וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ויו"ר מקדונלד'ס ג'ק גרינברג פורש; יוחלף בידי סגן היו"ר והנשיא, ג'ים קנטלופו

רן דוידוב

5.12.2002 / 21:56

בעלי מניות בחברה מתחו ביקורת על תוכניתו של גרינברג להגביר את מכירותיה המצטמקות של הרשת באמצעות הוצאה של עד 400 מיליון ד' לשיפוץ סניפים, הגדלת תקציבי הפרסום והורדת מחירים



מנכ"ל ויו"ר מקדונלד'ס (סימול MCD), ג'ק גרינברג, הודיע היום כי יפרוש מתפקידו בסוף השנה, לאחר קריירה של 21 שנה בשורות חברת המזון הגדולה בעולם. סגן היו"ר ונשיא החברה, ג'ים קנטלופו, יירש את מקומו.



באותה הזדמנות הודיעה החברה גם על מינויו של צ'רלי בל, נשיא מקדונלד'ס אירופה, לנשיא והסמנכ"ל התפעולי החדש של החברה במקומו של ג'ים סקינר, שמונה לתפקיד סגן היו"ר.



עזיבתו של גרינברג באה בשעה שמקדונלד'ס מנסה לשפר את מכירותיה המצטמקות ורווחיה הקפואים ב-13 אלף סניפיה בארה"ב. בחודש שעבר הודיעה החברה כי תסגור 175 סניפים ברחבי העולם ותפטר 400-600 עובדים מכלל 395 אלף עובדיה בעולם.



בעלי המניות בחברה מתחו ביקורת על תוכניתו של גרינברג להגביר את המכירות באמצעות הוצאה של עד 400 מיליון דולר לשיפוץ סניפים, הגדלת תקציבי הפרסום והורדת מחירים.



מקדונלד'ס מצויה גם בעיצומה של מלחמת מחירים עם מתחרתה ברגר קינג. בשבוע שעבר אישרו זכייניות רשת ברגר קינג את ההצעה להפחית את מחיר קציצת הוופר ל-99 סנט לזמן מוגבל בחודש ינואר. אם יזכה המהלך השיווקי להצלחה תידרש מקדונלד'ס להגיב באופן דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully