וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספורט מייצג את ערכי הבנק": בנק הפועלים נותן חסות לוועד האולימפי

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

3.9.2018 / 7:16

הבנק הצטרף כנותן חסות רשמי למשלחת האולימפית לטוקיו בשנת 2020. מנכ"ל הבנק הפועלים: "הספורט מאפשר לכל ילד לחלום - ולהגשים"

מערכת Sheee

במסיבת עיתונאים שנערכה ביום חמישי האחרון, הודיעו בכירי בנק הפועלים על הצטרפות הבנק כתומך רשמי במשלחת האולימפית של ישראל לאולימפיאדת טוקיו שתתקיים בשנת 2020. "תמיכת הבנק מצטרפת בזמן חשוב מאוד, שנתיים לפני טוקיו ואין ספק שתמיכתו תעזור בהגברת הצד המקצועי", אמר יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יגאל כרמי.

גם הג'ודוקא זוכת המדליה האולימפית יעל ארד בירכה על התמיכה של בנק הפועלים. "יש כאן הכרה אמיתית של הגוף הגדול, אולי, בישראל, שמבין שהספורט האולימפי בארץ הוא ספורט מוביל", אמרה ארד. "אנחנו יכולים לקבל את הטיפולים שאנחנו רוצים, את הטיסות שאנחנו רוצים. זאת המעטפת הגדולה שספורטאי צריך אותה יום יום. אני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי עכשיו", אומר השחיין האולימפי יעקב טומרקין

"אני חושב שהספורט מייצג ערכים שבעצם גם בנק הפועלים פועל לרוחם", אמר מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו. "חתירה למצוינות, נחישות, התמדה, קבלת החלטות נכונה. לא סתם הסלוגן שלנו פועלים איתכם בכל החלטה". לדברי פינטו, "ספורט הוא חלק מהחיים שלנו ויכולה להיות לו תרומה אדירה לחלק מהמעגלים בחברה, ואנחנו רוצים להיות חלק מזה".

"אנחנו שמחים מאוד שבנק הפועלים, מהגופים הגדולים במשק במעניק את חסותו לוועד האולימפי ולמשלחת האולימפית לטוקיו 2020", הוסיף טומרקין. "זו קפיצת מדרגה גדולה לספורט האולימפי בתחום העסקי".

"הספורט מאפשר לכל ילד לחלום וגם להגשים ואני חושב שיש לכל אחד זכות לחלום", סיכם פינטו.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully