וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמזגו גם לנו קצת דלתון: היין שאיתו מרימים הסלבס לחגים

וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת, וואלה! NEWS בשיתוף יקב דלתון

6.9.2018 / 7:15

שנה הולכת, שנה חדשה באה, אבל זה לא באמת משנה - כל מפגש עם חברים הוא סיבה טובה לשתות יין טוב. לירדן הראל, אנה ארונוב ויובל שרף ברור לגמרי עם איזה יין חוגגים

אנה ארונוב שותה יין דלתון עם חברים. באדיבות המצולמים
אזהרה: מכיל אלכוהול - מומלץ להימנע משתייה מופרזת/באדיבות המצולמים

אין שולחן חג בלי בקבוק יין עליו, זה ברור, כי אין משקה מלכותי ומחבר יותר מיין איכותי. פותחים בקבוק והכול הופך יותר - יותר חגיגי, יותר כיפי, יותר זורם, יותר טעים. עכשיו השאלה היא איזה יין בוחרים? הרי השפע עצום. מבט על האינסטגרם של הסלבס מגלה שאנשי הגלאם בחרו כבר את היין שלהם.

אנה ארונוב, ירדן הראל ויובל שרף העלו לאחרונה תמונות שלהן מחובקות עם החברים והחברות - וכולם יחד מחבקים את בקבוקי היין של יקב דלתון שממוקם בלב הגליל.

זהו כנראה היין הטרנדי בברנז'ה והאמת שאפשר להבין למה. מאז 1995, כשמתי הרוני ובנו אלכס, ייסדו את היקב, הם קבעו לעצמם מטרה: איכות ואופי. כלומר, יינות מעולים שמביאים את רוח הגליל ישר אל הכוס. אז ברור שהסלבס ירימו עם יין שכזה לחגים ובכלל.

יובל שרף התפנקה עם החברים במלגו ומלבר, המסעדה הכי רותחת היום בתל אביב בה מלהטט השף המוערך מוטי טיטמן, הידוע בזכות מנות הדגים ופירות הים שלו. יובל שרף התפנקה בבקבוק סוביניון בלאן מסדרת הרזרב היוקרתית של דלתון. יין לבן מושלם לבילוי לילי בסוף הקיץ, עם ארומות של פירות וחמיצות קלה ורעננה שהופכת מנות של דגים וירקות למעודנות וטעימות.

יובל שרף שותה יין דלתון עם חברים. באדיבות המצולמים
הופך כל מנת דגים וירקות למעודנת וטעימה יותר. יובל שרף, החברים ובקבוק סוביניון בלאן/באדיבות המצולמים

אנה ארונוב וירדן הראל הניחו על שולחנן בקבוק קברנה סוביניון רזרב אדום, יין שהתיישן כשנה בחביות עץ אלון צרפתי ומבחינה ארומטית נוכח הרבה דובדבן, טבק, צמחי בר גלילים כמו זעתר ומרווה. בכלל, זהו יין שמייצג יפה את סדרת הרזרב המתאפיינת ביינון מורכבים ועמוקים שמבטאים את טעמי הגליל. הסדרה כוללת גם יינות כגון רזרב ויונייה ומרלו.

ירדן הראל שותה יין דלתון עם חברים. באדיבות המצולמים
ירדן הראל עם קברנה סוביניון רזרב אדום על השולחן/באדיבות המצולמים

* אזהרה: יין מכיל אלכוהול - מומלץ להימנע משתייה מופרזת

וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת, וואלה! NEWS בשיתוף יקב דלתון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully