וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מכון היצוא המודח ביקש מביה"ד לעבודה לבטל את פיטוריו

חיים ביאור

6.12.2002 / 10:43

ישראל שוטלנד כיהן בתפקיד מנכ"ל מכון היצוא ממאי 2001; טוען כי ההחלטה להפסיק עבודתו נגועה בחוסר תום לב ובשיקולים פוליטיים



המנכ"ל המודח של מכון היצוא, ישראל שוטלנד, הגיש אתמול בקשה דחופה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב למתן צו לביטול פיטוריו מהמכון.



את הבקשה הגיש שוטלנד נגד יו"ר ועד המכון שרגא ברוש, ראש הממשלה אריאל שרון בתפקידו כשר התעשייה והמסחר והממונה על השכר באוצר יובל רכלבסקי.



שוטלנד כיהן בתפקיד מנכ"ל מכון היצוא ממאי 2001 ועד יום ראשון השבוע, אז פוטר מהמכון. בבקשה שהגיש, באמצעות עו"ד יוסף ארנון ממשרד עוה"ד כרמלי-ארנון, טוען שוטלנד כי ההחלטה להפסיק את עבודתו נגועה בחוסר תום לב ובשיקולים פוליטיים, והיא חלק מהתנכלות ונקמנות אישית נגדו.



לטענתו, יו"ר המכון שרגא ברוש, הוא חבר מרכז הליכוד ומקורב לראש הממשלה שרון. "בתקופה זו של ערב בחירות, תוך ניצול פרישתה של השרה דליה איציק מהממשלה, מנסה ברוש שלא כדין לפנותני מתפקידי ולמנות את חברו הטוב יחיאל אסיה, תחתי, כנראה תוך הסכמה שבשתיקה של ראש הממשלה", נטען בבקשה.



לטענת שוטלנד, חברי ועד המכון שהצביעו בעניין פיטוריו לא הפעילו שיקולים ענייניים, והיו נתונים להשפעתם של ברוש ומנכ"ל משרד התמ"ס אמיר חייק, המתנגדים להמשך עבודתו של שוטלנד במכון.



שוטלנד טוען כי ברוש מנסה לסלקו מהמכון תוך הטלת דופי בעבודתו, אף שידוע כי ביצע את עבודתו נאמנה, בלא שהועלתה נגדו כל טענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully