וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרי, כמו אוכל": המשפחה שמייצרת לכם קוסמטיקה בעבודת יד

מערכת וואלה! בשיתוף שרונה מרקט, מערכת וואלה! בשיתוף שרונה מרקט

3.9.2018 / 8:00

כשעידו וטלי נוכחו לדעת שבמוצרי קוסמטיקה יומיומיים יש לעתים כימיקלים אגרסיביים, הם החליטו לייצר מוצרים לעצמם. ההצלחה עם השכנים והחברים גרמה להם להפיץ את הבשורה לכלל הציבור

עידו שחם

"כשבנינו את הבית, בנינו מערכת אקולוגית לטיהור שפכים", מספרת טלי, "הילדים הכינו לעצמם אמבטיה משותפת. הם שפכו חצי בקבוק שמפו כדי ליצור קצף. למחרת כל הצמחייה מסביב מתה - הכול מת. האירוע היה אירוע מפנה עבור עידו, מהנדס כימיה, ועבורי. הבנו שיכולים להיות במוצרי קוסמטיקה רגילים חומרים מאוד אגרסיביים. אם הם פוגעים ככה בצמחייה מה הם עושים לילדים שלנו ולנו לאורך זמן?".

ההבנה הזו הולידה את רשת לבנדר קוסמטיקה 100% טבעית, המוכרת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח העומדים בתקנים אירופאים וקיבלו את אישור משרד הבריאות. החנות הראשונה נפתחה בכרכור, ואחריה הופיעו חנויות גם בשרונה מרקט ובכפר סבא. "המוצרים שלנו מכילים רכיבים שכולם מכירים כמו מחמאות שיאה אורגנית, חמאת קוקוס, ויטמין E, שמן זרעי ענבים, שמן שקדים ועוד. הם נותנים הזנה ותמיכה לעור", אומרת טלי.

לבנדר שרונה מרקט. עידו שחם, מערכת וואלה
מוצרים בחנות לבנדר/מערכת וואלה, עידו שחם

"התחלנו להכין מוצרים בעצמנו וכשהיינו מרוצים נתנו לחברים ולשכנים שלנו והם חזרו עם תגובות מאוד מפתיעות כמו העלמות של אסטמה בעור ועוד. הבנו שאנחנו יכולים לעשות שינוי משמעותי. אנחנו נמנעים מכימיקלים חריפים שנמצאים במוצרים על המדף בסופר".

לבנדר מייצרת למעשה קוסמטיקה עילית מחומרים טבעיים ואורגניים ומתוך ידע רחב ומחשבה עמוקה להיטיב עם הגוף והנפש. התכשירים מעניקים לעור שפע לחות, ויטמינים ומינרלים החודרים לשכבות העמוקות ומאפשרים הזנה, שיקום וטיפוח העור.

המוצרים נעשים ללא ניסויים בבעלי חיים וחלק נרחב מהם טבעוני. מוצרי הקוסמטיקה הם 100% טבעיים ומיוצרים בעבודת יד מוקפדת, באישור משרד הבריאות. "כל מוצר שאנו מפתחים אנחנו מתאימים לפי השימוש", מסביר עידו. "כשאנחנו מפתחים קרם הגנה אנחנו בודקים שהוא יעיל במעבדה. המוצר טבעי לחלוטין ומצד שני טוב אפקטיבי ויעיל לא פחות ואף יותר ממוצרים סינתטיים. אנחנו מייצרים את הכל אצלנו בכמויות קטנות בעבודת יד. אנחנו שולטים בחומרי הגלם - הכי טרייים שאפשר - כמו אוכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מערכת וואלה, צילום מסך
מערכת וואלה! בשיתוף שרונה מרקט, מערכת וואלה! בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully