וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמוס חידשה את תשקיף המדף לגיוס 25 מיליון דולר; המנכ"ל: "אם המניה תעלה אני מניח שנבצע מהלך כלשהו"

גתית פנקס

5.12.2002 / 16:23

תוקף התשקיף המקורי, שהוגש בפברואר, פקע והחברה הגישה תשקיף מדף חדש כתחזוקה שוטפת; סך אמצעיה הנזילים של החברה הוא כ-12 מ' ד' ובתשקיף היא מציינת שסכום זה יספיק לה עד 2004



חברת גילוי ופיתוח התרופות הישראלית פארמוס חידשה בסוף נובמבר את תשקיף המדף שהגישה בפברואר 2002 לגיוס 25 מיליון דולר לאחר שתוקפו של האחרון פקע. תשקיף המדף מאפשר לפארמוס, בין היתר, לערוך מכירה הדרגתית של מניות, אגרות חוב להמרה ואופציות והיא מתכוונת להשתמש בכסף לצורך מימון הוצאות מחקר ופיתוח, עריכת מחקרים וניסויים. המחיר והתנאים בהם יינתנו המניות ייקבעו בזמן המכירה.



"היה עלינו לחדש את התשקיף כתחזוקה שוטפת לאחר שתוקפו של האחרון פקע מבלי שביצענו גיוס הון כלשהו", אומר חיים אביב, יו"ר ומנכ"ל חברת פארמוס, "אם המניה תעלה, אני מניח שנבצע מהלך גיוס כלשהו, ותשקיף המדף הוא חלק מהכלים העומדים לרשותנו. לאורך כל התקופה אנשים מתעניינים בחברה ובהשקעה, אבל אני לא יכול לומר שיש משהו קונקרטי על הפרק".



לחברה כיום גירעון מצטבר של 99.2 מיליון דולר ולצורך פעילותה השוטפת והשקעות היא צרכה 89 מיליון דולר. יחד עם זאת, בחברה מציינים כי רמות המזומנים הנוכחיות שלה, בשילוב עם מענקי המו"פ, יספיקו למימון פעילותה השוטפת עד 2004.



סך אמצעיה הנזילים של פארמוס, כולל מזומנים חסומים לטווח קצר, היה 25.4 מיליון דולר בסיום הרבעון השלישי. בצד החובות של החברה נמצאות האג"ח להמרה שלה, בגובה 12.1 מיליון דולר, שמקורן בספטמבר 2000.



שווי השוק של פארמוס בבורסת נאסד"ק הוא כ-70 מיליון דולר, לעומת שווי שוק של כ-800 מיליון דולר בשיא. מוצר הדגל של החברה הוא הדקסנבינול (dexanabinol), המיועד לטיפול בפגיעות מוח בשעות שלאחר הטראומה (TBI). ברבעון השלישי של השנה וב-9 החודשים הראשונים של 2002 החברה לא ייצרה כלל הכנסות, ורשמה הפסד תפעולי ונקי של כ-4.4 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully