וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכמן: מומלץ לעכב מכירת ההחזקות בנטוויז'ן ובגלובקול עד למקסום התמורה

ערן גבאי

5.12.2002 / 17:39

נאמן תבל קיים דיונים עם בעלי המניות בכבלים במטרה שירכשו מניות של חברת הכבלים הממוזגת; ביקש להאריך תוקף צו הקפאת ההליכים של תבל עד ה-22 בינואר



נאמן תבל, צבי יוכמן, ביקש היום מבית המשפט המחוזי להאריך את תוקפו של צו הקפאת ההליכים של תבל עד ה-22 בינואר, אז תסתיים תקופה של 9 חודשים מאז ניתן.



יוכמן קובע כי אין בהארכת תקופת צו הקפאת ההליכים כדי להרע את מצבם של נושי תבל. יוכמן טוען במסמך כי נציגי כל הנושים הסכימו אתמול, בישיבת פורום ועדת ההיגוי, על הארכת תוקפו של הצו.



בעניין מכירת נכסי תבל בחברות נטוויז'ן (46%) וגלובקול (50%), כותב יוכמן כי בשלב זה מומלץ לעכב את הליכי המכירה עד שיבשילו התנאים ותיווצר האווירה המתאימה למקסום התמורה בעדם.



יוכמן מתאר את השלבים שניצבים בפניו: אשרור רכישת ערוצי זהב (35%) על ידי תבל; חתימה על הסכם המיזוג; הסכם המימון של חברת הכבלים הממוזגת עם הבנקים; וחתימה על הסדר הנושים של תבל.



יוכמן מגלה כי כבר תיאם פגישה עם המפקח על הבנקים ביום ה-12 בדצמבר כדי ללבן את סוגיית הלווה הבודד, כחלק מהסדר המימון מול הבנקים.



"נראה כי הבשילה העת להאיץ את המו"מ בין קבוצות הנושים השונות ובעלי המניות על הסדר הנושים של קבוצת תבל, וכל הנושים של תבל הסכימו אתמול על קיום פגישות באופן רציף ואינטנסיווי במטרה להשלים את גיבוש ההסדר", כותב יוכמן.



יוכמן מציין עוד כי קיים דיונים עם בעלי המניות בכבלים במטרה שישתתפו במימון הסדר הנושים תמורת רכישת מניות של החברה הממוזגת.



יוכמן מציין כי כיום פועלת קבוצת תבל בתוואי תזרימי חיובי של כ-6-7 מיליון שקל בחודש - שיפור חודשי של כ-15 מיליון שקל, שהם כ-180 מיליון שקל בשנה. לפני כשבועיים וחצי דיווח יוכמן על תזרים חיובי של כ-5 מיליון שקל בחודש ועל ייעול החברה בכ-150 מיליון שקל בשנה. הוצאות התוכן של תבל קטנו בכ-7 מיליון שקל לחודש, טוען היום יוכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully