וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל צבעי הסתיו: הקולקציות שיככבו בעונה הרומנטית של השנה

מערכת וואלה! בשיתוף מערכת מגזינה, מערכת וואלה! בשיתוף

3.9.2018 / 7:14

עושר של חומרים, קורדרוי וכותנות, הדפסים מנומרים וחייתים, צבעים חמים של חרדלים סגולים ואפורים, והמון משבצות. קבלו הצצה מענגת אל קולקציות הסתיו החדשות של מיטב מותגי האופנה

טרנדים אפנה-FACTORY54_ISABEL_MARANT_ETOILE_3990NIS). יח"צ,
FACTORY54/יח"צ

הסתיו הקרוב מציג לפנינו עושר גדול של טרנדים מרכזיים, חומרים, צבעים, טקסטורות וגזרות. הצצה קרובה לדגמים החדשים שכבר בחנויות מביאה לנו טעימה לסתיו עשיר וצבעוני במיוחד. משבצות, חליפות, הדפסים רבים גיאומטריים לצד הדפסים חייתיים, מנומרים, מנוחשים וכמובן הדפסי פרחים שממשיכים ומתעצמים העונה עוד יותר. בקשת הצבעים נראה העונה עושר של סגולים, אדומים עד חומים וקשת רחבה של גווני חרדל סתווים.

משבצות משובצות

טרנדים אפנה ZARA_זארה_שמלה_269שח. יח"צ,
זארה 259 שקל/יח"צ

טרנד המשבצות מקבל העונה ביטוי חזק ומופיע בסגנונות לבוש רבים - החל מחליפות משובצות ועד משבצות בפריטים במראה ספורטיבי וקז'ואלי. בקסטרו המשבצות מקבלות ביוטי של חיבור בין מראה הסמארט המחויט לבין מראה ספורטיבי, המשבצות מופיעות באפור, ורוד וירוק ועד השראת נערת בית הספר האמריקאי. ב-PULL AND BEAR המשבצות מופיעות בהשראת שנות השמונים. בברשקה המשבצות מופיעות בהשראת מראה הרטרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הדפסים מחייתי מנומר ועד הגיאומטרי

טרנדים אופנה-FACTORY54_BURBERRY_3850NIS_. יח"צ,
JRBERRY/יח"צ

הסתיו הוא בימה מכובדת לעונת ההדפסים העשירים. צבעי הסתיו שמקבלים גוון כהה וחמים יותר מקבלים באהבה את ההדפסים העשירים. העונה נראה מגוון רחב של הדפסים מעושר גיאומטרי וצבעוני ועד הדפסים חייתיים, מנומרים, מנוחשים ועוד. ברשת האופנה דיסקרט נראה מגוון של שמלות וטופים בהדפסים חייתיים, אלה מופיעים גם בקסטרו בחולצות אריג בצבעים עמוקים, ועד שילוב של אקססוריז חייתיים של נעלים ותיקים.

הדפסים פרחוניים

טרנדים אפנה-Massimo_Dutti_מאסימו_דוטי__399שח. יח"צ,
מאסימו דוטי/יח"צ

עונת הפרחים אשר קיבלה זינוק באביב האחרון מתחזקת עוד יותר בסתיו ומתעצמת בטוטאל לוק פרחוני בגווני הסתיו. הפרחים מופיעים בהדפס עשיר על גבי כל הבד, בשמלות, טופים ומראה טוטאל לוק של חולצה ומכנסיים מאותו ההדפס.

צבעוניות סתווית

טרנדים אפנה-FACTORY54__ZIMMERMANN_). יח"צ,
FACTORY54/יח"צ

צבעי הסתיו העשירים מקבלי ביטוי נרחב בקולקציות החורף, עם עושר של גווני חרדל, סגולים, ואדומים בקשת רחבה של צבעונית חמימה. גווני האדום מופיעים על גבי ז'קטים שמלות וטופים, חליפות ועד אקססוריז רבים. החומים והחרדלים מופיעים בחיבורים עשירים של חומרים מכותנה, סריגים ועד קורדרוי ועור. צבעוניות הסתיו תקבל ביטוי בקולקציית האופנה של מיכל נגרין בשילוב של תחרות קטיפה ואבני סברובסקי ובשמלות מעטפת מחמיאות. ב-sacks נראה עושר של גווני חרדל המופיע גם בקולקציות פרטי העור וגם בעושר של כותנות וסריגים במראה הייחודי המזוהה עם סאקס.

האקססוריז לסתיו

טרנדים אפנה-FACTORY54_BURBERRY_2590NIS_. יח"צ,
JRBERRY 269 שקל/יח"צ

את עונת הסתיו מלוות קולקציות עשירות של אקססוריז ותכשיטים. בפדני נראה קולקציה חדשה המשלבת לראשונה בעולם היוקרה בין סרמיק לזהב לבן וזהב ורוד, עם פרח הויולטו המסמל את פדני. במגנוליה נראה קולקציית תכשיטים חדשה לחג בקווים נקיים וגיאומטריים בעלי נוכחות דומיננטית.
ברשת ההלבשה התחתונה והפנאי "אינטימה", עולם החורף מציג השנה מגוון חידושים הן בטקסטורות והן בסיפורים ובהשראות. הקולקציה לוקחת השראה מטרנדים גלובליים מתחומי הלייף סטייל ומתאימה אותם לתחום אופנת הבית והפנאי. הם עטופים באיכות גבוהה המעניקה לאישה את הביטחון שהיא צריכה. הקולקציה מגוונת וכוללת בגדי גוף סקסיים, פיג'מות עם קטיפה, תחתוני תחרה, חזיות סקסיות, מחליקים - SECONDE SKIN, פיג'מות פליז חמימות ומפנקות, ועוד.

לאתר מגזינה

מערכת וואלה! בשיתוף מערכת מגזינה, מערכת וואלה! בשיתוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully