וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק באמדוקס: קונברג'יס המתחרה תפטר 950 עובדים ותאחד פעילויותיה ברחבי העולם

שירלי יום-טוב

5.12.2002 / 18:20

קונברג'יס תרשום הוצאה חד פעמית של 90-110 מיליון דולר בגין מהלך רה ארגון, שיימשך עד סוף 2003; קונברג'יס מעסיקה 44 אלף עובדים



המשבר בשוק הטלקום מאלץ את החברות החשופות לו להמשיך לצמצם בעלויות כדי להתאים עצמן להכנסות הממשיכות להצטמק. כך, לא רק אמדוקס ממשיכה לפטר עובדים ולקצץ בעלויות. היום הודיעה המתחרה הגדולה של אמדוקס, קונברגי'ס (Convergys) על שורת צעדים שמטרתם הורדת עלויות החברה.



קונברג'יס (סימול CVG), הנסחרת ב-NYSE לפי שווי שוק של 2.9 מיליארד דולר, מציינת כי היא פותחת בתוכנית רה ארגון בחברה בגינה היא תרשום הוצאה חד פעמית של 90-110 מיליון דולר ברבעון הרביעי. במסגרת התוכנית, היא תבצע איחוד של מוקדי פעילות בחברה וקיצוץ בכוח אדם. קונברג'יס צפויה לפטר ולהוציא לפרישה כ-950 עובדים במהלך שיימשך מעתה ועד סוף השנה הבאה.



קונברג'יס, שהמטה שלה נמצא בסינסינטי ארה"ב, מעסיקה כ-44 אלף עובדים. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הכנסותיה ב-1.7 מיליארד דולר - ירידה של 1% מהתקופה המקבילה. הרווח הנקי הסתכם ב-174.3 מיליון דולר לעומת 82.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה.



אמדוקס הודיעה בסוף נובמבר על סבב קיצוצים נוסף של כ-400 עובדים, מחציתם בישראל. זאת לאחר הכחשות חוזרות ונשנות של חרושת השמועות שפשטה בשבועות שלפני הודעת החברה. זהו סבב הפיטורים השני של אמדוקס השנה, לאחר שבחודשים האחרונים פוטרו כ-1,000 עובדים, מתוכם 600 בישראל. על פי הערכות, הקיצוץ הנוכחי של אמדוקס, הקטן יחסית בהיקפו, אינו האחרון, ואמדוקס תיאלץ לבצע קיצוצים נוספים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully