדרס, הדסה פתאל, רחלי ושמוליק עטייה. רונית מטיאס,
עירית אורן גונדרס, הדסה פתאל, רחלי ושמוליק עטיה/רונית מטיאס

המלחין, המנצח והמעבד המוזיקלי קובי אושרת העלה השבוע את המופע "הללויה לעולם" בזאפה הרצליה והחברים הקרובים התייצבו. במהלך המופע העלה אושרת את עירית אורן גונדרס, יו"ר ומייסדת עמותת אור למשפחות, ואת דרורית קידר, אמו של סא"ל יוגב קידר ז"ל שנהרג במבצע "צוק איתן", שסיפרו על פעילותו של אושרת כמנהל המוזיקלי של מקהלת אור למשפחות. הזמרת קורין אלאל הנציחה את זכרו של קידר בשיר שהלחינה במסגרת פרויקט הנצחת נופלים.

ארז ואורית (מור) סיניבר, הניה ומשה נור. רונית מטיאס,
ארז ואורית/רונית מטיאס

במזמרים: רחלי ושמוליק עטיה, מבעלי עטיה נכסים והשקעות; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; יונה בר-טל, ממייסדי חוג ידידי מרכז פרס לשלום; פרופ' ארז סיניבר ועו"ד אורית מור סיניבר; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן, ובן זוגה איש העסקים מאיר אוזן.

seperator

חלומות מתגשמים

קורן ואלי גליקמן.. קובי אורן,
קורן ואלי גליקמן/קובי אורן

אלי גליקמן, מנכ"ל צים, הגשים את משאלתו של קורן החולה במחלה מסכנת חיים, שחלם להיות מנכ"ל חברת הספנות צים ליום אחד. משאלתו התגשמה בזכות שיתוף פעולה בין עמותת Make-A-Wish Israel וצים. קורן התחיל את היום בסיור במשרדי החברה בחיפה עם גליקמן ודניס בר-אהרון, מייסדת ומנכ"לית העמותה, וקיבל הסבר על פעילות החברה. גליקמן נתן לקורן לנהל ישיבת הנהלה עם סמנכ"לי מטה החברה בהונג-קונג שהצטרפו בשיחת ועידה, כשקורן שאל שאלות שהכין מראש, וקיבל מתנות מפנקות.

seperator

חשיפה בפארק

רונן בר שלום, ורדית גונדטר ואבי פורמן. מקור איילת דובקין,
רונן בר-שלום, ורדית גונדטר ואבי פורמן/מקור איילת דובקין

בפארק גני יהושע התקיים יריד קרנות השוטרים לראש השנה. רונן בר-שלום, מנכ"ל כתר; ורדית גונדטר, סמנכ"לית שיווק לאומי קארד; ואבי פורמן, סמנכ"ל סחר עמיתי קרנות השוטרים, סיפרו על כרטיס האשראי החדש שהשיק הארגון בשיתוף לאומי.

טוני ירוחם ורוני אלשיך. מיטל רובין,
טוני ירוחם ורוני אלשיך/מיטל רובין

60 אלף עמיתי המועדון נחשפו לקולקציה החדשה של מוצרי כתר, שהשיקה את מוצריה החדשים ביריד. טוני ירוחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בסולתם, העניק מתנות של החברה, בהן סירים וכלי מטבח. מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, שהגיע לבקר ביריד, קיבל גם הוא שי.

seperator

אח שלנו מתחתן

יעקב טומרקין, איריס בן דרור ויונתן קופלב. אורן טיבי,
יעקב טומרקין, איריס בן-דרור ויונתן קופלב/אורן טיבי

איריס ואילן בן-דרור, מבעלי מותג ספידו ישראל, השיקו את החנות ה-27 של המותג בבריכת אוניברסיטת תל אביב. השחיינים יעקב טומרקין ויונתן קופלב סייעו בגזירת הסרט.

לטומרקין, שמלווה את המותג כבר שנים, יש סיבה נוספת למסיבה - הוא מתחתן עם זוגתו מור, ובספטמבר יחגגו את הולדת בתם הילי. לשחיינים הנישאים מצטרף גם יונתן קופלב, שיתחתן בספטמבר עם מונדה קנצפולסקי, מדריכת גלישה ובוגרת "המירוץ למילון", שהכירה את קופלב במהלך צילומי קמפיין ספידו בחוף פולג בשנה שעברה.

seperator

הספירה לאחור

אביב משה. יניב פיינשניידר. אלינוער לויטן. יפית אטיאס. שוקה כהן,
אביב משה, יניב פיינשניידר, אלינוער לויטן ויפית אטיאס/שוקה כהן

לקראת יום השידורים של עמותת "גדולים מהחיים", שיערך ב-16 בספטמבר, נפגשו יניב פיינשניידר, סמנכ"ל השיווק של נביעות, אלינוער לויטן, סמנכ"לית עמותת גדולים מהחיים, ויפית אטיאס, סמנכ"לית שיווק רמי לוי שיווק השקמה, להשקת שיתוף הפעולה שמטרתו גיוס תרומות לילדים חולי סרטן. הגיוס יתבצע באמצעות רכישת בקבוק מים של נביעות, שעוצב במהדורה מיוחדת ונמכר בכל סניפי רמי לוי שיווק השקמה ברחבי הארץ.

השף אביב משה נרתם לפעילות, והקים ליום אחד מסעדה לילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית בבית החולים דנה בתל אביב ולבני משפחותיהם.

seperator

מאיטליה באהבה

דודי שמרון, עמנואלה קולומביני,אורלי שמרון ואנדריאה ורדיני. מקור קרנית תקשורת,
דודי שמרון, עמנואלה קולומביני, אורלי שמרון ואנדריאה ורדיני/מקור קרנית תקשורת

חברת הרהיטים ועיצוב הבית קולומביני (Colombini), מהגדולות באיטליה והשלישית בגודלה באירופה, תשווק את רהיטיה בסניפי רשת אולטימה (Ultima), המתמחה בייבוא מותגים מעוצבים מאיטליה. סך ההשקעה בהשקת המותג כ-5 מיליון שקל. לקראת סוף 2018 מתכננת אולטימה לפתוח חנות קונספט של קולומביני, שהוקמה ב-1965 על ידי משפחת קולומביני ומנוהלת כיום על ידי עמנואלה קולומביני, מנכ"ל הקבוצה, ודור שלישי של המשפחה. האחרון קפץ לביקור בישראל עם אנדראה ורדיני, מנהל המכירות הבינלאומי. השניים סיפרו לאורלי ודודי שמרון, מנכ"לים ובעלים משותפים של רהיטי אולטימה, כי המותג מרושת בחנויות קונספט בכל איטליה ומשווק ל-99 מדינות בעולם, לכלל השוק הבינלאומי מאירופה ועד המזרח הרחוק.

seperator

גבר גבר

חיים שירי, יאיר צברי, גולן נהרדעא. רונית מטיאס,
חיים שירי, יאיר צברי וגולן נהרדעא/רונית מטיאס

חיים שיר, מבעלי רשת חנויות סנט הייר, השיק בגן העיר בתל אביב את בראדרס - חנות אונליין לגברים בלבד שיזם והקים. החנות מתמחה במוצרי טיפוח לגבר בלבד, עם פיתוח מיוחד של ריחות ומרקמים המתאימים לגברים. גולן נהרדעא, יו"ר קבוצת נהרדעא, ויאיר צברי, מהמתמודדים על ראשות עיריית תל אביב, ניסו את המוצרים. בנוסף, השיק שיר אתר חדש לרשת חנויות סנט הייר למוצרי שיער לנשים, וסיפר כי אביו היה מחלוצי תחום השיער בישראל והוא דור שלישי בתחום. שיר הוסיף כי הציג אותם בתערוכת קוסמוטופ בבולוניה, במקביל למותגים מובילים מהארץ ומהעולם.

seperator

יש לו פטיש

דנה זרמון, אורן יפרח ובר זומר. בן דיאמנט,
דנה זרמון, אורן יפרח ובר זומר/בן דיאמנט

אורן יפרח, מבעלי קבוצת מאניה ג'ינס, טס לקייב כדי ללוות את צילומי הקמפיין החדש לרשת פטיש (FETISH) שצולם בסימן העצמה נשית. פטיש היא רשת נעלי נשים הכוללת את מותג הבית פטיש וגם את המותגים ג'ורג' בישוף, וורנר ושוגר דדי. בקולקציה הקרובה יושק מותג הנעלה בינלאומי בופאלו (BUFFALO), שיימכר בבלעדיות בחנויות הרשת. לטיסה הצטרפו הפרזנטוריות החדשות בר זומר ודנה זרמון, שנבחרו בזכות היותן מובילות דעה ובעלות השפעה במדיה החברתית.

seperator

מלך הפרסים

חן מיכאלי , נח גרינוולד ,רונן ניסנבאום, ובן ינובר. מקור בן ינובר,
חן מיכאלי, נח גרינוולד, רונן ניסנבאום ובן ינובר/מקור בן ינובר

הנהלת חברת מלונות דן קפצה למלון דן בוטיק ירושלים, להרמת כוסית לראש השנה ולחג הקורבן. בן ינובר, מנכ"ל המלון, הציג בפני ההנהלה את תעודות ההצטיינות שהמלון קיבל. בין היתר נבחר המלון לרשימה המכובדת של אקספדיה בסט (EXPEDIA BEST) בזכות השירות המעולה, קיבל ציון 8.4 באתר הוטלס (HOTELS), תעודת הצטיינות ל-2018 מאתר הולידי צ'ק (Holiday Check) בציון של 83 (5 מתוך 6), וגם certificate of Excellence באתר טריפ אדוויזור (TRIPADVISOR). עוד זכה המלון ב-Traveler's Choice באתר טריפ אוויזור ובדגל היופי ו-5 פרחי יופי מהמועצה לישראל יפה.

התרגשו: רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן; חן מיכאלי, סמנכ"ל משאבי אנוש; ונח גרינוולד, משנה למנכ"ל כספים.

seperator
שאול בן אדרת. גבע טלמור,
שאול בן אדרת/גבע טלמור

בקטנה

השף שאול בן-אדרת נראה נמלט בריצה ממטבח אחת המסעדות שבבעלותו. אפשר להירגע: בן-אדרת הצטלם לקמפיין ראש השנה של פלטפורמת המתנות BUYME, הממוקדת במתנות שהן חוויות.

בבסיס הקמפיין עומד הרעיון שהשנה, במקום להביא למארחים מתנות חסרות שימוש, אפשר להעניק חוויות מהנות. בן-אדרת נבחר לנציג החוויות הקולינריות שכוללות עשרות מסעדות שף.

במהלך חודש אוקטובר ייחשף שיתוף פעולה בין חברת הדלתות רב בריח, למעצב האופנה אלון ליבנה. במסגרת שיתוף הפעולה, ליבנה עיצב סדרת דלתות כניסה ופנים לחברה ברוח הקולקציה האחרונה שלו, שפתחה את שבוע האופנה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully