וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי גנוסר לערוץ 1: "התחקיר של 'מעריב' הוא קשקוש שאין לו כל שחר; נעשה לי רצח אופי"

סקירת עיתונים

6.12.2002 / 21:34

בתגובה לתחקיר של בן כספית על כך שניהל עבור הפלשתינים חשבונות בנק, אומר הערב גנוסר: "לא היה לי יפויי כוח בחשבון. רק תיווכנו בין הפלשתינים לבנקים"



יוסי גנוסר הכחיש הערב לראשונה בראיון לערוץ 1 את התחקיר שפורסם על ידי בן כספית ב"מעריב", לפיו ניהל חשבון בנק עבור הרשות הפלשתינית ובכיריה בשווייץ וקיבל עמלות של מיליוני דולרים.



גנוסר אמר בראיון: "זה קשקוש שאין לו כל שחר. מעולם לא ניהלתי שום חשבון. אני, במסגרת חברה שפעלתי בה כשותף עם אחרים, תיווכנו בין הפלשתינים לבין בנקים ומוסדות שמנהלים כספים, לצורך פתיחת וניהול חשבונות. לא היה לי יפויי כוח בחשבון הזה, לא שימשתי דירקטור בחברה, לא ניהלתי ולא היתה לי סמכות לנהל".



גנוסר תקף את אמינות התחקיר ואמר כי נעשה לו רצח אופי. הוא אמר: "החלטתי לבוא לכאן לאור רצח האופי המעוות והחולני שנעשה לי בימים האחרונים, כאשר נלקח סיפור שיש לו גרעין אמת, ומוסיפים אליו עובדות שקריות ופרשנויות מעוותות ובונים תוכן וצורה שלא היו ולא נבראו". הוא הוסיף ואמר: "אין לי מה להסתיר, כולם ידעו שיש לי עסקים עם הפלשתינים הרבה שנים. נכתבו על זה כתבות, נכתבו על זה בדיחות והיו על זה התרוצצויות".



הוא שלל את הטענה כי ראשיד מעורב בטרור ואמר כי כל הגורמים המדיניים בישראל נפגשו איתו והוא איש תומך שלום.



בנוגע לטענה כי כספים הועברו מהחשבונות ליעד בלתי ידוע, אמר: "ה-65 מיליון דולר לא נעלמו. הם הושקעו ע"י הפלשתינים בפרויקט תקשרות. יש לזה אימות לא רק ממקור פלשתיני. צריך גם לא לשכוח שהכסף הזה הוא כסף שלהם, והכסף לא נעלם. לאחרונה התפרסמה גם הודעה שהפלשתינים, את כל
הכספים שהם ניהלו באירופה, העבירו אותם לתוך קרן פלשתינית חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully