וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: הניקיי ירד ב-0.6% על רקע נתונים כלכליים מדאיגים מטוקיו

יהודה שויצר

6.12.2002 / 10:17

מדד המדדים ביפאן המובילים ירד לרמה של 44.4 נקודות - הרמה הנמוכה מזה 10 חודשים; את הירידות הובילו מניות הפיננסים והטכנולוגיה



ירידות שערים חתמו את יום המסחר באסיה, כשאת המגמה השלילית הובילו מניות הטכנולוגיה ובראשן מניות מגזר השבבים. נתונים כלכליים מדאיגים שפירסמה ממשלת יפאן הובילה את מדד הניקיי לירידה של 0.6% היום ולירידה שבועית של 3.8%. בבורסות אחרות באזור נרשמה חולשה - מדד הקוספי בדרום קוריאה ירד ב-0.7% וההאנג סנג בהונג קונג השיל 0.8%.



ביפאן מדד המדדים המובילים, האומד את מצב שוק העבודה, בטחון הצרכנים ואינדקטורים חשובים אחרים המלמדים על מצב הכלכלה ירד לרמה של 44.4 נקודות באוקטובר, מרמה של 66.7 נקודות בספטמבר. הירידה החדה אל מתחת לרף 50 הנקודות מעידה על התכווצות במשק היפאני.



את הירידות בטוקיו הובילה מניית KDDI, חברת הסלולר השנייה בגודלה ביפאן, שנפלה בכ-4%. בענף הקמעונאות רשמה מניית איטו-יוקאדו, הקמעונאית הגדולה ביפאן, ירידה של 2.4%.



מניות הבנק היפאני סומיטומו מיצוי ירדו בכ-3%. מניית חברת ההשקעות נומורה ירדו בכ-3%.



בדרום קוריאה ירדו המדדים המובילים, כאשר את המגמה השלילית הטוו מניות השבבים המובילות. סמסונג אלקטרוניקס, יצרנית שבבי הזיכרון הגדולה בעולם, ירדה ב-0.4%. מניות הייניקס, מתחרתה בענף זה, ירדו ב-1.1%.



בהונג קונג בלטו בירידה מניות חברות האחזקות המובילות, בראשן צ'אונג קונג שירדה ב-1.8%. מניית קבוצת הבנקאות HSBC ירדה ב-1.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully