וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכמן: אין טעם לנסות להשלים את המו"מ עם וורנר ברדרס להפחתת עלות רכישת הסרטים

ערן גבאי

5.12.2002 / 17:47

לדבריו, וורנר העלימה עובדות מבית המשפט בקליפורניה; מבקש מביהמ"ש להורות לוורנר להפסיק את הליך התביעה שהגישה נגד תבל ולהימנע מפתיחת הליך אחר נגדה



אין טעם לדון עם ספק הסרטים וורנר ברדרס ולהשלים את המו"מ שניהלה איתו תבל בעניין הפחתת עלות רכישת התכנים. "ביטול ההסכם וסיומו של המו"מ הם עובדה מוגמרת", קובע צבי יוכמן, נאמן תבל, במסמך שהעביר היום לבית המשפט.



נאמן תבל, צבי יוכמן, פנה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב וביקש להורות לספק הסרטים האמריקאי להפסיק את הליך התביעה שהגיש נגד תבל בבית משפט אמריקאי בקליפורניה, ולהימנע מפתיחת כל הליך אחר הנוגע בהסכם רכישת הסרטים שהיה בין הצדדים.



יוכמן מתאר, בבקשה להבהרה ולמתן הוראות שהגיש היום, כי המו"מ עם וורנר ברדרס במטרה להפחית את עלויות רכישת התכנים החל עוד באוקטובר 2001.



יוכמן מציין כי לאורך כל התקופה בה נוהלו שיחות, קיבל ספק הסרטים את התשלומים השוטפים על פי התעריפים המופחתים שסוכמו בין הצדדים.



ב-20 בנובמבר מימש וורנר את הערבות הבנקאית שהועמדה לו, בסך 5 מיליון דולר, וב-27 בנובמבר שלח וורנר הודעה פורמלית חד צדדית לתבל על ביטול ההסכם, ובאותו היום הגיש את התביעה נגד תבל בקליפורניה על סך 17 מיליון דולר. ההסכם בין הצדדים אמור היה לפוג ב-30 בנובמבר 2004.



כמו כן, דרשה וורנר מתבל להשיב לה את כל הקלטות ויתר החומרים שנמסרו לתבל, ובכללם סרטים שתבל עדיין זכאית לשדר.



יוכמן מציין כי וורנר העלימה שתי עובדות מבית המשפט בקליפורניה: אחת - שעומד לתבל צו הקפאת הליכים והשנייה שוורנר בעצמה בחרה להכיר בסמכות השיפוט בישראל כשהגישה הוכחת חוב בגין תביעה לנאמן לגבש הסדר נושים בתבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully